Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 94 af 94

Emner: Stadionoplevelser fra hele verden

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Signal Iduna Park (Westfalenstadion) / Dortmund 10/11-18 - del 1/2

    Lørdag d.10/11 var det tidligt op ved 7-tiden, efter den underholdende oplevelse på stadion i Mechelen omtalt her (http://sidelinien.dk/forums/showthre...767#post677767) ellers sluttede gevaldigt sent. Weekendens groundhopping tour med 3 kampe på 3 dage i 3 lande skulle afsluttes med den helt store dessertbuffet.
    Der Klassiker: Dortmund-Bayern.

    Nisse.jpg
    [1: Billede af havenisse]

    Jeg kan lige så godt sige det som det er. Jeg har næppe glædet mig så meget til en fodboldkamp uden FCK var involveret siden sommeren 1992, og jeg blev ikke skuffet! Oprindeligt troede jeg slet ikke, jeg kunne komme afsted til kampen i Prag mod Slavia om torsdagen, men da det begyndte at vise sig muligt, tænkte jeg instinktivt på, hvilke kampe i Mellemeuropa, jeg kunne nå at snige ind inden hjemkomsten. Min første søgning gik på ovennævnte periodefinale med KV Mechelen, og jeg fik ret hurtigt klarlagt, at kampen lod til at ligge fast fredag aften. Tjek!
    Min næste tanke var, om ikke der var et tysk hold tæt på grænsen til Belgien, der spillede lørdag. Måske endda Dortmund? Som ung i start-90’erne blev fodboldkærligheden bredt ud på United, Milan og Dortmund, men da FCK trak sidstnævnte tilbage i 2001 var jeg en ærgerlig, fattig studerende, der just havde spenderet sin fesne opsparing på Lazio-FCK, og lige siden har det ligget i baghovedet, at Dortmunds mytiske Westfalenstadion burde besøges. Jeg var derfor ved at trille af stolen, da jeg tjekkede programmet, og Dortmund-Bayern blinkede ud for lørdag kl.18:30, og jeg vidste bare, at jeg måtte prøve alt for at få sikret mig en billet!
    Det skulle dog vise sig at være en hel del nemmere sagt end gjort, men via en ven i Liverpool kom jeg i kontakt med en ven, som han havde i Dortmund, der sammen med et par andre indvilgede i at deltage i en art fanlotteri. En FCK-bekendt, hvis fætter bor i Dortmund prøvede også at skaffe til mig - alle uden held. Gode råd var düre, og jeg nåede lige at tjekke et par underlødige ‘billetformidlere’ og spottede startpriser på vist 283€ pr. billet inden jeg smækkede browseren i og jamrede over verdens uretfærdigheder. En lille uges tid inden afrejse til Tjekkiet havde jeg faktisk opgivet og i stedet lagt planer om at se Allemagne Aachen mod Dortmunds andethold og siden Eupen mod St. truiden i bedste belgiske liga lørdag aften. Mandag formiddag indløb beskeden fra min nye bedste, tyske ven, Marco: “Jeg har skaffet en billet, er du stadigvæk interesseret?” BANG! Og at par dage senere: “Jeg har sikret dig en fysisk billet til Gelbe Wand, så du kan stå sammen med mig”: BangBang! Så blev ventetiden frem mod afgang torsdag morgen lige dét længere. :o)
    Fanklubberne har via lovgivning sikret sig minimum 51% ejerforhold i samtlige af landets klubber, hvilket vist kun RB Leipzig for alvor har gjort krumspring for at omgå. Det betyder afsindigt lav prissætning på billetter til endetribunerne, hvor priserne i Dortmund normalt starter på ca. 10,5€. Til de store kampe mod Bayern, Schalke og i Champions League lægges der så moderate 20% oveni. Wahnsinn at man kan formå at holde det niveau, men prisværdigt på alle tænkelige måder! Jeg selv havde oprindeligt fået plads på langsiden, hvor priserne starter i desværre mere genkendelige 60€, men endte med at bytte den lige over for en billet til endetribunen, som havde kostet 17,4€ for at få den maksimale oplevelse med. Jeg havde været lykkelig for at kunne give 60€ for en plads på langsiden, men at bytte den nedad 1:1 for en billet til ⅓ af prisen var godt givet ud på dagen, hvis nogen spørger mig :o)

    Tilgængelighed - er det til at komme til byen?
    Dortmund er Tysklands 7. største by med knapt 600.000 indbyggere, beliggende i Ruhrdistriktet i delstaten Nordrhein-Westfalen, der har tæt på 20 mio. indbyggere. Der er med andre ord adskillige transportmuligheder dertil fra København. Hvis ikke ligefrem direkte til den lille lufthavn uden for Dortmund, så de større i Düsseldorf eller Köln/Bonn. Tog kan man også tage dertil hvis man insisterer, eller man bare gerne vil redde verden, mens man lader sig transportere, og det endte såmænd med at blive min transportform fra Belgien.
    3 tog i alt fra Mechelen kl.8 lørdag morgen med skift undervejs i hhv. Bruxelles og Aachen lød på rørende 30€ i forsalg. Det behøvede jeg ikke at blinke for at få betalt. Fraset skiftene var togturen sågar ganske tålelig med mulighed for forplejning ombord undervejs. Som den skarpe læser har gennemskuet, så benyttede jeg dog alle muligheder for at få indhentet noget tabt søvn i stedet, så jeg mindes dårligt andet end et stresset skifte i Aachen, hvor jeg søvndrukken skulle finde mit nye tog på en anden perron 2 minutter efter ankomst grundet forsinkelse på det forrige.
    Kl.12:15 stod jeg dog som planlagt i Dortmund og efter et drænende billetkøb til lufthavnen næste morgen og en belastende langsommelig indtjekning på mit hotel, havde jeg desværre allerede spildt den time, jeg havde regnet med at kunne spendere på det nationale fodboldmuseum, som ligger lige over for hovedbanegården. Det må blive en anden gang for det skulle i dén grad være besøget værd:
    https://www.nrw-tourism.com/a-german-football-museum

    I stedet fræsede jeg mod centrum og den lokale BVB-shop.
    Det var det velkendte veritable virvar af fangøgl i alskens afskygninger, hvor jeg i den forestående højtids hellige navn tillige måtte slå mig vej mellem gul/sorte havenisser, juletræsstjerner og julekugler. Ellers var det en ganske imponerende butik i flere planer, og det lykkedes mig at komme derfra kun med hvad jeg kom efter: En Delaney-trøje og et kaffekrus, som efterhånden er blevet en mani for mig at få hevet med hjem.

    Delaney-trøje.JPG
    [2: Billede af Delaneytrøje]

    Tilgængelighed - er det til at komme til stadion?
    Svaret er ja, men jeg vil ikke just være den bedste guide en anden gang. Kl.14 mødtes jeg på Dortmund Hbf med min scouservens ven, Marco, og hans følge på i alt fire andre. Den ene tog hurtigt teten og guidede flokken ned i undergrunden til den lokale U-bahn. På kampdage kan man åbenbart køre gratis med kampbillet overalt i Dortmund, så det var både nemt og gratis at komme afsted, og vi kunne stort set have kørt lige til døren. I stedet sigtede vi efter et sted at få frokost og lidt at drikke, og derfra gik vi det sidste stykke ud mod stadion med et par øl i hånden undervejs. Insisterer man på at gå fra centrum påstår Google, at det tager godt en halv times tid.

    Kampens betydning:
    Needless to say var det her toppen af poppen i Tyskland. Ruhrderby mod Schalke er i samme luftlag, men så er det også dét. Tilmed lå Dortmund inden kampen nr.1 med 4 point ned til Bayern, og kunne dermed slå et alvorligt hul tidligt i sæsonen til et Bayern-hold, der vanen tro slog sprækker på de indre linjer med snak om klikedannelser, aldrende spillere ude af form og pres på træneren. Omvendt kunne Bayern råde bod på den middelmådige start og hente det meste af det tabte, så rammerne om kampen var fraset netop det tidlige tidspunkt på sæsonen tæt på optimale.

    Adgangsforhold - kødannelse, kontrollører mm.:
    Signal Iduna Park ligger i et større park- og venueområde i udkanten af byen som vi ankom til ca. 3 timer før kampstart.
    Westfalen.JPG
    [3: Billede af stadion]


    Der var billetsælgere og billetkøbere i en lind strøm, der vist internt ikke var helt enige om markedsniveauet endnu, samt foodtruck og merchandisebikse i en lind strøm. Vi fortrak dog til en parkeringsplads, hvor der stod en minibus klar til at sælge håndbajere til 1,5€, mens vi trillede lidt småbold.


    Parkbil.JPG
    [4: Billede af fanopvarmning]
    Herfra kunne vi se Bayerns’ fans under tæt politiopbud blive gennet fra den nærliggende station, hvor de var kommet ind med et særtog, via nogle lidt spøjse bro-og stisystemer, der gennemskar parken til den modsatte endetribune, hvor awayafsnittet befandt sig.
    Planen var, at vi selv skulle mod indgangen allerede to timer før kampen. Det lød lidt vanvittigt i mine øren, men jeg gjorde ikke mine til andet end blot at følge trop når de andre tog teten. Alligevel endte vi med først at gå mod stadion ca. 1½ time før kampstart, og det var åbenlyst en fejl. Vi blev sluset op gennem en lang allé bag det gamle atletikstadion, hvor andetholdet har til huse, og stod som sild i en tønde i det meste af en time, mens vi gik pingvingang og håbede, at blærerne kunne holde. Det gik alt sammen, og selve adgangskontrollen var nok kropsnær, men dog ikke værre end så mange andre, jeg har været udsat for i såvel ind- som udland.

    Westfalen_kø.JPG
    [5: Billede af allé]

    Da SL som vanligt på racistisk vis maksimalt tillader 5 billeduploads pr. indlæg, følger resten i et efterfølgende indlæg ...
    Sidst redigeret af Awesome : 09.12.18 kl. 03:01
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Signal Iduna Park (Westfalenstadion) / Dortmund 10/11-18 - del 2/2

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.:
    Komfort var der ikke meget af, men jeg kunne næppe have været mere ligeglad. Gelbe Wand - eller bare Südtribune - er et monstrum. Lidt sporadiske bølgebrydere, og ellers blot rå beton, der rejser sig tårnhøjt foran én når man står for foden af den og kigger op.
    Check evt. det her link: https://www.google.com/maps/@51.4921298,7.4526013,3a,75y,1 27.89h,88.25t/data=!3m8!1e1!3m6!1sZzMzQtjcH0 hNz2wu8q-LZg!2e0!3e2!6s%2F%2Fgeo3.ggpht .com%2Fcbk%3Fpanoid%3DZzMzQtjc H0hNz2wu8q-LZg%26output%3Dthumbnail%26cb_ client%3Dmaps_sv.tactile.gps%2 6thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100 %26yaw%3D170.08235%26pitch%3D0 %26thumbfov%3D100!7i13312!8i66 56

    Rå beton så vi dog ikke meget af på dagen, for tribunen var forlængst tætpakket, da vi endelig kom ind.

    GelbeWand.jpg
    [1: Billede af Gelbe Wand]


    Marco var dog tydeligt scenevant, og fik os hurtigt på plads halvt bag bølgebryderen lige til venstre for opgang 13, hvor jeg havde fint udsyn til 4 af kampens mål nedenfor og henrivende Delaney ikke mindst, der desværre løb og varmede op indtil han endelig kom ind ca. 5 minutter før slutfløjtet akkompagneret af mine ellevilde hujen og moderate tårer i øjenkrogene.

    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.:
    Der var fine lystavler i alle fire hjørner med diverse info og slows af højdepunkterne, men videre interessant var de ikke. Toiletterne var topproppede, da jeg var forbi, så her er i stedet et billede af tissetrængende mandfolk og fliser prydet med sort/gule fraktions-stickers

    Toilet.jpg
    [2: Billede af toilet]

    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult:
    Straks vi kom ind fik vi stanget en Dortmund-is i hånden af et par opgejlede duller. Duller såvel som is naturligvis iført sort/gule farver fra top til tå. Det klædte førstnævnte en smule bedre end isen, der var en kunstig omgang hø, med nærmest neongul is tilsat parfumeret vaniljearoma - og vist tillige endda produceret i Rusland, så det var ganske belejligt, at det reelt var for koldt til den slags, så den blev dårligt rørt af nogen af os før den røg i skralderen.

    BVBis.JPG
    [3: Billede af is]

    Under stadion var der diverse madboder med kebab, pølser, brezel, pizza og sikkert meget andet, men også til denne kamp lykkedes det mig at gå derfra helt uden at få spist. Det er simpelthen for ringe, men min mave kan åbenbart køre langt på literen når menuen står på øl og adrenalin.
    Øl var iøvrigt atter en lidt aparte oplevelse at få købt sig til som dagen før i Mechelen. Også her skulle man putte penge på et kort, som man så siden kunne bruge som betaling. Det fungerede en del bedre her alene af den grund, at der var flere boder at vælge mellem. Heriblandt nogle mobile boder, hvor unge folk gik rundt på mellemniveauet oppe ved selve ølboderne med en tablet og et stort flag, der stak op bag ryggen fra under jakken. Dem kunne man så henvende sig til for at få overført penge enten via kontanter eller debitkort (muligvis også kreditkort, men jeg havde for at undgå misérer atter bevæbnet mig med godt med Euro) til ens stadionkort (som jeg havde fået udleveret af Marco, men ellers ikke aner hvordan man skal få fat i). Det aparte bestod så i, at det sikkerhedsmæssige aspekt ved ikke at tillade pengehåndtering i salgsstederne, blev komplet udvandet af, at bemeldte unge folk rendte rundt iført bæltetasker stuvende fulde af kontanter. Der er sikkert en pointe et sted, jeg har misset, men det virkede ret fjollet.
    Øllet kostede iøvrigt 3,8€ pr. stk. og indeholdt 0,4L. Så kendte man ligesom priserne igen ...

    Tilskuere - opførsel, stemning osv.:
    Jeg var klar på det helt store lydtryk og sågar med på at bidrage med alt, som jeg evnede iført mit elendige gymnasietysk, der kun er værre af, at jeg slet ikke havde tysk i folkeskolen, men derimod fransk. Det hele indledtes dog med den velkendte YNWA-hymne, som jeg som mangeårig United-fan har det noget besværligt med. Ansporet af omstændighederne og det, at jeg måtte indse, at jeg rent faktisk sort of kendte teksten ift. forventningerne til hvad der senere stod på skrålemenuen, så stemte jeg dog i som fik jeg penge for det (for at det ikke skal være løgn, var det anden dag i træk, jeg røg ud ad den tangent, idet den også bliver fyret af som indledning til KV Mechelens hjemmekampe).
    I alle retninger var der fans i sort og gult. Selv de konstant stemningsskabende fans lod til at være det, hvilket jeg nok ikke havde regnet med, men om det var særegent pga. modstanderen, eller de vanligvis ifører sig klubbens farver, aner jeg ikke.
    Dertil var der de velkendte gammelmandsultras iført i alle andres øjne absurd udsmykkede denimveste:

    fanvest.jpg
    [4: Billede af vest]


    Bayern satte sig tykt på kampen fra starten og hele første halvleg ud, hvilket forplantede sig langsomt men sikkert til stadion og det meste af endetribunen oveni. Den hårde ultraskerne centralt på Südtribune holdt bravt stand, men der var ikke et konstant lydtryk før i anden halvleg, hvor det hele ret hurtigt eksploderede på banen og tribunerne røg med i samme hast.

    Kampen:
    Kampen indledtes som nævnt med en markant Bayern-dominans. Det var nu ikke fordi, at Bayern kom frem til mange alvorlige chancer, men Dortmund kom bare frem til tæt på ingenting. Et enkelt skud fra fri position, der burde være blevet eksekveret bedre af Reus, men ellers sad Bayern bare på alt. Konstant i overtal overalt på banen, og ellers vandt de bare samtlige dueller. Også den afgørende, der bragte Lewandowski til frit hovedstød foran mål. 0-1 var pausestillingen, og stemningen var lidt vel mat under tribunen. Det lignede ren cruise control for Bayern. En disciplin, de vanligvis mestrer.

    BVB_stadium.JPG
    [5: Billede af kampen]


    2. halvleg blev dog et veritabelt festfyrværkeri. Muligvis ansporet af Bayerns fans, der indledte halvlegen med at fyre solidt op for pyro i awayenden efter den letgenkendelige indledende fase, hvor diverse tifoer løftes op for at sikre arbejdsro til regelbryderne, så riskikoen for genkendelse mindskes. Dem om dét, der får stiv pibe af den slags.
    Dortmund fik tidligt et straffe som Reus satte sikkert ind foran den gule mur, men få minutter efter satte en genial hælaflevering i Dortmunds felt atter Lewandowski op til hovedstød tæt foran mål, og så var Bayern atter foran. Dortmund havde allerede forspildt en del chancer og i det hele taget rendt Bayern massivt over ende, hvor især bagtunge Mats Hummels så så overmatchet ud, at selv jeg kunne se, det måtte kaste en omrokering eller ligefrem en udskiftning af sig. Den kom såmænd efter endnu et par gigantiske chancer til Dortmund, men til ingen verdens nytte for bare to minutter senere fik de endelig hul på bylden, og det hele gik amok omkring mig. Jeg fik jublet det værste af, og så mit snit til at mase mig gennem hoben og ned for at hente øl, og jeg nåede lige netop op på plads, fik afleveret øl til de omkringstående og retvendt mig mod banen, da Paco Alcacer blev spillet i dybden og elegant chippede den over den fremstormende Neuer. 3-2 og sekundet efter var de afleverede øl væk i tumulten sammen med de uanede mængder af andre øl, der blev kastet i alle retninger, så hele tribunen og folkene på den med var som marinerede i sløj lager bagefter. Jeg bryder mig ikke alverden om den slags ølkast, og fatter ærligt ikke, at folk får det til at give mening at kyle en øl i hovedet på en tilfældig medfan. Lige dér var jeg dog uendeligt ligeglad, for den overvældende ekstase, der omfavnede tribunen havde forlængst grebet mig og suget den rest grumpy old fart ud af mig som de sjappede pils ikke havde formået. Shit, der var gang i den, og det fortsatte kampen ud, hvor resultatet blev som det stod efter scoringen på trods af hele to Bayernscoringer undervejs - den ene i 5. minuts overtid - der begge korrekt blev underkendt for offside.

    Highlights her:
    https://www.youtube.com/watch?v=8VBAHCEtUrY

    Nedtakt:
    Efter kampen blev vi en times tid på tribunen, sundede os og fik lidt flere øl. Siden bevægede vi os godt et par hundrede meter, og fandt vej ind til en fest i en biergarten med solidt gang i gaden til engang efter midnat. Her fik jeg også langt om længe noget at spise, men det vil være synd at sige, at den kogte pølse med sennep i et svampet brød var nogen kulinarisk oplevelse. Til gengæld var selskabet fortrinligt og stemningen fortsat eksalteret.
    Da mine ledsagere besluttede sig at futte hjemad og ud af byen, hang jeg lidt ud og var godt underholdt af alle de feststemte folk, inden jeg tog en taxi mod centrum og fik set indersiden af et par værtshuse og en Burger King, Jeg ramte endeligt køjen ved 3-tiden, just i tide til at nå 3 timers søvn inden søndagens hjemtur via tog til Düsseldorf og fly mod Kastrup.

    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket?
    Min krop var mærket langt op ad onsdagen efter de 3 dages fodboldtur med indlagte transport- og feststrabadser, men det var saftsuseme det hele værd.
    Prag behøver jeg ikke skulle forbi foreløbig, men Mechelen genser jeg forhåbentlig allerede til foråret når oprykningen sikres. At jeg rammer SÅ vild en kamp i Dortmund, hvor Bayern formår at tabe for første gang i 18 år efter at have været foran to gange undervejs (i samtlige turneringer that is), var næsten for gyldent. Det tør jeg ikke sætte næsen op efter igen, men Dortmund ved jeg, at jeg må forbi igen når det bliver muligt. Det var fandeme en fed oplevelse og alle strabadserne værd! :o)
    Sidst redigeret af Awesome : 09.12.18 kl. 23:58
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  3. #93
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Stadion Ukraina, FC Karpaty Lviv - Karpaty Galytsch 18/8-21

    Da jeg kunne forstå skakten savnede en slav-stadiontur må jeg jo hellere.... :

    I onsdags havde jeg fornøjelsen af at besøge Stadion Ukraina (https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraina_Stadium) for 2. gang til officiel kamp (lord knows hvilken gang i forbindelse med Eurofanz). På tide, da jeg kan fortælle absolut intet om det første besøg pga rimelig intens opvarmning.

    Transport:
    Det tager ca 10-15 min at komme til stadion fra Lviv centrum, og det gøres for 2.40kr med bus eller op til 15kr for Uber.

    Opvarmning:
    Vi mødtes 1 time før kampstart foran en "Produkty" (aka. kiosk), med et halvsløjt udvalg af blot ~50 forskellige slags øl, som jeg dog kun fik drukket ca ½ af, da man naturligvis drikker vodka som optakt til onsdagskamp:

    45 min og 3 flasker senere gik (og gik og gik) vi ca 5 min til stadion, hvor det var gratis at komme ind (sikkert pga selskabet, mener dog at have hørt billetter fås fra 5kr og op).

    Sektion 12 var lidt tom:


    Men det var ultrassektionen heldigvis ikke (på trods af hverdagskamp kl 18, som også er det tidspunkt de fleste får fri på var der vel tæt på 2000), så vi stillede os der:


    Pølse:
    Glemte jeg at få set på ;( , men til gengæld fik jeg prompte en håndfuld semechki af min sidemand, så alt var vel.

    Øl:
    Der var 2 fadøl for 20kr, eller 3 for 25kr, aner ikke om man kunne nøjes med en... Det er smådyrt. Til gengæld kan man vælge mellem Tuborg (ad!), Kronenburg eller Chernihivtske, hvor jeg naturligvis valgte sidstnævnte. Fik dog ikke drukket meget af den, da den blev væltet i 1. minut af kampen, hvilket prompte udløste et stort glas "undskyldningscognac" fra den skyldige. (Hældt op fra den flaske han på snedig vis havde smuglet ind ved at have den i hånden...) Generelt var det ok nemt at få lidt til tørsten:


    Og det alle vil vide: Kan man tage sin cykel med på tribunen? Naturligvis!


    Kampen stod mellem (nice) FC Karpaty Lviv og (forfærdelige) Karpaty Galytsch, som de senere år har stjålet alt fra Karpaty navnet, logoet, farverne, spillere, og nu spiller i gult mm. (Lang historie der involverer dårlig økonomi, israelsk bosiddende oligarker og andet sjov).
    Med en sejr kunne (nice) Karpaty bringe sig op på en delt førsteplads i den 3. bedste ukrainske række (troede jeg.... da jeg slog stillingen op dagen efter viste det sig at ingen havde fortalt mig det var en pokalkamp :D). Karpaty (de gode!) dominerede kampen, og endte med at vinde 1-0, på et mål jeg ikke så, da man går i kiosken i pausen, da det jo er for dyrt at købe øl på stadion...... Til gengæld hørte vi det fra distancen, og skyndte os tilbage til lidt stemning (og en frisk øl, da ham der havde væltet min og givet cognac havde købt en ny til mig i pausen, god stil :) ):




    Efter kampen tog vi på altid herlige Unitas Pub, hvor der var fødselsdagsfest, så det eneste billede jeg har derfra i denne omgang er af deres smukke interiør:
    Sidst redigeret af MZ : 07.03.22 kl. 01:14


  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Stadion Ukraina, FC Karpaty Lviv - Karpaty Galytsch 18/8-21

    Af hjertet tak <3 Stadionturen er nok den inaktive tråd jeg savner mest herinde <3


Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stemningsbilleder fra Danmark og resten af verden
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 12.03.10, 09:27
  2. Aprilsnar i fodboldens verden
    By Fulle in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 02.04.08, 17:09
  3. Fedeste Stadion i verden
    By scaleo in forum Diverse
    Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 15.11.07, 20:50
  4. Hele interviewet med NCH fra dagens EB:
    By tdn70 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 09.09.04, 14:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •