Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 147

Emner: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

  1. #46
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ›Jeg savner at voksne mænd kan være lykkelige i nuet, og ikke på
    ›patetisk vis længes tilbage til den ubekymrende barn- og ungdom.
    ›Get with the programme and face the music!!1 ;-)

    Ah well. Det er jo ikke alle der er i konstant zen-midt-i-fairytale-musical-og-boyband-med-horder-af-teen-"groupies"-knark-land!!1!1 Eller noget.

    Jeg savner sgu:

    -Hendes måde at sætte håret op i 1 slags french twist, der så "rodet" (og sexet!) ud. Det tager hende 1½ minut at sætte det og hun ligner 1 million!

    -At hun hele tiden skulle spole tilbage, når vi så dvd, såfremt der kom 1 scene hun synes var sjov. Ofte skulle scenen ses i ½ hastighed, hamrende irriterende i starten. Men nu...

    -Hendes grin; det bedste, sødeste og mest smittende jeg har hørt so far.

    -At hun kaldte mig "baby".

    -Når hun blev lidt ekstra kærlig, når hun var småfuld.

    -Hendes skøre indfald (og der var mange!).

    -Hendes dybblå kæmpe øjne.


    mvh
    Kasper

    *graver sig ned*
    Sidst redigeret af Caligula76 : 26.10.07 kl. 15:06

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Se dét er noget der er værd at savne!!
    *hylder C76s åbenhed*

    EDIT: Omend trådens formål jo var nostalgiens fremme. Og lad mig pointere at jeg ikke har noget imod nostalgi - kun trist længsel efter svundne tider.
    Sidst redigeret af Pipetown : 26.10.07 kl. 15:21
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    ToBBi er offline Stolt Som Ind I Helvede
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    33

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Savner bedre stemning på Nedre C.
    I skal ud og vise I til mænd,
    forsvare stoltheden igen,
    med vilje som svin,
    I sniffer lim,
    Pestegnens stolthed er TIL GRIN!


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ›... den "gamle" faxe kondi.

    Dem havde Bilka One Stop i Field's på tilbud for max 3 måneder siden. Først 6 flasker á 33cl på ølflaske for 20kr, og siden blev de sat ned til 6 for 12,95kr!

    Dog er det en kampagnevare á la Rød Tuborg som markedsføres under parolen: "Ølflasker og sport er ikke noget, man normalt forbinder med hinanden. Ikke desto mindre kunne Danmarks største sportsstjerne fås på ølflaske fra 1971 til 1998. Nu er den tilbage for en kort bemærkning. Nyd den, så længe, den varer".

    Mit bedste bud er, at det bliver en periodisk tilbagevendende affære som er overstået for denne gang - indtil da kan du erhverve dig de sidste 9, der er på lager i Amagerkollegiets bar for 10kr flasken! ;o)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    260

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner den tid hvor der var fokus på musikalsk talent og ikke så meget udseende, skandaler og hvor lidt tøj den pågældende kunstner har på...
    I samme boldgade savner jeg dengang, at HipHop/rap handlede om mere end bling og damer, der er efterhånden langt mellem rappere med noget på hjertet...
    Latte Lovers
    100% Barista

    (Latte Lovers bakker op om "Ståle Raus!")


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Min familie...

    Og Nescafé Vanilla som fandtes på hylderne i DK for et års tid siden men nu er sporløst forsvundet... Det var fandme tider!


  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,597

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner det gamle MTV. Fra dengang i slutningen af 1980'erne og starten af 1990'erne. Dengang de sendte fra London, og var meget præget af den engelske musikscene der altid har været den mest progressive i Europa. Dengang det var det samme man kunne se i hele Europa, og der var noget særligt ved at rejse rundt og vide at alle så det samme og kendte det samme, og det derfor også betød noget at få sendt en video på MTV. Dengang de havde musikalsk kant, og ikke var bange for at fremme musik der ikke lige var mainstream endnu. Dengang de havde rigtige levende værter med charme og humor som Ray Cokes, Marcel Vanthilt, Pip Dane, Maiken Vexø, Kristiane Baker, Paul King etc. Dengang de åbnede mine øjne for en lang, lang række af ny og ukendt musik, nye spændende navne, nye trends m.m. - hvoraf en del har fulgt mig siden og har været med til at udvikle og forme min senere musikalske smag, og skærpe min appetit for at udforske nye musikalske territorier. Dengang MTV var noget der var noget værd, noget man talte om, noget man så, noget der havde en betydning, noget der rykkede og noget man følte man var fælles om på tværs af landegrænser i Europa (der skabte mere fællesskabsfølelse på tværs af Europa end EU nogensinde har gjort) - og noget man samtidig kunne være lidt stolt over når man så de elendige programmer de tiltider importerede fra deres ældre søsterkanal i USA.


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ›Se dét er noget der er værd at savne!!
    ›*hylder C76s åbenhed*

    ›EDIT: Omend trådens formål jo var nostalgiens fremme. Og lad mig
    ›pointere at jeg ikke har noget imod nostalgi - kun trist længsel
    ›efter svundne tider.

    "den der påstår at have haft en lykkelig barndom lyver med sikkerhed" (k b hagen)
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  12. #54
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner den tid hvor der var fokus på musikalsk talent og ikke så meget udseende, skandaler og hvor lidt tøj den pågældende kunstner har på...
    Og hvornår var det så liige at det var?
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ...webcammet på fck.dk - ikke at min hverdag er blevet dårligere siden da, men det var da ganske hyggeligt da man kunne følge med i hvad der skete, og især nu når de skal rive det hele ned kunne det da være morsomt at følge med fra skrivebordet.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar


  15. #56
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    at FCK får puttet den i kassen!

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    154

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    At have tålmodighed til at læse en brugsanvisning..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Tja, jeg savner vel egentlig mest den tid, hvor omgangskredsen ikke allesammen havde børn, og folk festede igennem uden at halvdelen af selskabet på forhånd havde besluttet sig for at drikke danskvand for at kunne køre hjem.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #59
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Tja, jeg savner vel egentlig mest den tid, hvor omgangskredsen ikke allesammen havde børn, og folk festede igennem uden at halvdelen af selskabet på forhånd havde besluttet sig for at drikke danskvand for at kunne køre hjem.
    Du giver da virkelig folk noget at se frem til hva'... Nå well må vel nyde det så længe det varer.
    Julefrokost med drengene -Tror jeg vist nok!
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ››... den "gamle" faxe kondi.

    ›Dem havde Bilka One Stop i Field's på tilbud for max 3 måneder
    ›siden. Først 6 flasker á 33cl på ølflaske for 20kr, og siden blev
    ›de sat ned til 6 for 12,95kr!

    Tror du har misforstået mig. Du tænker på faxe kondi i retro flaske, ik?

    De har lavet en ny faxe kondi uden farvestoffer og smag, der skal erstatte den gamle faxe kondi. Øv.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 3092
    Sidste Meddelelse: 19.06.08, 04:29
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 11:49
  4. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.05.05, 07:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •