Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Lokomotiv Moskva - FC København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Lokomotiv Moskva - FC København

    FC Lokomotiv Moscow - FC København

    Torsdag d. 29 november 2007 kl. 18.30
    Lokomotiv Stadion

    Så er der kun 2 dage til vores anden kamp i Uefa-gruppespillet, så her kommer en optaktstråd.
    Mht. Lokomotivs stadion, så kan man konstatere at de faktisk har en endnu dårligere bane end os. Lige pt. spilles kampen CSKA Moskva - PSV Eindhoven på samme stadion, i snevejr, så det bliver den nok ikke bedre af. Vejret på Torsdag skulle blive mellem -3° og -8°, og sne.

    Truppen er udtaget, og jeg gætter på følgende opstilling, hvis Grønkjær bliver helt klar:

    Christiansen
    Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen
    Sionko - Nørregaard - Würtz - Hutchinson
    Grønkjær - Allbäck

    Bænk: Coe, Antonsson, Wendt, Zanka, Bertolt, Nordstrand, Ailton

    Rent midtbanemæssigt ser vores bænk tynd ud i tilfælde af skader mm. - dog kan vi heldigvis rokere med fx. Grønkjær eller William, og så indskifte enten en angriber eller forsvar.

    Jeg gider ikke rigtig gætte på Lokomotivs opstilling, eftersom jeg ikke kender så mange af deres spillere, og derfor ikke kan andet end at gætte på de 11 der har spillet deres sidste par kampe. Mest kendt er nok Dmitri Sychev, som var deres ligatopscorer med 10 mål og endvidere russisk landsholdspiller.
    Derudover kan nævnes Diniyar Bilyaletdinov, som for nyligt er rygtet til bl.a. Chelsea. På trods af sine 22 år er han anfører for Lokomotiv og har spillet omkring 100 kampe for dem, mens han har spillet 14 på landsholdet. De engelske klubber skulle vist på rygtebasis være klar til at betale et par hundrede millioner kr. for ham.

    Endvidere kan det nævnes at de næsten lige har fyret træneren Anatoly Byshovets, pga. den skuffende 7. plads i den netop overståede russiske liga. Han er midlertidig erstattet med Rinat Bilyaletdinov.
    Sidst redigeret af JesperFCK : 27.11.07 kl. 21:57
    William!
    JesperFCK's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Truppen er
    ›udtaget
    , og jeg gætter på følgende opstilling, hvis
    ›Grønkjær bliver helt klar:
    ›[CENTER]
    ›Christiansen
    ›Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen
    ›Sionko - Nørregaard - Würtz - Hutchinson
    ›Grønkjær - Allbäck

    ›Bænk: Coe, Antonsson, Wendt, Zanka, Bertolt, Nordstrand, Ailton

    ›[LEFT]Rimelig tynd midtbane må man konstatere.


    Du må lige uddybe hvori det tynde i en fem-mands midtbane, med vores fem stærkeste midtbanespillere, ligger. For mig at se, kan den i hvertfald ikke blive stærkere, når man tager truppens sammensætning i betragtning.

    Mvh. Søren

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ›Du må lige uddybe hvori det tynde i en fem-mands midtbane, med
    ›vores fem stærkeste midtbanespillere, ligger. For mig at se, kan
    ›den i hvertfald ikke blive stærkere, når man tager truppens
    ›sammensætning i betragtning.

    Du har ret - forkert formulering. Det jeg mente var, at bænken er tynd rent midtbanemæssigt. Har også ændret det i indlægget nu.

    Det er kun Bertolt der kan komme ind og dække en midtbaneplads. Dog kan vi heldigvis rokere med fx. Grænkjær eller William.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Oscar Wendt kan vel også til nøds bruges på venstrefløjen? Han plejer da at være temmelig offensiv på hans back-plads.

    Mht. den pløjemark banen formodentlig kommer til at ligne, så kan det da kun være en fordel for os. så bliver det ligesom derhjemme ;-)

    Kulden tror jeg ikke bliver noget problem, måske for Ailton, men han får vel alligevel højst 5 min. på banen hvis noget.

    /Hansson

  7. #5
    wochmann er offline -returner of knowledges-
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    164

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Oscar Wendt kan vel også til nøds bruges på venstrefløjen? Han plejer da at være temmelig offensiv på hans back-plads.
    Det tvivler jeg nu på bliver nødvendigt. Så tror jeg mere på en Kvist-løsning, og med Anton på højrebacken.

    Må godt nok indrømme at jeg er noget i tvivl om vores muligheder i den her kamp. Det vil kræve noget bedre spil fra vores side, end vi har set de meste af sæsonen, hvis russerne er i deres onde hjørne.

    Så CSKA Moskva - PSV Eindhoven kampen og den bane var godt nok grim. Der vil vi desværre nok føle os helt hjemmme...

    Forresten thumps up for en flot optakts-tråd Jesper...

    -wochmann
    "För övrigt är iaf FCK närmare en "europisk toppklubb" än den loserklubb Holmén gick till, som han själv tyckte var hög europaklass... MarkoKristal on svenskafans.com

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ››Christiansen
    ››Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen
    ››Sionko - Nørregaard - Würtz - Hutchinson
    ››Grønkjær - Allbäck

    Jeg tror og håber at Wendt starter inde, og nej dette er ikke en ny hetz mod Niclas, men idet Wendt er væsentlig hurtigere end Niclas vil han passe bedre mod russerens hurtige contraangreb.

    God kamp og god tur til dem der rejser til Moskva :-)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Ingen Hjalte!!!

    ››Truppen er
    ››udtaget
    , og jeg gætter på følgende opstilling, hvis
    ››Grønkjær bliver helt klar:
    ››[CENTER]
    ››Christiansen
    ››Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen
    ››Sionko - Nørregaard - Würtz - Hutchinson
    ››Grønkjær - Allbäck
    ››
    ››Bænk: Coe, Antonsson, Wendt, Zanka, Bertolt, Nordstrand, Ailton
    ››
    ››[LEFT]Rimelig tynd midtbane må man konstatere.
    ››

    ›Du må lige uddybe hvori det tynde i en fem-mands midtbane, med
    ›vores fem stærkeste midtbanespillere, ligger. For mig at se, kan
    ›den i hvertfald ikke blive stærkere, når man tager truppens
    ›sammensætning i betragtning.

    ›Mvh. Søren

    Det optimale ville selvfølgelig være at have Silberbauer liggende ved siden af Würtz, men han er jo desværre skadet. I vores nuværende situation burde Hutch & Würtz tage sig af midten, med Grønkjær & Sionko på kanterne. Allbäck sammen med Nordstrand i front selvfølgelig.
    #1

  12. #8
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Nu forlyder det, ifølge TV2Sport, at grønkjær måske ikke er med i Moskva:

    Det bliver svært at få Jesper klar, siger træner Ståle Solbakken...
    Bliver det så med William på midten, og Wendt i forsvaret...?

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    89

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ›Så CSKA Moskva - PSV Eindhoven kampen og den bane var godt nok
    ›grim. Der vil vi desværre nok føle os helt hjemmme...

    Med det jeg så af den kamp (og bane), er det lige før, man får den tanke, at det mest effektive ville være Antonsson i midterforsvaret og så Gravgaard fremme til en masse høje bolde.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ›Bliver det så med William på midten, og Wendt i forsvaret...?
    Jeg vil gætte på

    JC
    WK-MG-BH-NJ
    LS-HN-RW-AH
    MA-MN

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ›Jeg gider ikke rigtig gætte på Lokomotivs opstilling, eftersom
    ›jeg ikke kender så mange af deres spillere, og derfor ikke kan
    ›andet end at gætte på de 11 der har spillet deres sidste par
    ›kampe. Mest kendt er nok Dmitri Sychev, som var deres
    ›ligatopscorer med 10 mål og endvidere russisk landsholdspiller.
    ›Derudover kan nævnes Diniyar Bilyaletdinov, som for nyligt er
    ›rygtet til bl.a. Chelsea. På trods af sine 22 år er han anfører
    ›for Lokomotiv og har spillet omkring 100 kampe for dem, mens han
    ›har spillet 14 på landsholdet. De engelske klubber skulle vist på
    ›rygtebasis være klar til at betale et par hundrede millioner kr.
    ›for ham.


    Lokomotiv sluttede som nævnt på en skuffende syvendeplads i den netop afsluttede russiske sæson.

    Pos. P W D L F - A Gdf Pts
    7 (16) 30 11 8 11 39-42 -3 41

    De kvalificerede sig til gruppespillet ved at slå FCM ud, 3-1 i Herning og 2-0 i Moskva. Normalt samler deres hjemmekampe 10.000-12.000 tilskuere, bortset fra lokalopgørene mod de andre Moskva-klubber, hvor der ofte er tæt på fyldt (28.800). Deres første to kampe i gruppespillet er begge endt uafgjort, 3-3 hjemme mod A. Madrid og 1-1 ude mod Aberdeen.

    Klubben er som mange russiske ikke bange for at spendere store beløb på transfermarkedet. Således købte Lokomotiv ind for omkring 100 mio. kroner henover sommeren, deriblandt rekordindkøbet Peter Odemwingie fra Lille for 55 mio. Han er nigeriansk landsholdsspiller, men faktisk russisk født. Han spiller normalt på kanten eller helt i front. Jeg kan ikke lige finde et overblik over, om de har skader og karantæner, men de kunne stille sådan op:

    Ivan Pelizzoli (tidl. Roma, 2 landskampe for Italien)

    Branislav Ivanovic (9 for Serbien) - Malkhaz Asatiani (18 for Georgien) - Emir Spahic (21 for Bosnien) - Dmitri Sennikov (26 kampe for Rusland)

    Aleksandr Samedov - Sergei Gurenko (tidl. Roma, 81 for Hviderusland) - Diniyar Bilyaletdinov (14 for Rusland) - Rodolfo Dantas

    Dmitri Sychev (tidl. Marseille, 36 for Rusland) - Peter Odemwingie (15 for Nigeria)


    I øvrigt har de den tidligere AB-angriber Eric Korchagin i truppen, men han får kun meget sjældent spilletid.

    EDIT: Jeg kunne ikke lige finde ud af at sætte opstillingen op, så det gav mening, men de spiller vist normalt med en defensiv midt (Gurenko) bagved Bilyaletdinov og to meget offensive kanter. Måske mindre udpræget når det er Rodolfo, da han oprindeligt er back.
    Sidst redigeret af Ace : 28.11.07 kl. 15:36
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    53

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Er desværre bange fof L. Moskva i Rusland bliver en for stor mundfuld for FCK. Det er traditionelt et svært sted at spille, hvilket FCM også fik at mærke. Jeg tror desværre vi taber 2-0 til et stærkt russisk hold.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    ›Er desværre bange fof L. Moskva i Rusland bliver en for stor
    ›mundfuld for FCK. Det er traditionelt et svært sted at spille,
    ›hvilket FCM også fik at mærke. Jeg tror desværre vi taber 2-0 til
    ›et stærkt russisk hold.

    Jeg synes ikke de spillede specielt godt mod FCM hverken ude eller hjemme. men
    FCM spillede pivringe.. de mødte op med et europærisk uerfarent hold og troede de kunne spille som i suppen. hvilket resulterede i de blevet straffet på nogle elemtære punkter.
    disse fejl laver FCK ikke pga deres europæriske rutine samt vi spiller meget anderledes i europa end i suppen. jeg synes faktisk at des stærkere modstander vi har mødt desbedre har vi set ud... se bare på pao... de spillede super defensivt.. og her havde VI KÆMPE problemer. men mod benfica som ville spille bold. sad vi på hele spillet.

    Min analyse af aftnens kamp bliver at vi vinder 1-2 eller 1-3 fordi at moskva ser os som FCM og spiller naivt.

    ser nu at grønk ikke blir klar, og at moskva træneren tror vi er fra holland.
    hvad jeg ikke kan få til at passe er forza.dk og ebs udsagn om at attiba bliver lagt op bag mackan. for i mit hovede mangler vi folk til midtbanen så.
    jeg tvivler stærkt på ståle kan finde på at flytte kvist fra back pladsen i så vigtig en kamp.. tror mere på en 4-4-2, med mackan og nordstrand. selvom jeg tror ailton ville kune gøre det godt mod de lidt langsommere forsvars spillere
    Sidst redigeret af zeez : 29.11.07 kl. 11:54
    written by Zeez

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    146

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    Det bliver lidt koldt i aften..... http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/v...city=180007101

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    99

    Re: Lokomotiv Moskva - FC København

    http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/v... ity=180007101

    Jeg tror ikke kulden bliver noget problem. Alle er jo vant til kolde kampe, specielt Royal League, fx. udekampe mod Rosenborg.

    Jeg er mere bange for det bliver en kedelig kamp spillet på en frossen kartofelmark.

    jeg gætter på en uafgjort 1-1

    /Hansson

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.10.08, 14:42
  2. FC København - Lokomotiv Moskva 2-1
    By Phessor in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.02.06, 09:56
  3. Træningskampen imorgen mod Lokomotiv Moskva...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 28.01.05, 21:39
  4. Ashvetia solgt til FC Lokomotiv Moskva
    By hz in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 10.07.03, 14:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •