Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 147

Emner: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Savner generelt barndommens glæde ved juletiden. Dengang kunne man ikke sove 30. november, fordi man skulle åbne julekalenderen. Man var besat af tanken om gaverne, så med stor tilfredshed begge julekalendre, fik lov til at spise mere slik og kage end resten af året, folkeskolelærerne der slækkede på disciplinen og læste højt fra julehistorier med kalenderlyset brændende. Så kom juleaften, en herlig dag, hvor der lå legetøj i rigelige mængder - hvis der endda kunne falde noget sne, var det den 7. himmel.

    I dag... et økonomisk helvede, butiks - og gaveindkøbskaos, julereklamer og julesange kvæler én langsomt, vægten øges til stor fortrydelse, og der er ingen nåde fra gymnasielærere mht lektier og opgaver. Det er koldt, der er mørkt, små fætre og kusiners energi juleaften driver én til vanvid. Og julegaverne er bløde og begejstringen for dem er over allerede samme aften.

    Omfg hvor jeg dog savner de gamle dage på det punkt!!!!!


  2. #77
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Okay du bli'r sgu lidt for sort-seer i den sidste del til min smag. Ellers havde du fået et enigklik. Magien ved julen er desværre forsvundet lidt som man er blevet ældre. Det gode er, har jeg hørt, at den kommer tilbage igen når man selv for børn. Der er jeg ikke nået til endnu, men det er da noget at se frem til...

    Indtil da kan man jo glæde sig over glæden ved en kold Julebryg...

    -wochmann
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner de gode gamle fredage på P3, hvor man kunne høre Funkshow'et med Henrik Milling og Nicolai Molbech og derefter Festudvalget med Morten Trøst og L.P. Støvring.


  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner den tid i 2. og 3. real, hvor pigerne kun havde skjorter på. Fuck, hvor kunne jeg få en hard-on ved at glane ind mellem knap nr. 3 og 4 :)

    De havde selvfølgelig bukser og sådan noget på, men ingen bh eller undertrøje :D MUMS :D

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Savner squ KIMS tomatskruer. De havde dem i den lokale superbest indtil for 6 md siden. Men det er slut nu.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ›Savner squ KIMS tomatskruer. De havde dem i den lokale superbest
    ›indtil for 6 md siden. Men det er slut nu.

    Jeg mener bestemt de stadig kan erhverves rundt omkring - fx på tankstationer og i kiosker?

    I givet fald må du jo bare føre lager! Heldigvis er holdbarheden langstrakt.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ››Savner squ KIMS tomatskruer. De havde dem i den lokale superbest
    ››indtil for 6 md siden. Men det er slut nu.

    ›Jeg mener bestemt de stadig kan erhverves rundt omkring - fx på
    ›tankstationer og i kiosker?

    ›I givet fald må du jo bare føre lager! Heldigvis er holdbarheden langstrakt.

    ›/Simon

    Ifølge http://kims-as.dk/index.dsp?area=35 ER de da stadig også på deres produktliste, så søg og du skal finde....

  11. #83
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Da jeg læste denne artikel, kom jeg til at tænke på at vi som børnehave/skolebørn den 1. December sagde farvel til solen og 13. Januar igen hilste solen velkommen tilbage i Egedesminde, hvor jeg boede mine første 6 leveår. De nævnte traditioner og den glæde ved at gense solen efter halvanden måneds fravær, og så ikke mindst midnatssolen deroppe om sommeren savner jeg sgu.
    Hjemmeflikkede (eller det) forklaringer hér.

    mvh
    Kasper

  12. #84
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Kunne ikke dy mig for at gennemlæse den (hjemmeflikkede) lidt forbi afsnittet om midnatssol:

    I vikingetiden var der et meget varmere klima, og Grønland fik sit navn af gode grunde, vikingerne bosatte sig i Grønland, holdt køer og høstede korn i 500 år ! Borekerner ned til bunden af Indlandsisen i Grønland fortæller videnskaben om store udsving i klimaet mange tusind år tilbage i tiden. 'Global opvarmning' er et idiotisk massehysteri, ligesom rygeforbudet ! Om vi afskaffede biler, oliefyr, cigaretter m.m. ville det ikke gøre mindste indtryk på de naturkræfter der bestemmer klimaet ! Videnskaben kan fortælle om Jordens historie hvor der har været globale, gigantiske vulkanudbrud, som får vor tids 'forurening' til at forsvinde i sammenligningen.

  13. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner FCK's flotte spil før den lortede landsholdspause!!
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #86
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner SGU et debatforum, der ikke er agurketids- og ferieramt. Der koges jo suppe på selv den mindste udtalelse fra obskure og ensidige Tipsbladsbloggere, mens enhver relevant byensholdrelateret nyhed dissekeres til uendelighed.

  16. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner de gamle 20-kr. sedler og - selvom jeg ikke kan huske dem - 10 kr.-sedler. Jeg hader sgu alle de mønter man render rundt med.


    ...men de er nok for dyre at trykke og holder ikke så lang tid som mønterne :-(

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Anstændighed - bare sådan generelt.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  19. De følgende 15 brugere er enige:

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    McDonald's på hjørnet af Vesterbrogade og Frederiksberg Allé - primært de dage hvor tømman er på besøg!
    Hejsa
    Elver's Avatar

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    - jeg savner dengang jeg kunne gå i seng om aftenen med en knude i maven fordi jeg glædede mig helt vildt til noget dagen efter.
    Death by football!

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 3092
    Sidste Meddelelse: 19.06.08, 04:29
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 11:49
  4. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.05.05, 07:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •