Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 128

Emner: Ståle: Brede Hangeland snart væk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Ståle: Brede Hangeland snart væk

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=76723

    Det var vel ikke til at undgå med det niveau den kære nordmand holder. Lidt overraskende at Ståle mener, at han måske først er væk til sommer. Det ligner vel efterhånden premiere league for Brede.

    Og så giver Ståle lige den obligatoriske teaser:

    Det betyder ikke nødvendigvis, at vi selv skal på spillermarkedet. Mikael Antonsson og Zanka dækker begge den plads, men vi er da opmærksomme på danskere og andre emner, der spiller rundt om i Europa, siger Solbakken.
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 27.11.07 kl. 08:27
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    34

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    Jovel da...Zanka er da god og Antonsen er rimelig....Meeen vi skal da forstærkes der. Vi kan da ikke sælge den eneste ene og nøjes med mindre :O)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    Det kommer vel ikke som nogen overraskelse. Hangeland er flere niveauer over superligaen.

    Til trods for hans udtalelser, så håber jeg stadigvæk på en erstatning. Meget gerne Martin Laursen, omend jeg ser det lige så usandsynligt som at Hangeland skulle vælge at forlænge sin kontrakt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ›Hangeland er flere niveauer over superligaen.

    Skal vi så ikke i den anledning gentage dette genis analyse?
    TANKEVÆKKENDE ER DET dog, at de eksempelvis holder en hånd over FC København, som trænerne mener har spillere som Brede Hangeland og André Bergdølmo, som har været med til at hæve FCK's niveau...

    Her må man korse sig. Hvis Hangeland har været med til at give dansk klubfodbold noget andet end en ubehjælpelig stork, der af og til header bolden i mål, så vil vi gerne vide det.
    mvh,
    -smølle

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    217

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    Det har efterhånden længe stået lysende klart at Brede vil kunne gøre sig på internationalt topniveau, og selvom det er ærgeligt at miste en af vores absolut stærkeste folk vil jeg ikke brokke mig eller være utryg ved at lade Mikael Antonsson tage over, og så tilgengæld fokusere mod en offensiv forstærkning for de mange penge som kommer ind ved Brede salget.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ››Hangeland er flere niveauer over superligaen.

    ›Skal vi så ikke i den anledning gentage
    dette genis
    ›analyse
    ?
    ›mvh,
    ›-smølle
    Hell, du behøver da ikke at kigge uden for egne rækker for at finde en der mener Hangeland er overvurderet;-)

    Bortset fra hans højde og evne til at heade en bold væk foran mål, mener jeg der findes langt bedre fodboldspillere til den plads.

    Hangelands spil frem ad banen er mildest talt misserabelt. Han slår gang på gang sit spil større op end han magter.
    http://sidelinien.dk/forums/showpost...0&postcount=17

    ...skrevet for mindre end 1 måned siden - tankevækkende!
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ›Hangeland er flere niveauer over superligaen.

    2 mål i sæsonen. Hvornår ser du den mand aflevere til en medspiller med fødderne? Hver eneste gang han forsøger noget fremadrettet, havner hans bolde til en modstander.

    Jeg ser frem til at han forsvinder, og vi kan få os en ordentlig midterforsvarer.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ››Hangeland er flere niveauer over superligaen.

    ›2 mål i sæsonen. Hvornår ser du den mand aflevere til en
    ›medspiller med fødderne? Hver eneste gang han forsøger noget
    ›fremadrettet, havner hans bolde til en modstander.

    Arh, det er vist en sandhed med modifikationer. Jeg synes, spilkonceptet taget i betragtning, han gør det fornuftigt frem ad banen. Jeg mener slet ikke han er så ringe med fødderne som du gør ham til. Han er vores mest "spillende" midterforsvarer i lang lang tid.

    ›Jeg ser frem til at han forsvinder, og vi kan få os en ordentlig
    ›midterforsvarer.

    Tror du bliver slemt skuffet. Jeg kommer i hvert fald til at savne det tårn.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ›2 mål i sæsonen. Hvornår ser du den mand aflevere til en
    ›medspiller med fødderne? Hver eneste gang han forsøger noget
    ›fremadrettet, havner hans bolde til en modstander.

    Hahaha. Jeg burde slet ikke kommenterer på noget så morsomt, men jeg kan ikke lade være...

    Hangeland afleverer faktisk ganske pænt og i min optik har han været den bedste mand i suppen i 2007. Grønkjær løber med titlen qua sine offensive kvaliteter, men Brede har ryddet op efter de andre forsvarer (og såmænd også JC i Aarhus). Når de laver fejl, så kommer Brede og fejer op og bortset fra et par kanaler i Europa-cuppen kan jeg ikke sætte én finger på hans præstationer de sidste 12 mdr.


    mvh. ædruligheden selv
    Sidst redigeret af hz : 27.11.07 kl. 12:51
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=76723

    ›Det var vel ikke til at undgå med det niveau den kære nordmand
    ›holder. Lidt overraskende at Ståle mener, at han måske først er
    ›væk til sommer. Det ligner vel efterhånden premiere league for
    ›Brede.

    ›Og så giver Ståle lige den obligatoriske teaser:

    I min ungdom kaldte man Brede for en fejebakke. Sådanne findes der en million af, der kan spille.

    I dag kræves der lidt andre kvalifikationer for en midterfosvarer. Jeg ser gerne vi finder en type a la Daniel Agger. Udover de rent forsvarsmæssige kvalifikationer skal vi have en der kan føre bolden frem og samtidig være en skudtrussel på distancen såvel i modstanderens felt, når det kræves.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ›2 mål i sæsonen. Hvornår ser du den mand aflevere til en
    ›medspiller med fødderne? Hver eneste gang han forsøger noget
    ›fremadrettet, havner hans bolde til en modstander.

    Ah, ærligt talt, så tror jeg nærmere det er dig dig, der har kigget for dybt i snapsen. For det er det da godt nok noget vrøvl. Manden har gang på gang på gang vist fremadrettede kvaliteter - både i SAS-ligaen og i Europa. Han er blevet meget bedre til at føre bolden op ad banen og spille den videre, end han var de første par måneder. Hvis du ikke har set ham spille bolden ordentligt til en medspiller, leder det mig til at tvivle en del på, at du rent faktisk ser kampene. Du er sikker på, at det er Parken, du kommer i, ik?

    Det er temmeligt tvivlsomt, at en hel stribe Premier League-klubber alle skulle tage voldsomt fejl og have set så meget forkert, som de må have gjort, hvis det du skriver, skulle være rigtigt. Oven i det kan du så lægge, at stort set samtlige aviser har ham i toppen af ligaranglisten, men de tager måske også alle sammen fejl?
    Sidst redigeret af Tommo : 27.11.07 kl. 14:39


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    Jeg ser frem til at han forsvinder, og vi kan få os en ordentlig medterforsvarer.
    Nu undrer indlægget mig ikke som sådan. Vi var jo klar over phdfodbolds noget aparte holdning på dette område. Men det undrer mig satme at der er folk - og endda en del - der er enige....

    Ud over Brede er blevet ganske habil til at få bolden fremad, så er det vel trods alt også hans defensive kvaliteter, der er vigtigst, og der har han simpelt hen været fantastisk. F.eks. har han været langt bedre end Gravgaard. Han er disciplineret, han placerer sig super godt. Han er god til at komme foran sin modstander eller forudsige spillet og bryde opspillet. Han bakker super godt op, hvilket igen er et udtryk for super spilforståelse.

    Jeg tror vores eneste chance for at erstatte Brede med en spiller i samme klasse, er hvis Zanga udvikler sig til en ny Agger. Vi kan ikke tiltrække spillere på det niveau.

    At nogen - andre end vores modstandere - glæder sig til at slippe af med ham, er det dummeste jeg har læst siden sidst jeg kiggede i "BIF - sagde de virkelig det"-tråden.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    120

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    Jamen, ikke for at være en lyseslukker eller noget, men skal vi vende tilbage til emnet?

    Brede Hangeland bliver snart solgt, det er sikkert. Spørgsmålet er bare hvornår.

    Til vinter: Nedern at mangle ham i foråret, men han vil kunne indbringe mange penge.

    Til sommer: Vi får nok lidt færre penge så, men så har vi vores nok stærkeste midtbane resten af sæsonen.

    ---

    Hvad vil folk umiddelbart helst?

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk

    ›Jeg ser frem til at han forsvinder, og vi kan få os en ordentlig
    ›midterforsvarer.

    - det værste ved Brede er, at han spiller norsk! Hvor kedeligt er det lige? Sådan nogle findes der masser af i forvejen. Navnlig oppe i Norge.

    Bortset fra det; hvis Brede ikke er en "ordentlig midterforsvarer", så findes den slags ikke.

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Ståle: Brede Hangeland snart væk


    ›I min ungdom kaldte man Brede for en fejebakke. Sådanne findes
    ›der en million af, der kan spille.

    ›I dag kræves der lidt andre kvalifikationer for en midterfosvarer.
    ›Jeg Ser gerne vi finder en type a la Daniel Agger. Udover de rent
    ›forsvarsmæssige kvalifikationer skal vi have en der kan føre
    ›bolden frem og samtidig være en skudtrussel på distancen. såvel i
    ›modstanderens felt, når det kræves.

    Utroligt at vi kan få mange millioner for Brede når der findes så mange af hans type. Jeg synes også det er noget uambitiøst du ønsker vi bare skal finde en som Agger.

    Personligt syntes jeg vi skal gå efter en der kan føre bolden frem som en ung Beckenbauer, mandsopdække som en Jürgen Kohler, Styre et forsvar og læse spillet som Baresi, have en hovedstødsstyrke som Tony Adams, et frispark som Roberto Carlos og hår som Christian Lønstrup. Derudover må han max koste 10 mio i transfer og 5 mio i årsløn og være meget sulten på at prøve at vinde et dansk mesterskab og spille spændende kampe mod bl.a Horsens og Fc Nordsjælland. Det ville være et stort fremskridt i forhold til Brede...


Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Brede Hangeland-tråd
    By tortocnt in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 01.01.07, 16:54
  2. Brede Hangeland om CL
    By smarkuss in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.09.06, 10:06
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 23.01.06, 22:40
  4. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 09:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •