Side 44 af 58 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    ... at Nephew Jam åbenbart er det nye faste valg til musik når 1landet hold er besejret i Parken. Der er ikke mange mere irriterende lyde end den der krukkede, fortænkte st-st-st-stammen gennem versene. Det gør decideret ondt at lytte til.

    Og hvorfor spille et langt nummer i det hele taget, i stedet for at lade B synge? Men det er nok mere til en anden tråd ...


  2. #647
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Stjernerne på den nye trøje pisser mig af, det er ellers en fed trøje. Men de stjerner FFS. Suk.

  3. #648
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Netavisen Zetland. Avisen slår sig op på at tilbyde fordybelse og dybdegående journalistik. Problemet er at deres linie er alt for korrekt, og på ingen måde udfordrer den tilgængelige viden. Man kommer aldrig til at læse en artikel i zetland hvor man sidder tilbage med fornemmelsen af at have lært noget nyt. Seneste skud på stammen over trivialiteter er en artikel om at medierne skal gøre op med “presidentvalgkampen” og i stedet tilbyde en bred analyse af alle partier. Wow! Sig noget vi ikke har tænkt i 10 år please. Udfordrer os. Zetland er det sidste sted hvor man vil finde en korrekt analyse af hvorfor en mand som Jordan Peterson er blevet populær, hvorfor trump blev valgt, hvorfor 20% af danskerne stemte df ved sidste valg, og hvorfor der i UK blev stemt for brexit. Iøvrigt siger det intet om min personlige holdning til nævnte begivenheder.
    Sidst redigeret af djurlander : 11.04.19 kl. 08:51

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #649
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    At vores nye pengemand lufter tanker om at omdanne Parken til en slags Tivoli https://www.bt.dk/superligaen/fck-ej...kture-i-parken

    Man vidste det jo godt, men alligevel...

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #650
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Han distancerer sig vist fra lattekulturen :-/
    Hislen af TorbenØ.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #651
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Valgkampen.
    Her en uges penge inde i valgkampen er jeg allerede blevet træt af idiotiske debatter, gyldne og urealistiske løfter og mediernes forsøg på at gøre alle indslag om valget til en art sportskamp om, hvem der mon vandt debatten, frem for at levere sagligt baggrunde og udfoldede argumenter.

    Arghh, hvor er det trættende


  10. #652
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    9

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Valgkampen.
    Her en uges penge inde i valgkampen er jeg allerede blevet træt af idiotiske debatter, gyldne og urealistiske løfter og mediernes forsøg på at gøre alle indslag om valget til en art sportskamp om, hvem der mon vandt debatten, frem for at levere sagligt baggrunde og udfoldede argumenter.

    Arghh, hvor er det trættende
    Jeg bliver endnu mere træt af at vi skal fyldes med valgflæsk dag efter dag.

    Så, jeg kan ikke lide valgflæsk, og endnu mindre folks evne til at kigge 4 år bagud istedet for at guffe en masse tomme løfter i sig.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #653
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    De generelle reaktioner på Lyngbys oprykning, som man f.eks. ser her i kommentarerne, kan jeg fandme ikke lide.

    At hylde succes for en klub, hvis neandertalske fans evigt og altid har hadet os og for få år siden sendte racistiske svinere efter vores spillere, er i allerbedste fald historieløst. Det er åbenbart gået totalt i glemmebogen at de er den ene moderklubs rival #1, og den andens gamle fjende fra 80'erne, og også hvor ondt blod der efter danske forhold var efter klubberne i 90'erne og frem.

    Og hvorfor? Fordi man kan tage et S-tog til udekampen.

    Så har man fandme ikke fortjent at have lokalopgør og lokalrivaler.


  13. #654
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    De generelle reaktioner på Lyngbys oprykning, som man f.eks. ser her i kommentarerne, kan jeg fandme ikke lide.

    At hylde succes for en klub, hvis neandertalske fans evigt og altid har hadet os og for få år siden sendte racistiske svinere efter vores spillere, er i allerbedste fald historieløst. Det er åbenbart gået totalt i glemmebogen at de er den ene moderklubs rival #1, og den andens gamle fjende fra 80'erne, og også hvor ondt blod der efter danske forhold var efter klubberne i 90'erne og frem.

    Og hvorfor? Fordi man kan tage et S-tog til udekampen.

    Så har man fandme ikke fortjent at have lokalopgør og lokalrivaler.

    Men når de nu (desværre) er rykket op, så glæder jeg mig fandme til at tæve dem ude på banen

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #655
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    "Mormordressing" er blevet et stort hit i de danske kantiner - lad det venligst høre op med det samme. På forhånd tak!

    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #656
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    "Mormordressing" er blevet et stort hit i de danske kantiner - lad det venligst høre op med det samme. På forhånd tak!

    Hvad pokker ER "mormordressing" ??
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #657
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Citat Oprindeligt indsendt af White Angel Se meddelelser
    Hvad pokker ER "mormordressing" ??
    Det er jo nemt nok at finde ud af, hvis man kan bruge en browser. Der findes for eksempel noget, der hedder google. Der kan man skrive sit spørgsmål og nogle gange være heldig at få svar. Nu har jeg så gjort det for dig, og her er svaret : https://www.valdemarsro.dk/mormordressing/

    Mvh Bjørn

    PS. Og ingen årsag, hvis det skulle være en anden gang

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #658
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...top

    Sous vide. Det har taget overhånd.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #659
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Offentlig transport og/eller cykelhjelme.. Basta
    Imod moderne stemningsdiktatur

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #660
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ‪Well, det er en skidt dag for mænd der sidder og råber i radioen ad folk de ikke kan lide, hvorefter de peger på deres kjole og paryk og siger at det bare er “satire”.

    Men jeg kan ikke lide 24syv, alle deres rabiate værter, deres social media-strategi der som regel bare er moderne skolegårdsmobning, og nu deres whiny måde at spille offerkortet på — nå, nu er det pludselig ok at være krænket?

    I bliver ikke savnet herfra.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •