Side 40 af 58 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    3

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Folk der brokker sig

  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .. Jan Kjeldtofts opstyltede gonzo-referater! Fint eksempel her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...de-agf/6879926
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #588
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    "Knæk Cancer"

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #589
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    TV3 Sports koncept "Dear Denmark" giver mig knopper, skønt det tilsyneladende er voldsomt populært i mine sociale feeds. Jeg betragter det som et fladpandet og decideret ubegavet indslag, hvor en eller anden dansk tilrettelægger har tænkt noget i stil med "Vi kunne jo lige få en englænder, som holder med Stoke til at "rante" over en Premier League-runde, mens han sidder og drikker fadøl som en rigtig englænder hehe. Og så kan han fire danske gloser, hvilket gør det ekstra-LOL"



    Jeg begriber ikke, hvorfor nogen finder det interessant.


  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Mornaysauce i/på lasagne. Tak, men nej tak!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #591
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .... Høgli!

    ...eller hypen omkring ham. Slap af.

    Altså han har da en fin personlighed og alt det der, men fårk nu af med mandens grimme krus. Gå væk kaffeklub.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #592
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ..når fodboldspillere råber "store patter" efter en sejr.

    Ikke rigtig fordi, det måske er sexistisk (selv om der dog er en vis pointe i, at det er ret udelukkende over for evt. homoseksuelle spillere). Men bare fordi det er virkelig bøvet og prollet og dumt at høre på.


  12. #593
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... dobbeltmoral! Practice what you preach......

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/ve...lske-banditter

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #594
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Premier League.

    Jeg synes, at det er ganske ulideligt at se på, når der bliver spillet så dårligt fodbold af på papiret gode fodboldspillere, som det typisk sker i Premier League. Uanset om det så sker ved, at der skal spilles langt hurtigere end spillerne evner, eller forsvarsspillerne bliver ofre for, at man åbenbart ikke træner forsvarsspil derovre eller noget helt tredje eller fjerde, så forstår jeg ganske enkelt ikke det interessante ved det. For mig er der eksempelvis intet fascinerende ved, at der er et hav af chancer i en kamp, eller for den sags skyld at et hold på kort tid kan hente modstanderens store forspring, når de hændelser udelukkende skyldes, at modstanderen dummer sig konstant og meget konsekvent.

    Et rent gæt må være at spillere kun bliver tiltrukket af ligaen på grund af de enorme penge, der bliver lagt i den, eller fordi det er hans eneste mulighed, for på alle andre måder må det da være meget sjovere for en fodboldspiller, hvis han kan komme til Italien, Spanien, Tyskland eller Frankrig.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  15. #595
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Begrebet "Kong Christian" om Christian Eriksen.


  16. #596
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Begrebet "Kong Christian" om Christian Eriksen.
    Kong Christian generelt. Eller Kong Vinter.
    No law of Nature. Just Nature!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #597
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    At læse med på sidelinjen længere.

    Jeg har aldrig selv været synderlig aktiv, men jeg har altid nydt at læse mine medfans' synspunkter - og få nogle nuancer med jeg måske ikke selv havde tænkt på. Men det sidste halve år er foraet blevet til det rene sydsiden. Folk kalder hinanden øgenavne, beder medfans om at holde deres kæft - og alle nuancer er røget. Efter et nederlag skal Ståle stensikkert fyres, og alle indkøb de seneste 100 år er gigantiske flop!!!!!111

    Det har gjort, at jeg simpelthen ikke længere gider at læse med længere. Desværre.


  19. #598
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Jeg synes at det ligner chikane lignende tilstande når jeg tilsyneladende skal hænges ud som ham der kalder folk øgenavne. Mig bekendt var det mig der blev kaldt for en idiot og jeg har aldrig kaldt folk for sådanne ting herinde. Det synes jeg lige der skal slåes fast. Det er fuldstændig uacceptabelt den chikane jeg oplever herinde og derfor er jeg heller ikke selv så vild med at være herinde som førhen. Tonen er ikke god og folk har det med at være for nærtagende og misforstå ting.

    Men lad det nu ligge. Jeg tror vi alle sammen har en opgave der hedder at holde tingene ordentlige. Det kan godt være at vi den lorte situation vi står i pt. gøre at folk, inklusiv mig selv er let antændelig eller hvad man vil kalde det.. Det kan man ikke afvise.
    Sidst redigeret af Romme : 18.01.18 kl. 14:14

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #599
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    At læse med på sidelinjen længere.

    Jeg har aldrig selv været synderlig aktiv, men jeg har altid nydt at læse mine medfans' synspunkter - og få nogle nuancer med jeg måske ikke selv havde tænkt på. Men det sidste halve år er foraet blevet til det rene sydsiden. Folk kalder hinanden øgenavne, beder medfans om at holde deres kæft - og alle nuancer er røget. Efter et nederlag skal Ståle stensikkert fyres, og alle indkøb de seneste 100 år er gigantiske flop!!!!!111

    Det har gjort, at jeg simpelthen ikke længere gider at læse med længere. Desværre.
    (Og jeg er ligeglad hvad I tænker, men...)

    Blablabla har også gjort sit til, at Sidelinien efterhånden er røvsyg at læse med på, medmindre man er klistret til chatten 24/7.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #600
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Det hele herinde kunne godt bruge en overhaling. Design, overskuelighed, funktioner. Der er for meget ubrugelig info. Som eksempel kan nævnes, at uanset hvilken side du navigerer ind på under Sidelinien.dk, bliver du lige gjort opmærksom på at Digg og del.icio.us er en ting. Eller, det vil sige det er de ikke for de tjenester har ikke været relevante i snart et årti.

    Nye fans må tænke deres når vi går og tager os ud på denne måde, og de ikke er klar over at Skakten er en ting. Sidelinien.dk er et digitalt Herning. Hvem er ansvarlige for vedligehold? Eller har man bare givet op på det hele og lægger arbejdet i at lave noget nyt som vi andre ikke ved noget om endnu?

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •