Side 43 af 43 FørsteFørste ... 3340414243
Viser resultater 631 til 635 af 635

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

Tilmeldingsdato
    Sep 2005

Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Denne floskel gælder desværre alt for bredt. At man rammer noget bredt er ikke nødvendigvs lig med kvalitet. Det mest solgte danske album nogensinde, Aquarium, er et glimrende eksempel på dette.
    Jeg synes at du blander begreberne, Aquarium (0g Aqua) rammer jo ikke bredt på tværs af generationer, de har bare solgt mange albums

rsj

2. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

For at hive tråden tilbage til det den er opfundet som: En ventil for meninger der måske kommer på tværs, hvilket man egentlig burde kunne regne ud når man vælger at gå herind:

Jeg bryder mig ikke det mindste om eSuperliga.

Jeg er heller ikke vild med at det dyre North-hold er på udgiftslisten, men i det mindste har de fået deres eget navn, og efteraber kun tildels klubbens logo. Men det her ...

Ansat eller ej: Det har nada med fodboldklubben at gøre, at der er en eller flere gamere, der sidder og brillerer i FIFA mod folk der er ansat til det samme af andre klubber. Det er det mest spekulative PR-trip jeg har set siden vi pinedød skulle have håndboldhold, og der er Exorcist-agtig hovedrysten til overs til dem der behandler det her som en konkurrence der på nogen måde vedrører F.C. Københavns hold.

Tilmeldingsdato
    Dec 2003

Det kan godt være, at FCK ikke overtræder nogen regler, men jeg bryder mig ikke om, at de laver den agent-skattefinte: https://www.bt.dk/fodbold/medie-fck-...ed-skattefinte
    Garneren

______________________________ ___________

Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005

Jeg ved dette er en mærkelig kæphest, men...

Danmarks verdensmesterskab i håndbold bringer et udtryk frem, som jeg generelt ikke bryder mig om, nemlig, at man har "vundet guld".

Nej, det er jo ikke som sådan forkert, spillerne fik selvfølgelig en guldmedalje, men det er i mine ører så underligt forfladende, da det intet siger om præstationen. Man er blevet danmarksmester, europamester eller verdensmester, smukke ord, der udtrykker præstationens størrelse. Men det vigtigste er åbenbart, at man har fået et eller andet stykke metal?

Det samme gælder, når FCK f.eks. har vundet et mesterskab, jeg er virkelig ikke meget for al fokusset på medaljerne i stedet for titlen og trofæet.

P.S. Jeg kan bedre acceptere det ved OL, hvor der ikke er et trofæ og medaljen virkelig er det, man stræber efter... men selv der lyder det sgu federe, at man er blevet olympisk mester end at have vundet guld.

6. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Mar 2002

Den her slags billeder, af folk som lever af at spille computerspil. Slap af mand, og snup en pose chips.
    0OXFybX.jpg

Og ja ja, sikkert bare mig, som har svært ved at tage denne "sportsgren" seriøst.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

Side 43 af 43 FørsteFørste ... 3340414243

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 397
    Sidste Meddelelse: 09.02.19, 11:14
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser