Side 38 af 58 FørsteFørste ... 283536373839404148 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Star Wars, og det hysteri med "May the 4th be with you", der er hvert år på denne dato.


  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Guldtrøjer eller guldtryk på vores hvide trøjer.


  3. #558
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Introsnakken i FCK fanradio.

    Det gør sgu at tæerne krøller op under fodsålen.

  4. #559
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg ved ikke om den er kontroversiel nok til denne tråd, men smider den her alligevel.
    Jeg kan ikke lide mediernes fokus på en tåbe af en bjergklatrer, som forsøger at bestige Everest uden ilt.
    Og nå så det går lidt galt, så er hele Danmark ved at begræde hvor tragisk det er.
    Som jørgen Leth ville sige. Jeg kan ikke lide det.


  5. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... når spillerne tager deres børn med ind på banen, når de har vundet en pokal. Gå væk! Jeg vil se dig juble, feste og hælde bajere ud over dine holdkammerater, eller selv få hældt dem udover dig. Jeg vil ikke se dig med dit barn i hånden eller på skulderen.

    Kunne måske havde smidt den i det pisser mig af, men ikke fordi jeg bliver pisset når det sker, nærmere lidt irriteret.


  6. #561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Tifoen ved starten af anden halvleg i pokalfinalen. Generelt foretrækker jeg at tifoer primært skal handle om at hylde eget hold/klub/by. Men hvis man skal lave noget om modstanderen så skal det være en smule mere begavet end "ANTI 1964" og en fuck finger.


  7. #562
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...at reglen om udebanemål også gælder i forlænget spilletid.

    Det er nok den mest uretfærdige og usportslige regel, som vi har i fodbold. Senest illustreret i aftenens kamp om oprykning. Hvordan er det på nogen måde fair, at Helsingør rykker op, blot fordi de fik 120 minutter til at score udebanemål, mens Viborg kun fik 90? Idet en hel sæson i aften blev afgjort på det, føles det om muligt endnu mere unfair end ved en normal knock-out-kamp.


  8. #563
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    ...at reglen om udebanemål også gælder i forlænget spilletid.

    Det er nok den mest uretfærdige og usportslige regel, som vi har i fodbold. Senest illustreret i aftenens kamp om oprykning. Hvordan er det på nogen måde fair, at Helsingør rykker op, blot fordi de fik 120 minutter til at score udebanemål, mens Viborg kun fik 90? Idet en hel sæson i aften blev afgjort på det, føles det om muligt endnu mere unfair end ved en normal knock-out-kamp.
    Du kan jo vende den om og sige at Viborg fik 120 min på hjemmebane samtidig.
    -_-


  9. #564
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At alt altid skal være politisk korrekt. Ja "grøndlænderstiv" har da politiske undertoner, men sagt af en mand der er fuld af følelser og uden en eneste negativ tanke i hovedet. Vi vil gerne have folk til at udtrykke sig, og at der så skal tolkes på en i mine øjne uskyldig udtalelse, fordi der sidder en politisk korrekt borger bag skærmen et sted... Det er lige før det skal i "Det pisser mig af" tråden.

    http://www.bt.dk/superligaen/ny-supe...-politianmeldt


  10. #565
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    at udtrykket politisk korrekt er blevet til et skældsord, og at nogen kan mene at alt altid er politisk korrekt i en tid hvor populistiske højrepartier regelmæssigt scorer 25% af stemmerne verden over og Trump er president. Vi lever i en tid med all time lavest niveau af politisk korrekthed.


  11. #566
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    [QUOTE=Kixsomanov;659091]At alt altid skal være politisk korrekt. Ja "grøndlænderstiv" har da politiske undertoner, men sagt af en mand der er fuld af følelser og uden en eneste negativ tanke i hovedet. Vi vil gerne have folk til at udtrykke sig, og at der så skal tolkes på en i mine øjne uskyldig udtalelse, fordi der sidder en politisk korrekt borger bag skærmen et sted... Det er lige før det skal i "Det pisser mig af" tråden.

    Jeg synes egentligt det er en ret dum udtalelse, når den foregår i offentligheden, og en undskyldning er efter min mening helt fint. Det er dog ret meget overkill med en politianmeldelse. Desuden synes jeg ikke udtalelsen har politiske undertoner, til gengæld er den helt klart racistisk (sikkert ikke bevidst).

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #567
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... at det kan fremkalde jubel i Parken, reel jubel, når Lyngby tager bronzen foran Midtjylland i sidste spillerunde.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #568
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... at det kan fremkalde jubel i Parken, reel jubel, når Lyngby overhaler Midtjylland i sidste spillerunde.
    Men det gjorde de jo heller ikke. De var foran inden ;-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #569
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Men det gjorde de jo heller ikke. De var foran inden ;-)
    Citatfusk!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #570
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... David Nielsen.

    Jeg er træt helt ind i benet af hans evige forurettethed og jammer over dommere og presse. Og hans røvsyge antifodboldhold. Der så endda vælger at kollapse totalt søndag, hvor der er brug for dem.

    Jo længere han bliver i den rædsomme klub, jo sværere bliver det at huske at der var en tid hvor jeg overhovedet kunne lide ham.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •