Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 144

Emner: FC København - Atlético Madrid

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    634

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›Jesper C
    ›Wendt - Antonnson - Gravgaard - Niclas
    ›Sionko - Kvist - Hutch - Groenkjaer
    ›Albaeck - Ailton


    hvis vi lige skifter Hutch ud med Hjalte er jeg enig. Hutch virker slidt. Hjalte er desuden en lidt bedre balancespiller. Ellers enig.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›Jesper C
    ›Wendt - Antonnson - Gravgaard - Niclas
    ›Sionko - Kvist - Hutch - Groenkjaer
    ›Albaeck - Ailton

    Et andet spørgsmål er om man skulle tage chancen med Zanka på højreback. Wendt befandt sig ikke godt på højreback, især offensivt var han forfærdelig. Han skal blive på venstre back.
    Til gengæld er jeg enig i at Kvist skal have chancen centralt, idet han spillede særdeles godt, da han blev rykket derind i dag. Ailton bør få chancen, dels fordi han også i dag viste god indstilling og teknik, dels fordi Nordstrand nu ikke har præsteret noget som helst acceptabelt i lang, lang tid.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    224

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›Efter at have set kampen idag kunne det vaere paa plads med et
    ›par udskiftninger i start 11eren . Brede har karantaene og
    ›gronkjaer kommer tilbage, kunne give foelgende startopstilling
    ›mod Aberdeen.


    ›Jesper C
    ›Wendt - Antonnson - Gravgaard - Niclas
    ›Sionko - Kvist - Hutch - Groenkjaer
    ›Albaeck - Ailton



    ›Antonsson maa slaas med zanka om pladsen, og hutch med hjalte og wurtz.

    ›Hutch saa lidt traet ud idag, men der en 2 uger til vi skal
    ›spille igen, saa han burde vaere frisk.

    enig at der skal ændringer til holdet, vores midtbane er helt rystende dårlig, synes ikke man kan sige noget dårligt om vores angriber idag da de simpelthen ikke får noget at arbejde med. Både Nord og Ailton virker som spiller der skal ha bolden i benene af vores centrale midtbane. Det er der hvor de er bedst, det så man ihvertfald med nordstrand i FCN hvor han scorede 18 kasser og lagde op til 17. Ailton er hurtig og kan sætte en mand af i løbet af notime. De får absolut ingen ting af at bolden hele tiden bliver spillet bagud af vores centrale midtbane eller ud til kanterne... Der kom lidt gang i den da kvist blev rykket centralt. Krydser fingre for at vi får en midtbane spiller med overblik i vinterpausen

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Kan man ikke sige noget negativt om 2 angribere som konstant står offside ? Især nordstrand er igen helt helt væk i en internation kamp.

    De var sindsyg gode vi var sindsyg dovne... Nogen som lagde mærke til hvordan de løb for hinanden ? Det er virkelig noget vi mangler og så med de 2 centrale midtbane spillere vi har så er det jo helt håbløst... Nej nej nej nogen dårlige afleveringer fra hjalte og wurtz idag.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›Kan man ikke sige noget negativt om 2 angribere som konstant står
    ›offside ? Især nordstrand er igen helt helt væk i en internation
    ›kamp.

    ›De var sindsyg gode vi var sindsyg dovne... Nogen som lagde mærke
    ›til hvordan de løb for hinanden ? Det er virkelig noget vi
    ›mangler og så med de 2 centrale midtbane spillere vi har så er
    ›det jo helt håbløst... Nej nej nej nogen dårlige afleveringer fra
    ›hjalte og wurtz idag.

    Jeg er enig et stykke hen ad vejen, men mener dog at spil på det niveau som Atletico leverer i dag aldrig er muligt for FCK. Så gode kan vi aldrig blive. Så at sammenligne er lidt uretfærdig. At vi så i øjeblikket også er noget ringere end vi dog bør kunne forvente er en anden sag.
    -60-

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Nu er vi jo desværre ikke i en situation, hvor vi bare kan købe de bedste spillere i Europa. I dag demonstrerede Athletico Madrid hvor middelmådig skandinavisk fodbold er, og det vil formentlig ikke ændre sig foreløbig. Vi mødte ganske enkelt en overmagt. Det var vel også grunden til, at spillerne heldigvis ikke blev buhet af banen.
    Når det er sagt, håber jeg naturligvis, at vi i det mindste kan spille noget mere attraktiv fodbold, men det vil kræve en midtbane, der ikke består af lutter boldflyttere som Hjalte og Würtz.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: FC København - Atlético Madrid

    JEg synes holdet gjorde fin figur i dagens kamp... synes til gengæld dommeren var væk i en 5 - 6 situationer. bla synes jeg vi manglede et straffe. og at madrid spillerne fik lov til at være lige lovlig hårdhændet med kvisten.

    jeg synes defensiven står hvor den skal og midtbanen arbejder hårdt.

    synes faktisk at wurtz og atiba er de eneste som skuffer idag.. Kvisten var HELT fænomenal.. den dreng løb og løb og løb... og tørrede den ene spiller efter den anden.. og ailton kommer ind og viser mere tyngde en nordstrand rart at se.. har et par gode aktioner der er tæt på.. specielt tvær pasningen til wendt var kanon.. bare synd wendt smider den væk...

    Generelt synes jeg wend er blevet helt vild på den højre kant.. han er blevet meget hurtigere og meget bedre med højre benet.. jeg kan sagtens se os spille med kvist central og wendt på højre og så ud med wurtz.

    Desuden mener jeg at ailton har spillet sig ind i start 11'eren mod aberdeen
    written by Zeez

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Jeg havde faktisk en god optur ved at gå til kampen i dag, _påtrods_ af at vi tabte!

    For en gangs skyld blev bolden forsøgt spillet langs jorden og spillerne gik mere til den i nærkampene. At vi så ikke havde en kinamandschance mod en super godt Atletico hold, er en anden diskussion som det næppe giver den store mening at indlade sige på...

    Hvis bare vi kunne spille som vi gjorde i dag i ligaen, uha...så ville det blive sjovt at gå til fodbold igen (stemningen var også rigtig god i dag!).

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Jeg synes egentlig Würtz gjorde det ok i dag, og Hjalte ligeså. Men heller ikke mere. Niclas virker udbrændt - om han er færdig ved jeg ikke, men en pause trænger han til. Wendt kan gøre det fint på højre back, når det er Brøndby m.fl. vi møder, men i denne sammenhæng skal han over på venstre for at fungere ordentligt. Hangeland, Gravgaard og Jesper gør hvad man kan forvente. Kvist lyser op i perioder, men bliver anonym i andre. Hutch trænger til en lang pause. Havde han været på tppen i dag, så kunne han måske have udrettet nogle spændende ting, men HAN HAR IKKE VÆRET PÅ TOPPEN I LANG TID. Mackan skal fodres og have nogen at lægge bolden af til, og det fik han alt for sjældent. Nordstrand skal lige have lov til at få en periode, hvor han kan yde stabilt i Suppen, inden man kræver ekstraordinære ting af ham i Europa. Derfor kunne det have været fint med Ailton på toppen fra start. Indrømmet:Han har ikke vist meget mere end Hans Bjergs bedstemor indtil i søndags, men han virker sulten pt, og han gjorde da også en, mindre, forskel, da han kom ind.
    I pausen bør vi forstærkes med min. 1 stærk konstruktiv OG hårdt arbejdende central midtbane, en højre back (Kvist er for god på midten, og han skal spille der sammen med den nye, som jeg nævnte før) og gerne en stor angriber, der kan modtage bolden med ryggen til målet og skabe plads til den lille, der skal komme fisende rundt om alle hjørner - på én gang. (Lidt a la Mackan - bare hurtigere). Desuden skal bredden styrkes med et par spillere, der kan overtage på kanterne og i forsvaret.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    41

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Jeg vil blot give folk ret... Ailton skal fandme have chancen i start 11 mod Aberdeen...

    Jeg er en af dem som hele tiden har gået og troet/håbet på at han virkelig var en der kunne blive noget helt stort... Og derfor har det gjort ekstra ondt når han ikke har levet op til tingene...

    Men jeg syntes at han i Brøndby kampen og specielt i dagens kamp, hvor han endelig får spilletid nok til at gøre en forskel, virkelig viser at han altså kan noget med bolden som man ikke ser så ofte på disse breddegrader...

    Giv ham nu for hel...... chancen ståle...

    En anden ting er... en anden spiller som jeg på den anden side har haft ondt af at folk var sådan efter.. fordi jeg muligvis stadig havde noget for ham fra gamle dage... Niclas Jensen... Han er sq færdig... sjældent har jeg set en venstre kant som Atiba trække så meget ind i banen og gøre plads som idag - og så se en back som nærmest er bange for at trække frem som Niclas...

    Jeg må nu gå til syndeforladelse og erkende... folk har ret han er færdig... det han leverer er ikke engang godt nok til et 1. div. hold...
    B1903 4-ever!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Gravgaard om kampen:

    - Ja, de rangerer nok oppe blandt de bedste, vi har spillet mod her i Parken, mens jeg har været FCK'er. Det er fodbold, når det er allerbedst, og det lod ikke til at genere dem, at de var på udebane. De spillede offensivt alligevel,

    - På forhånd var det vores plan at trykke dem på fysikken, men der kunne de også være med, og så er det svært, for rent teknisk var de fantastiske. De var jo ligeglade med om de havde tre-fire mand hængende på ryggen. De spillede bolden rundt, og de ville det tekniske hele tiden. De hurtige kombinationer, trekanterne. Det kan man næsten kun nyde, siger FCK-kaptajnen.
    Befriende ærligt af Gravgaard synes jeg; ikke så meget udenom snak, de var slet og ret bedre.

    Selvom det selvfølgelig var et skuffende resultatet, synes jeg iøvrigt, det nu var en fin dag i Parken. God og positiv stemning hele kampen igennem.
    Nu skal vi bare til Skotland og have point, og så kan vi for første gang se frem til europæisk bold, på den anden side af nytår!

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›Ailton bør få chancen, dels fordi han også i dag viste god
    ›indstilling og teknik, dels fordi Nordstrand nu ikke har
    ›præsteret noget som helst acceptabelt i lang, lang tid.

    Nå ja....måske lige bortset fra at han er vores topscorer i UEFA-puljespillet og dermed har en stor andel i vores chance for videre avancement.

    Mvh Torben

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Jeg gik egentlig hjem idag fra kampen, med en vis glæde selvom vi desværre tabte. For det første, så ser det stadig ualmindeligt godt ud med hensyn til videre deltagelse, vi kan selv afgøre det mod Aberdeen og hvis vi ikke kan afgøre det, så har vi heller ikke fortjent at gå videre. For det andet, så syntes jeg at holdet kæmpede ganske fornuftigt idag, at det så ikke lykkedes lige godt det er så en anden side af sagen. For det tredje, så gjorde Ailton for 2. kamp i træk et flot indhop og jeg fornemmer lidt, at han måske er på vej i form. For det sidste så glæder jeg mig over stemningen, over en tifo som fra min side så rigtig rigtig flot ud (kunne dog ikke se så meget igen, men alt det konfetti osv gav et rigtigt flot syn) tilsidst så var modtagelsen til Ailton da han kom ind ret flot, man kan ihvertfald høre at folk lige jublede lidt højere. Så påtrods af nederlaget, så syntes jeg faktisk det var en dejlig kamp.

    Alt dette kan dog være ligemeget, hvis vi fucker op i det i Aberdeen ;o)

    ¤GoofyBAUER¤
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    985

    Re: FC København - Atlético Madrid

    Efter dagens kamp er jeg egentlig stadigvæk forhåbningsfuld for vores videre avancement i cuppen.

    Vi blev slået af et hold der rangere som nr. 13 på UEFA's Team Coefficient liste. En liste hvor vi selv ligger nr. 54.

    Vores gruppes hold ser således ud på denne liste:

    12 Panathinaikos Gre UC 5 10 11.9250
    13 Atlético Madrid Esp UC 5 9 11.7635
    42 Lokomotiv Moscow Rus UC 6 6 8.2275
    54 FC København Den UC 5 5 6.5260
    61 Aberdeen Sco UC 5 3 5.1450

    Med ovenstående i mente så bør vi kunne slå Aberdeen.

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: FC København - Atlético Madrid

    ›For en gangs skyld blev bolden forsøgt spillet langs jorden og
    ›spillerne gik mere til den i nærkampene. At vi så ikke havde en
    ›kinamandschance mod en super godt Atletico hold, er en anden
    ›diskussion som det næppe giver den store mening at indlade sige
    ›på...

    Selvom der blev spillet langs jorden, så tror jeg aldrig nogensinde at jeg har set et så ideforladt angrebsspil som det vi disker op med. Uanset om bolden bliver spillet i luften eller langs jorden, så ser vores spilmønster stort set ud som følger: Forsvaret har bolden, sender en lang aflevering op til en angriber som er nødt til at modtage bolden med ryggen til målet. Bolden rammer angriberen på knæet og ryger i ingenmandsland. Her generobres bolden af midtbanen som hårdt presset af modstanderen må sende den retur til forsvaret, hvorefter forestillingen kan begynde forfra.
    Nej, selvfølgelig har vi ikke de store chancer mod nr. 4 i Spanien, men at vi overhovedet ikke er i besiddelse af bare en eneste ide til at lukke deres forsvar op er for mig utåleligt.
    Jeg har hidtil bakket op om Ståle, men hvis de nye ideer kun kan komme med en ny træner, ja så er det OK for mig. Måltørken som skyldes det ideforladte og dermed chancefattige spil kan ihvertfald ikke fortsætte.

    Mv Torben

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  2. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16
  3. FCK på TV i Madrid?
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 02.05.07, 16:18
  4. Gravesen varmt emne i Atlético Madrid
    By nummer 32 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 28.06.04, 11:17
  5. madrid???
    By yunes in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.08.03, 14:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •