Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 147

Emner: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner dengang en ostehaps, var sådan en lille fedtet pølselignende ting. Den smager naturligvis stadig lige dejligt, men noget af "magien" er væk, nu man bare kan flå pakken op, og få den herlige og dejlige ost i munden, uden at skulle sidde og nørkle i adskillige minutter med det der tynde plastic, i håb om at man liiiige kunne få en lille hapser mere...

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ...det gamle layout på sidelinien. Sikkert fordi jeg er et vanemenneske, og nemt vælger at omgå nyt...

    Det var bare mere overskueligt....
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Ved jeg er nostalgiker....men

    Den gamle velkendte Cocacola i 33 cl udgaven med skruelåg...i en flaske af rigtigt glas.


    Ved ikke hvorfor men den lå bare godt i hånden, havde en hvis vægt og udstrålede autoritet.
    Man "var" noget når man som dreng havde en sådan een....hvilket bare beviser... at jeg efterhånden er blevet en gammel mand.
    Flasken kom på markedet omkring 70érne.
    Sidst redigeret af Fnug : 08.03.12 kl. 08:45
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar


  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ... den gule/lysegrønne farve Faxe Kondi havde før man fjernede farvestofferne! Man kunne jo nærmest forveksle et glas Kondivand med Sprite, føj!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    ...Filmquizzen (eller rettere aktivitet i samme):

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd



    Med nyheden om dette hæslige nye logo i en mærkelig blå farve, savner jeg sgu allerede det måske allerfedeste klublogo der findes. Jeg savner sgu PSG's gamle logo.



    Indsæt grædende smiley her.
    Denis Fucking Vavro

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Dette super lækre snackprodukt fra Kims, som desværre kun var på markedet i nogle år.



    Hvorfor de udgik af Kims sortiment vides ikke, men savner dem sku rigtigt meget.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Enig med Chilipops - og for mit vedkommende gælder det også disse...

    kims-macho-stor.jpg

    ... som jeg ikke har kunne finde i rigtig lang tid, hvorfor jeg må formode, at de også er udgået af sortimentet. :(

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #114
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner dengang FCK havde et 'kværnemode'. Det var dengang, hvor man bare vidste at man FCK ville vinde når vi kom foran 1-0. Dette uanset om den blev 1-0 i første spilminut eller omvendt, at den stod 0-0 til 5 minutter før tid. Man vidste bare at vi vandt. Enten ved at spille bolden rundt i 89 minutter for at forsvare 1-0 føringen eller omvendt; at spille bolden rundt til det andet hold gik kold for kræfter og så score til allersidst (det sidste gerne i overtiden til stor frustration for særligt de unævnelige længere vstp).

    MCN


  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Facing Worlds fra et efterhånden urgammelt Unreal Tournament spil.

    6_2.jpg

    Den legendariske Redeemer og så et (for sin tid, bevares) virkelig fint soundtrack, når lydsporet ellers ikke var fyldt med "Headshot", "M-M-M-Monsterkill" og "Rampage" :-)



    Fan-f******-tastic spil.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Facing Worlds fra et efterhånden urgammelt Unreal Tournament spil.

    6_2.jpg

    Den legendariske Redeemer og så et (for sin tid, bevares) virkelig fint soundtrack, når lydsporet ellers ikke var fyldt med "Headshot", "M-M-M-Monsterkill" og "Rampage" :-)



    Fan-f******-tastic spil.
    Fantastisk sniper-map! :D

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner dengang tråden "Hvem ligner hvem" ikke var fyldt med "sorte krydser " for billeder man engang har kunne se men ikke længere .....

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    2014-versionen af BlaBlaBla-skakten. Hvor skrivefeltet var et lille felt over skakten i stedet for et stort skrummel ude til venstre, der gør det uudholdeligt at skakte fra sin mobil og hvor det var muligt at se den i eget vindue. Og flere andre større og mindre ting der gjorde fornøjelsen bedre. https://www.youtube.com/watch?v=a-ut7eyCBL4

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Jeg savner sgu, at have en bil i privaten igen, var nødsaget til at skrotte min gamle bil, da den ikke gik igennem syn for et par år siden.
    Og sådan en bil giver bare så meget frihed, hvis man skal rundt omkring i landet, f.eks til en FCK udebanekamp eller en familiefest.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store "Jeg savner sgu"-tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Jeg savner dengang FCK havde et 'kværnemode'. Det var dengang, hvor man bare vidste at man FCK ville vinde når vi kom foran 1-0. Dette uanset om den blev 1-0 i første spilminut eller omvendt, at den stod 0-0 til 5 minutter før tid. Man vidste bare at vi vandt. Enten ved at spille bolden rundt i 89 minutter for at forsvare 1-0 føringen eller omvendt; at spille bolden rundt til det andet hold gik kold for kræfter og så score til allersidst (det sidste gerne i overtiden til stor frustration for særligt de unævnelige længere vstp).

    MCN
    I forlængelse, jeg savner den gang det eneste i spillet som irriterede mig var Wilands fesne udspark. - Kæft hvor jeg savner det!

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 3092
    Sidste Meddelelse: 19.06.08, 04:29
  2. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 11.12.07, 18:00
  3. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 26.09.06, 11:49
  4. Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.05.05, 07:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •