Side 44 af 44 FørsteFørste ... 3441424344
Viser resultater 646 til 649 af 649

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

Tilmeldingsdato
    Oct 2005

Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For en god ordens skyld bør vi have den anden ende med: 21. december går solen ned kl. 15:38 og står op kl. 8:37 under den nuværende normaltid. Hvis der ændres til permanent sommertid, bliver det endnu sværere at komme ud af sengen, når solen først står op kl. 9:37.
    Ikke enig. Jeg foretrækker klart at have en lille times lys når jeg har fået fri fra hamsterhjulet, fremfor 1 time når jeg alligevel er på kontoret.

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

... at Nephew Jam åbenbart er det nye faste valg til musik når 1landet hold er besejret i Parken. Der er ikke mange mere irriterende lyde end den der krukkede, fortænkte st-st-st-stammen gennem versene. Det gør decideret ondt at lytte til.

Og hvorfor spille et langt nummer i det hele taget, i stedet for at lade B synge? Men det er nok mere til en anden tråd ...

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Stjernerne på den nye trøje pisser mig af, det er ellers en fed trøje. Men de stjerner FFS. Suk.

Tilmeldingsdato
    Nov 2007

Netavisen Zetland. Avisen slår sig op på at tilbyde fordybelse og dybdegående journalistik. Problemet er at deres linie er alt for korrekt, og på ingen måde udfordrer den tilgængelige viden. Man kommer aldrig til at læse en artikel i zetland hvor man sidder tilbage med fornemmelsen af at have lært noget nyt. Seneste skud på stammen over trivialiteter er en artikel om at medierne skal gøre op med “presidentvalgkampen” og i stedet tilbyde en bred analyse af alle partier. Wow! Sig noget vi ikke har tænkt i 10 år please. Udfordrer os. Zetland er det sidste sted hvor man vil finde en korrekt analyse af hvorfor en mand som Jordan Peterson er blevet populær, hvorfor trump blev valgt, hvorfor 20% af danskerne stemte df ved sidste valg, og hvorfor der i UK blev stemt for brexit. Iøvrigt siger det intet om min personlige holdning til nævnte begivenheder.
    Sidst redigeret af djurlander : 11.04.19 kl. 08:51

5. De følgende 2 brugere er enige:

Side 44 af 44 FørsteFørste ... 3441424344

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Svar: 401
    Sidste Meddelelse: 18.04.19, 20:14
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser