Side 34 af 58 FørsteFørste ... 243132333435363744 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Agurker - det være sig rå, i tzatziki i burgere eller i anden form.

    Dog smager syltede agurker jo fint i en burger.....
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #497
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... tifoer, der producerer så meget røg, at en kamp bliver nødt til at blive udsat med ti minutter. Jeg synes ikke, at det er hverken flot eller spektakulært, men bare pisseirriterende.


  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Åbenlys støtte på stadion til andre fodbold klubber, som visse i fanmiljøet sympatiserer med. Her henvender jeg mig ikke til at man har taget et fodboldtrøje med en anden klub på, hvilket i øvrigt også er mærkeligt, men til Banner og ligende, som man så det i søndags med en tydelig sympati til Hamborg.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Åbenlys støtte på stadion til andre fodbold klubber, som visse i fanmiljøet sympatiserer med. Her henvender jeg mig ikke til at man har taget et fodboldtrøje med en anden klub på, hvilket i øvrigt også er mærkeligt, men til Banner og ligende, som man så det i søndags med en tydelig sympati til Hamborg.
    Som jeg forstår det er det vel ikke fordi vi har en masse Hamburgfans i København, men mere at man har venskab med deres fans (hvilket jo ikke behøver have noget med deres klub at gøre).

  7. #500
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Åbenlys støtte på stadion til andre fodbold klubber, som visse i fanmiljøet sympatiserer med. Her henvender jeg mig ikke til at man har taget et fodboldtrøje med en anden klub på, hvilket i øvrigt også er mærkeligt, men til Banner og ligende, som man så det i søndags med en tydelig sympati til Hamborg.
    I forlængelse af Kenneys svar, så kan det også nævnes, at det banner, der hang på capotårnet, er for en gruppe, der netop er lukket efter 16 år, så det skal nok ses som en sympatierklæring/et farvel fra især UC, der var venner med dem.
    Det er jo ikke sikkert, at det gør en forskel for dig, men nu er der lidt baggrund.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. #501
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Det er jo ikke sikkert, at det gør en forskel for dig, men nu er der lidt baggrund.
    Igen ser det ud til at være glemt, at idéen med denne tråd er at man er ligeglad med hvad der tænkes om det ;-)


  9. #502
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Det er et fedt, om det er en anden fodbold klub man holder med, eller fans af en anden fodboldklub som man er venner med. Generelt synes jeg støtten skal holdes til FCK, og nej, baggrunden for tilkendegivelsen øger ikke min forståelse.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #503
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Børnerim.

    Det lyder måske sært, men jeg tror ikke der er mange ting jeg hader mere end børnerim og børneremser. Og jeg har egentlig altid gjort det.

    "Ælle bælle mig fortælle", "Skillemadinkadinka du", "Marie Marie Marolle", "Tingelingelater tinsoldater", "Falderi faldera", "Hey salabim", "Risj rasj filionggonggong", "Tjikker likker tjav tjav" ... alt det crap.

    Jeg ved ikke om der er et ord for at få myrekryb af sådan noget nonsens, men det burde der. Det er ikke sjovt, det er ikke begavet, det er bare vanvittig irriterende, og det er umuligt at rense hjernen for når det først sidder derinde et sted. Jeg hader børnerim.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #504
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At nogle fans er begyndt at kalde Federico Santander, for:

    "Fætter-Rico" eller "Fede-Rico".

    Er det for meget forlangt, at kalde han for "Federico Santander", som er hans navn?

    Og jer der insistere på de øgenavne, I må godt kalde mig for humorforladt. :)

    Edit: Ps:: Jeg er ikke imod tilnavne, som sådan, bare de er positive.
    Sidst redigeret af zebos : 13.06.15 kl. 12:33
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  14. #505
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Folk der møder op til kampe i andre klubtrøjer/tøj end de 2 hold der spiller. Hvorfor har du en Barcelonatrøje på til en FCK - Silkeborg kamp? Har du ikke andre jakker end den Manchester United-jakke? Du skal ikke nødvendigvis have en forboldrelateret beklædningsgenstand på, fordi du tager til en fodboldkamp.


  15. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    LinkedIn

    Det såkaldte seriøse sociale medie. Uoverskueligt og meget lidt brugervenligt. Hvordan den finder frem til jobs der kunne være interessante for mig er en gåde. Jeg har set fx. et job som butiksslagter i Thisted. Ikke for at nedgøre det, men der er intet i min profil der bare tilnærmelsesvis peger i den retning. Opslag er mange gange fra prædikende HR-hatte med deres "ti ting du ikke må skrive i din ansøgning" artikler. Artikler der ofte modsiger tilsvarende artikler fra andre HR-hatte. Kan virkelig ikke se hvad jeg skal bruge det til.
    Sidst redigeret af Dan Abnormal : 27.06.15 kl. 11:28


  16. #507
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Vin, hverken rød, hvid, rosé, cider, brezzzzzzer, mokai, osv. og for den salgs skyld heller ikke "bobler", champagne, nej giv mig en iskold hof! det ved man sgu hvad er! :-)
    Yo Mac!

  17. #508
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    ...en iskold hof! det ved man sgu hvad er! :-)
    ... og så drikker du det alligevel? :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #509
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    - Latte.. Eller nogen former for kaffe generelt.
    - Instagram, Snapchat og Twitter. Overfladiske medier i min optik.
    - Polotrøjer. Noget, fanden har skabt.
    - VSTGN-kasketter, samt kasketter i den udformning generelt. Græmmer mig, når jeg ser vores spillere rende rundt med dem.
    - Størstedelen af dansk musik. Og så er jeg ligeglad med at Wafande er fan af klubben, hans musik er elendig. Og så det musik, fck.dk anvender til videoerne på sitet. Størstedelen af al god musik er vist lavet, det bliver sgu ikke bedre.
    - Converse-sko.
    - Apple-produkter. Det tætteste, jeg kommer på at eje et Apple-produkt er at der står iPoop på mit lokumsbræt..
    - Pepsi. Føj for helvede.
    - Voksne mænd med håret i en knold. Til gengæld elsker jeg det klip fra Sydafrika, hvor en flok unge fyre render rundt med skjult kamera og klipper knolden af dem. Fandme skønt.

  20. #510
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...


  21. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •