Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Kendt streaker i FCK trøje

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    17

    Kendt streaker i FCK trøje

    Den kendte streaker Jimmy Jump der bla. har streaket ved EM finalen 2004, ved champions league finalen i år og ved et formel 1 løb er blevet fotograferet i en FCK trøje. Det er sket i forbindelse med et forsøg på at streake i finalen af Copa America mellem Brasilien og Argentina i sommers.
    Forsøget mislykkedes dog og han kom ikke på banen grundet den stærke sikkerhed.

    Men på hans hjemmeside kan man se billeder af ham før og under kampen hvor han har en FCK trøje på! Ved ikke om nogen er klar over det tilfælde, men havde hans forsøg lykkedes var fck trøjen blevet vist verden over. Ved ikke om det er godt eller skidt for FCK i dette tilfælde, men under alle omstændigheder er det da meget sjovt han lige vælger en FCK trøje....

    Billederne ligger på forsiden af hans hjemmeside.
    http://www.jimmyjump.com/cont/main.php?id=3

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Kendt streaker i FCK trøje

    Jeg synes vi har set rigeligt med sinker på banen i Parken i 2007, så jeg vil helst foretrække at der ikke er en sinke der løber på banen i en FCK trøje(Eller i det hele taget), også selvom det foregår på et andet kontinent.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    6

    Re: Kendt streaker i FCK trøje

    Enig med ang. fodboldsinken, men ellers er jeg helt pro ikke-voldelig streaking. Det giver spillet et ekstra, om end lavkomisk, pift og minder os alle om, at det bare drejer sig om et spil.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Kendt streaker i FCK trøje

    ›Enig med ang. fodboldsinken, men ellers er jeg helt pro
    ›ikke-voldelig streaking. Det giver spillet et ekstra, om end
    ›lavkomisk, pift og minder os alle om, at det bare drejer sig om
    ›et spil.
    Samt bøder til den pågældende hjemmeklub og spilstop som kan være afgørende.
    Fc Ålene

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Kendt streaker i FCK trøje

    ›Enig med ang. fodboldsinken, men ellers er jeg helt pro
    ›ikke-voldelig streaking.

    Hov, vi må lige få terminologien på plads. Jimmy Jump er ikke streaker, af den enkle grund at han netop har en - København eller anden - trøje på blandt det andet tøj. Streakere er nøgne, eller i hvert fald næsten.

    Jump er, som navnet næsten antyder, en jumper. Eller, for at låne et andet engelsk udtryk, helt enkelt en pitch invader.

    Og desuden en kegle af rang. Det han rendte og lavede ved det spanske F1-grand prix var idioti i verdensklasse. Men hans lille ekstra hilsen til Figo, der dér var ved at tabe EM-finalen på hjemmebane, den vil nu altid fremkalde et smil her, og krampelatter dengang det skete ;-)

    mvh,
    -smølle

  9. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Landis kendt skyldig
    By tidl.bruger in forum Diverse
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 08.08.06, 01:35
  2. Er du kendt?
    By GhostInTheShell in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 05.03.04, 12:46
  3. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 22.10.03, 22:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •