Side 30 af 58 FørsteFørste ... 202728293031323340 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Troels Bech.

    Ikke at jeg på nogen måde nærer afsky for ham, men jeg er ganske forbløffet over den status han har opnået som sprogligt og humoristisk geni. Jeg har da selvfølgelig også bemærket at manden har et levende sprog og en sans for humor, men så er det altså heller ikke sjovere eller mere sofistikerede betragtninger der diskes op med. Det var helt barokt da den samlede sportspresse og en masse fans sidste år nærmest skulle fnise om kap over den der bemærkning om "metroseksuel boldmassage".

    Ud over at jeg ikke synes hans "berømte" citater er halvt så sjove som nogle gør dem til, så synes jeg egentlig heller ikke at der er meget substans i de ting han siger. De seneste par år kan jeg ikke huske at han har bidraget med ret meget, ud over nogle sjove/skæve udtalelser om Silkeborgs kampe og et par pip om landstrænerposten da den stadig var i spil. Jeg har ret svært ved at se ham som én der fører noget af betydning til fodbolddebatten eller kommentatorhvervet.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Når man møder på arbejde, tænder for sin computer, kigger på BBB'en og opdager at den ikke er tømt for nattens indhold. Pisse irriterende, for så er mit godmorgen shout jo ligemeget, når det alligevel blivet slettet om lidt..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #438
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Julens grådighed udstillet i sin værste form: Pakkeleg.

    Jeg hader når en ellers hyggelig aften skal afbrydes af denne formaliserede uvenskab: Nogen bliver småknotne over, det altid er dem, der tages fra. Det er røvsygt at sidde i en halv time og slå med et raflebæger og stirre på en bunke pakker uden at kunne snakke med de venner, man forhåbenligt er kommet for at være sammen med. Og hvad er gaverne? En bunke crap, folk har købt i Tiger, og som vi allesammen smider ud dagen efter.

    Årh, fri mig!

    No law of Nature. Just Nature!


  6. #439
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg bryder mig virkelig ikke om, at snakke i mobiltelefon i offentlige transportmidler som tog, bus, metro, eller for den sags skyld andre offentlige steder, hvor mange mennesker kan høre min samtale.

    Det er som oftest ikke fordi, at der er noget hemmeligt ved samtalen. Jeg synes bare ikke, at det kommer alle andre ved. Desuden er det sjældent, at noget er så vigtigt, at det ikke sagtens kan vente til min transport er afsluttet.

    Af samme grund irriterer det mig for øvrigt altid, når folk snakker ganske højlydt i telefon med andre på de samme steder. Jeg er rimelig ligeglad med at vide, hvad han sagde til hende, eller hvad de skal have til aftensmad.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    I forbindelsen med nyheden om, at Turning Torso er sat til salg, kom jeg lige i tanke om, at jeg aldrig har brudt mig om den. Selv om alverdens arkitekter er faldet i svime over den, så mener jeg, at den er grim, og jeg bliver lettere søsyg af at kigge på den:



    Men byd endelig på den, hvis I har lidt til overs på kistebunden.
    Sidst redigeret af Don J. : 17.03.12 kl. 13:38

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #441
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At det er tilladt at ryge på nedre C.

    Jeg er efterhånden ret træt af at komme hjem og stinke af røg efter hver hjemmekamp. Så jeg er ligeglad med hvad i tænker men et rygeforbud på hele Nedre C vil bestemt ikke gøre mig noget.
    Yo Mac!


  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...tanken om at der kun er en måned til årets længste dag, og der så alligevel er udsigt til noget der ligner nattefrost om en lille uges tid. Hvad fanden går dét ud på?
    Hejsa
    Elver's Avatar

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #443
    Snavs Slettet

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Forslaget fra Hørsholt om, at vi nu skal have 10 hold i Superligaen. Og slutspil. Og en mere eller mindre præ-determineret top3, da 'det måske nok er charmerende, men ikke effektivt for fodbolden', at det ikke er - som direktøren siger - de kommercielt rigtige hold der ligger i toppen.

    Nogen der kan forklare mig, om vi så skal møde de andre hold 4 gange årligt? Og det skulle højne interessen?

    Og fucking SLUTSPIL?

    Han minder mig om Jesper Nielsen.

    16 hold tak, alle hold mødes to gange årligt. 10 hold er en joke.

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-boss-Skaer-Superligaen-ned


  13. #444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Diablo III. Eet langt, røvsygt og absolut lineært geargrind. Efter 10 timer med småsmil over sjove animationer når en eller anden mob dør, bliver det ho-hum. Det kan godt være at spillet bliver bedre med tiden, men jeg gider ikke prøve. Dog, pengene er ikke spildt idet ungerne er glade. There - I've said it.


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #445
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Efter afslutningen på EM er jeg efterhånden ved at være træt af at spillerne skal tage deres små unger med på banen når de har vundet noget.

    Jeg vil se den oprigtige glæde fra spillere der har kæmpet for at nå et mål, og se dem fejre det med deres fans og med øl og champagne sprøjtende ud over det hele, fremfor at løbe rundt med deres små unger og afdæmpet fejre en sejr.

    Jeg er ligeglad hvad i tænker men gider simpelthen ikke se billeder som disse:






    Jeg vil se billeder som disse:





  16. #446
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...BØF som "kælenavn" for Brøndby. Jeg synes, det er et åndssvagt uopfindsomt navn, der ikke er sjovt på nogen måde. For nogle af dem, der bruger det, er der sikkert en eller anden meta-ironisk ting over det a la lol-sprog i skakten, men det gør det heller ikke specielt sjovt. Hvorfor ikke bare kalde dem det de hedder eller evt. finde på et sjovere øgenavn?


  17. #447
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Ikke trøjen, men det her behov for at skrive Brøndby på ryggen. Jeg fatter hat af at folk vil bruge deres trøjer til at udtrykke deres had til Brøndby. Det kan man sgu gøre på så mange andre måder ende lige at ødelægge vores trøjer med deres navn...



    Yo Mac!


  18. #448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2012
    Indlæg
    1

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Enig i ovenstående! Jeg kan heller ikke lide brøndby! men folk skal udtrykke det på andre måder end at ødelægge en pæn fcktrøje :)

    Denne side er feks genial:
    www.erbrondbyisuperligaen.dk

  19. #449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Ikke trøjen, men det her behov for at skrive Brøndby på ryggen. Jeg fatter hat af at folk vil bruge deres trøjer til at udtrykke deres had til Brøndby. Det kan man sgu gøre på så mange andre måder ende lige at ødelægge vores trøjer med deres navn...



    Jeg kan ikke være mere enig. Jeg har også adskillige gange himlet over ham ungersvenden på Nedre C, der ofte er iklædt en FCK-trøje påtrykt "FUCK TK" på ryggen.

    Det er helt misforstået, ikke sjovt og i hvert fald dårlig stil efter min mening.


  20. #450
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Nu er der godt nok også voldsom stor forskel på at gøre ens egne spillere til grin og at nedgøre ens totale hade hold som: man ønsker går konkurs,rykker ned,bliver ydmyget,kalder øgenavne,græder nå de får succes and so on! . De FCK fans som ikke synes FUCK BRØNDBY på en FCK trøje er nice har bare aldrig forstået hadet mellem FCK og dem fra incestegnen, og de er heller ikke ægte hardcore FCK fans IMO..
    Sidst redigeret af Neymar1991 : 04.11.12 kl. 00:28

  21. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •