Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 147 af 147

Emner: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Påskefodbold som under den gamle struktur, med 3 runder i superligaen i løbet af påsken.
    Jeg er noget så rørende enig. Men der er godt nyt. Næste år er den gamle påskespilleplan tilbage, og ikke nok med det: påsken ligger langt inde i april fordi Jesus åbenbart døde meget senere i 2019 end 2018 ;-)


  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg er noget så rørende enig. Men der er godt nyt. Næste år er den gamle påskespilleplan tilbage, og ikke nok med det: påsken ligger langt inde i april fordi Jesus åbenbart døde meget senere i 2019 end 2018 ;-)

    Men det er så runde 3-5 af slutspillet, så vi kan vel regne med at have fået kamp datoerne af vide omkring 14 dage før, super god tid til at planlægge påsken i :-(

    /Jesper
    cossie's Avatar

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Men det er så runde 3-5 af slutspillet, så vi kan vel regne med at have fået kamp datoerne af vide omkring 14 dage før, super god tid til at planlægge påsken i :-(
    En måned, dog. Hvis der spilles efter samme gøglersystem som i år, kommer spilletidspunkterne 19. marts. At det så ville være en del bedre hvis det var sommeren inden, det er en anden sag.

    Men "folk må jo bare tage sig sammen" etc etc.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men "folk må jo bare tage sig sammen" etc etc.
    Ja vi må da håbe, at du ikke pludselig inviteres "et smut sydpå" eller får et af de andre kæmpe store hverdagsproblemer, som kan komme i vejen, når man KUN får en måneds varsel inden næste påske ;-)

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi må da håbe, at du ikke pludselig inviteres "et smut sydpå" eller får et af de andre kæmpe store hverdagsproblemer, som kan komme i vejen, når man KUN får en måneds varsel inden næste påske ;-)
    Jeg takker for den evindelige patronisering. Vi ses til derbyet og kan diskutere det videre der – nå nej, det kan jeg ikke komme til. Jeg må skulle til brunch med en gammel kammerat den dag. Den slags i-landsproblemer er jo de eneste der kan opstå ...

    .oO(sit)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg takker for den evindelige patronisering. Vi ses til derbyet og kan diskutere det videre der – nå nej, det kan jeg ikke komme til. Jeg må skulle til brunch med en gammel kammerat den dag. Den slags i-landsproblemer er jo de eneste der kan opstå ...

    .oO(sit)
    Ro på. Troede godt, at vi kunne klare lidt gas herinde. Især når nu du selv lige hiver min fine kommentar frem.

    Jeg er med på, at du finder det skideirriterende, at programmet fastlægges så sent, især når du nu misser et derby. Det er da også ærgerligt.

    Anyway, så er jeg måske hård i min tone, men jeg tænker nu ikke dårligere om dig eller andre med lignende problemer af den grund. Det er da ærgerligt for jer at misse kampe. Men jeg forstår nu stadig ikke det helt vilde problem omkring kampen mod FCN eller kommende kampe for den sags skyld.

  10. #142
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Tiden før, guldkort, platinkort, loyalitets-/fanpoint, awaykort og alle mulige tilsvarende ‘pakker’, der skal forbedre min fanoplevelse og illudere fair billetfordeling etc.

    Næ, giv mig ‘et sæsonkort, ‘et awaykort (mest for at holde styr på ballademagere) og lad mig så bare møde tidligt ind på Østerbro for at komme forrest i køen til en europæisk awaybillet.

    Resten er jeg komplet ligeglad med og jeg tænker, at det er blevet mere komplekst skulle at vælge FCK-fanprodukt end det er at vælge telefonabonnement, tv-udbyder og huslån tilsammen.

    Mcn

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    påsken ligger langt inde i april fordi Jesus åbenbart døde meget senere i 2019 end 2018 ;-)

    ]
    Synes du tager lidt let på de stakkels religiøse og deres kvababbelser med at blive enige med sig selv.. Men altså, faktisk har påsken slet ikke noget med tidspunktet for Jesus død at gøre.. Bare så vi har det på plads.

    Læs mere her - hvis man er nysgerrig.
    https://videnskab.dk/videnskabdk/pas...kal-vi-med-den

    https://videnskab.dk/sporg-videnskab...en-som-den-gor

    Edit: Ved ikke hvorfor jeg faldt over denne post nu, men det gjorde jeg altså..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  13. #144
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner sgu det FCK jeg holder af og lærte at kende op gennem 00`erne og 10`erne. Mit nuværende FCK er en mellemting mellem 90`ernes flamboyante besætning (på og uden for banen) med dertilhørende tilfældige resultater og - desværre det, der skete lidt længere sydpå for en 17 års tid siden, med skøre ejeres og bestyrelsesmedlemmers udfald og indfald i medierne, håbløse ansættelser, endnu mere dårligt håndterede afskedigelser, organisatorisk ‘oprydning’ og en trup i mere eller mindre permanent krise, der gradvist fremstår mere og mere usammenhængende og som bliver stadig mere tyndt besat.

    Jeg tror at det bliver værre, meget værre, førend det bliver godt igen - bare det ikke bliver 16 års ørkenvandring.

    MCN

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Efter at have set dokumentaren Fodboldfeber på DRTV er det gået op for mig hvor meget jeg savner Premier League som det var i 90’erne.

    Dengang stadions ikke var fyldt af turister, dengang hvor der blev tacklet igennem, dengang VAR ikke ødelagde glæden ved spillet….

    Nu gider jeg knap nok se Premier League mere - Det er sku blevet for kedeligt….

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner dengang hvor det at oddse var noget man gjorde i kiosken/tips forhandler.
    Altså dengang hvor man ventede i spænding på at det blev fredag hvor programbladet for weekenden udkom, og hvor man kunne sidde og nærstudere i timevis....

    Det var sku da egentlig meget hyggeligt.....

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner dengang det eneste spil var tipskuponen og der var EEN fodboldkamp i TV om ugen lørdag kl 13, måske en helt speciel vigtig europæisk kamp i løbet af ugen. Ikke mindst at alle fodboldfans var tvunget til at åbne en avis hver dag for at suge de få fodboldnyheder til sig… men ok, jeg er også vildt gammel
    Imod moderne stemningsdiktatur

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 3092
    Sidste Meddelelse: 19.06.08, 04:29
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 11:49
  4. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.05.05, 07:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •