Side 31 af 58 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg ved, at man bør trække på 100 skuldre og smile overbærende eller endda sige "jamen det passer jo - haha", når den ene reklame efter den anden på tv kører over temaet "det er kvinderne der har bukserne på i de danske hjem - og mændene er nogle logrende hundehvalpe".

    Men jeg er ligeglad, hvad I tænker; jeg kan IKKE lide det latterlige pis. Senest er det Peugeot der mener, at Lars kan tage kontrol ved at købe en Peugeot 107 til 74.900. Jamen det er søreme også en sej bil!? Gør han ikke det, er han dømt til at fortsætte et liv, hvor fruen åbner toiletdøren for at tjekke, at han nu ikke står op og tisser.

    Det er ganske enkelt for debilt. Og det er nok nu. Mere end nok.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...at CL-hymnen starter automatisk, når man besøger Sidelinien.

    Jeg er pænt tilfreds med, at vi er blevet mestre, og at vi har kvalificeret os til CL-gruppespil, men jeg vil simpelthen ikke finde mig i, at jeg ikke selv kan styre, hvornår jeg vil have lyd, og hvornår jeg ikke vil. Det gælder helt generelt - og altså også for Sidelinien trods formildende omstændigheder. Mouse-over adds er i samme kategori.

    Hold op!


  3. #453
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at 99% indhold på fck.dk efterhånden er video. Det gør det ikke så nemt, at følge med i opdateringerne på arbejde :S
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  4. #454
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Best-Friends-Ever-In-Tv.jpg

    Vores allesammens bedste Venner.

    Nu har den kørt med 4-6 daglige afsnit på Tv2 og Zulu i i hvert fald ti år. Vi HAR set det hele nu, kom nu videre.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar


  5. #455
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...The Daily Show.

    Det passer kun rigtig, hvis titlen på tråden bliver lavet om til "...men jeg kan ikke længere lide", for jeg har tidligere elsket programmet og brokket mig over DR2's sendetidspunkt.

    Det er svært at sige, hvad der er sket, men jeg synes simpelthen ikke, programmet er sjovt længere. Jeg tror måske, Stewart er blevet lidt for prædikende for min smag. Det virker som om, han hellere vil kritisere sine politiske modstandere end at lave sjove jokes omkring dem. Mange af indslagene slutter f.eks. ikke længere med en joke, men derimod med Stewarts egen mening om sagen. Samtidig føler jeg, at pointerne sjældent kommer meget videre end "haha, republikanerne/Fox News er dumme" og det er de da muligvis, men det er ikke sjovt at høre på dag ud og dag ind. Måske ville en ny vært kunne hjælpe, for jeg synes virkelig programmet er kørt fast for tiden.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #456
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... spillere, der skrubber til udlandet efter én god sæson i klubben.


  8. #457
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... spillere, der skrubber til udlandet efter én god sæson i klubben.
    Jeg er ligeglad, men jeg kan ikke lide folk der retter bager for smed. ;-)
    Forventer du seriøst at Cornelius skulle sige nej til 15 mio. om året i 4-5 år?

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  9. #458
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Jeg er ligeglad, men jeg kan ikke lide folk der retter bager for smed. ;-)
    Forventer du seriøst at Cornelius skulle sige nej til 15 mio. om året i 4-5 år?
    Han kan gøre hvad han vil, men det kan jeg også - og jeg holder ikke med ham, men med holdet her. Så jeg regner ham for en bagatel, der herefter ikke interesserer mig. Der skal mere end ét år og en kontrakt lige efter 20-årsdagen til for det. Ikke mindst når han sidste måned prøvede at overbevise folk om det modsatte.

    Er det i øvrigt trådens nye tema at man skal overtales til at trække sin ligegladhed tilbage? Jeg er stadig ligeglad med hvad I tænker om det :-)

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #459
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Det er spøjst, det bliver nemlig lidt i forlængelse.

    Jeg er nemlig ligeglad hvad I siger, jeg kan ikke lide Kenneth Zohore, der skriver kontrakt med Brøndby nu. Og heller ikke, at han fik chancen som 16-årig, fik spilletid i Champions League, blev mester her, blev solgt til Fiorentina til en rigtig fin hyre på den baggrund ... og så nu vender tilbage til dem han kender som vores største rivaler. Ikke som en arbejdsløs spiller i sin karrieres efterår, ikke som én der har nogen grund til at hævne sig mod sin gamle klub, næ, bare som en fyr der gerne vil spille for Brøndby.

    Og jeg kan lige så lidt lide, at man disse dage skal argumentere for og forsvare, at man finder ham en total fåking judas. Hvis man accepterer det skifte uden videre, har jeg en snigende fornemmelse for at man egentlig ikke er særlig interesseret mere eller aldrig har været det.

    mvh,
    -smølle


  12. #460
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Well, det kan I sikkert heller ikke, men jeg bryder mig virkelig ikke om tanken at Fc Muh tager skabet i går. Mage til bonderøve.


  13. #461
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Movember, og gruer allerede nu for den måned. Bedøvende ligemeget i den sammenhæng, om det går til at hente donationer. Jeg hader at glo på de klamme overskæg.
    Og beklager, men alle der poster dem på Facebook bliver spærret indtil 3. december. Det skulle få alle "Se mig barbere mit klamme overskæg af hehe"-billederne med.


  14. #462
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... håndsæbe der er skummet på forhånd. Hvad skal det til for? Det er skuffende og flad fornemmelse, at opdage at der i sæbedispenseren findes sæbe som er pre-skummet. Det er nu engang rart, at få en go' klat tyk sæbe og gnide/gnubbe i hænderne så der står ud med sort vand i vasken.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #463
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … Henrik 'Flæske' Larsen, og kunne heller ikke da han var hos os på grund af Karsten Aabrinks absurde spendokrat-regime i 1996. Han var indbegrebet af Lyngby, han var overvægtig og dårlig, og han var en inkompetent assistenttræner og et surt løg sidenhen.

    Er der nogen, der stadig kan lide ham efter alle disse år?

    Så kig evt. her.


  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #464
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .... FCK's facebookside evindelige strøm af gamle nyheder som de sender ud for tiden. Jeg ved godt at der ikke er så mange nyheder for tiden, men alt den genpostning af gamle nyheder er i min øjne ikke andet en spam, uanset om man kalder det "Sæson flashback", "Best of" eller "Højdepunkter".
    Sidst redigeret af scaleo : 06.01.14 kl. 23:14


  19. #465
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Højt belagt Smørrebrød.....

    Jeg er til et godt stykke rugbrød med ét slags pålæg uden tilbehør! - Less Is More! ;-)
    Yo Mac!

  20. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •