Side 39 af 58 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #571
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Udtrykket "det forjættede land" (om CL)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Spillere der ikke honorere deres kontrakt.

    https://www.bt.dk/fodbold/medie-live...ampions-league

    Jeg så gerne FIFA/UEFA kiggede på muligheder for at straffe spillere der har det som overstående. Er træt af spillere der skriver under på en kontrakt og et år efter tuder over ikke at få lov at skifte klub.
    Stik dem en karantæne på 6 måneder ved skift af klub. Så er de pludselig ikke så interessante for en ny klub at købe og det kan være de vil koncentrere sig om deres arbejde

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Spillere der ikke honorere deres kontrakt.

    https://www.bt.dk/fodbold/medie-live...ampions-league

    Jeg så gerne FIFA/UEFA kiggede på muligheder for at straffe spillere der har det som overstående. Er træt af spillere der skriver under på en kontrakt og et år efter tuder over ikke at få lov at skifte klub.
    Stik dem en karantæne på 6 måneder ved skift af klub. Så er de pludselig ikke så interessante for en ny klub at købe og det kan være de vil koncentrere sig om deres arbejde
    Tror du får svært ved at finde nogle der kan lide de spillere
    Sidst redigeret af fckcs : 05.09.17 kl. 11:26
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #574
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Denne her klumme med Jes Dorphs brokkeri over FCKs manglende anerkendelse af Flemming Østergaards arbejde i klubben samt ledelsens beslutning om at fjerne Jes fra VIP-listen: https://www.copenhagensundays.dk/hom...historien/2017

    Jes Dorph siger i artiklen, at han ikke aner noget om aktier og obligationer og derfor ikke kan vurdere sagen mod Østergaard, men at Flemming har sagt til ham, at han er uskyldigt dømt...

    Hvis man ikke forstår, hvorfor den nuværende ledelse ikke ønsker, at Flemming Østergaard skal nævnes alle mulige og umulige steder, så er man simpelthen svag i opfattelsen. Hvilke organisationer ønsker eksplicit at anerkende en tidligere leder, der er dømt for økonomisk kriminalitet? Uagtet, at manden har betydet en del for organisationen historisk set.


  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Denne her klumme med Jes Dorphs brokkeri over FCKs manglende anerkendelse af Flemming Østergaards arbejde i klubben samt ledelsens beslutning om at fjerne Jes fra VIP-listen: https://www.copenhagensundays.dk/hom...historien/2017

    Jes Dorph siger i artiklen, at han ikke aner noget om aktier og obligationer og derfor ikke kan vurdere sagen mod Østergaard, men at Flemming har sagt til ham, at han er uskyldigt dømt...

    Hvis man ikke forstår, hvorfor den nuværende ledelse ikke ønsker, at Flemming Østergaard skal nævnes alle mulige og umulige steder, så er man simpelthen svag i opfattelsen. Hvilke organisationer ønsker eksplicit at anerkende en tidligere leder, der er dømt for økonomisk kriminalitet? Uagtet, at manden har betydet en del for organisationen historisk set.
    Manden er ene og alene hovedårsag til, at vi har en klub folk kender udenfor landets grænser. Punktum. Selvfølgelig har andre hjulpet til, men jeg er overbevist om, at en Ståle eller andre aldrig ville været kommet til FCK, hvis vi stadig lå nummer 8-10 stykker og spillede for et mere eller mindre tomt stadion.

    I 70'erne grundlagde en mand i USA også et firma i sine forældres garage. Senere blev han smidt ud, da bestyrelsen ikke synes han leverede. I sidste ende lå de selv samme mennesker dog på knæ for at få ham tilbage og Steve Jobs gjorde derefter Apple til verdens mest værdifulde firma.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  9. #576
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg kan nærmest mærke min iPhone brænde i lommen ved sammenligningen mellem Steve Jobs og Flemming Østergaard...

    Østergaard er idømt halvandet års fængsel for kursmanipulation og er dermed en vaskeægte kriminel snyder. Det var Jobs vist ikke. Så er jeg ligeglad med, hvor meget han har betydet for klubben. Han har udnyttet sin position i spidsen for klubben og virksomheden for egen vindings skyld på nederdrægtig vis, og så er man sgu en nar i min bog. Jeg anerkender, at hans betydning historisk set er stor, men lad det være ved det.


  10. #577
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Det var nu ikke deres erhversmæssige kvaliteter jeg sammenlignede, eller havde til hensigt, men den måde hvorpå begge er blevet skidt på.

    Derudover er han vist heller ikke blevet dømt, da den blev anket? Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Og når navnet Glistrup indgår i en retsag bør man, som minimum, kigge rettergangen meget grundigt igennem.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  11. #578
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg anerkender, at hans betydning historisk set er stor, men lad det være ved det.
    Der er en enkelt sætning, der siger meget: ".... FC København kan takke Flemming Østergaard mere end nogen andre for, at klubben blev og stadig er Danmarks og Nordens største."

    "Blev"? Ikke mindst på grund af ham.
    "Stadig er"? Ikke mindst på trods af ham.


  12. #579
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Det var nu ikke deres erhversmæssige kvaliteter jeg sammenlignede, eller havde til hensigt, men den måde hvorpå begge er blevet skidt på.

    Derudover er han vist heller ikke blevet dømt, da den blev anket? Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl. Og når navnet Glistrup indgår i en retsag bør man, som minimum, kigge rettergangen meget grundigt igennem.
    Sagen er afsluttet i landsretten og Don Ø ER dømt.
    Øvre C'er

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #580
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Det var nu ikke deres erhversmæssige kvaliteter jeg sammenlignede, eller havde til hensigt, men den måde hvorpå begge er blevet skidt på.
    Skidt på? What...the...actual...fuck?
    Man ligger, som man har redt.
    Som man sår, så høster man.
    Man rider, som man sadler.
    Osv.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Derudover er han vist heller ikke blevet dømt, da den blev anket? Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.
    Han havde, sjovt nok, ikke anket, hvis han ikke netop var blevet dømt.
    Hvor han pudsigt nok blev dømt.
    Igen.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Og når navnet Glistrup indgår i en retsag bør man, som minimum, kigge rettergangen meget grundigt igennem.
    Hvad betyder det? Er det en henvisning til Glistrups ophav? Et angreb på det danske retssystem?
    Uanset, så er det et rimeligt tyndt og under lavmålet "argument"
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #581
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .... når 'jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide'-tråden bliver til en diskussionstråd.

    Pointen med tråden er jo netop at det er kontroversielt. Eller det burde i hvert fald være pointen.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 09.09.17 kl. 08:28


  17. #582
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg tænker ikke at det er kontroversielt, men smider den her alligevel. Jeg kan ikke lide Carrahger som ekspert på viasat.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #583
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... Game of Thrones.

    Jeg har givet serien et par chancer, men er begge gange gået død omkring 3-4 afsnit. Jeg synes den er patetisk og selvhøjtidelig.

    Jeg er flere gange, også af folk som ikke er fantasy fans, blevet opfordret til at give den endnu et skud. Men jeg gider ikke! Tror bare jeg går i gang med The Deuce i stedet....

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #584
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Sidelinien, når FCK har en mellemsæson. Jeg synes debatten over en bred kam er unuanceret. Det typiske tema er "Det er ok med en mellemsæson, men hvis vi ikke bliver mestre, så skal træneren rauses". Det er trættende at høre på / læse om, og man bliver blot bekræftet i at det er nemt at være mandagstræner.


  22. #585
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Sidelinien, når FCK har en succesrig sæson. Jeg synes debatten over en bred kam er unuanceret. Det typiske tema er "Hvor er det fantastisk at vi vandt The Double og kom i Champions League, og så er BØF endda kørt totalt bagud". Det er trættende at høre på / læse om, og man bliver blot bekræftet i at det er nemt at være mandagstræner.


    ... sagde ingen nogensinde. Belæringer, til gengæld, når man i forvejen er midt i en krise. De er trættende.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •