Side 1 af 18 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    En tråd - tilegnet alle de emner, som ikke pisser os af, men som vi heller ikke specielt kan lide, selvom det burde interessere os af divergerende og uransalige årsager. Med andre ord de ting, som vi hverken har sympati eller antipati for.

    F.eks. interesserer jeg mig ikke en - undskyld udtrykket - dyt for biler, selvom jeg er et hankønsvæsen.

    Bevares, jeg kan da godt se, om en bil er fed, praktisk, latterlig eller pinlig. Og jeg havde tonsvis af legetøjsbiler, da jeg var dreng. Men alskens snak om cylindre, hestekræfter, smøreolie, lufttryk, dæk, og hermelinskindsbetræk siger mig ikke en døjt. Og jeg ved intet om, hvordan den nye Ford ser ud. Jeg ved bare, at jeg da godt kunne tænke mig en Lamborghini Diablo, hvis det skulle være.

    Så jeg er altså ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for biler.
    Sidst redigeret af Don J. : 14.12.07 kl. 21:33


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....GOLF !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,011

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    NFL.

    Jeg kan ikke se det ophidsende. i, at bruge en hel søndag nat på at se en bunke steroidepumpede kegler spille 100 intervaller af 5 sekunder, for imellem hvert interval at holde fem minutters pause. Dertil kommer at høre på smånørdede studieværter analysere de forskellige holds taktikker før næste interval. Dét er en publikumsuvenlig sport.
    -


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    207

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    jeg interesserer mig overhovedet ikke for musik.
    BP #14

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....juletraditionerne: Såsom det med at danse om juletræet, synge ligegyldige julesange og gaveuddeling af totalt opkørte børn, som altid ender i det rene ragnerok.
    Til sidst er der Ris A'lamande ræset med hvem der får mandelen....uuuuuha spændende, og gaven er som regel altid en ubrugelig ting. Og så kan jeg ikke lide mandler !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... Ikke end skid for håndbold. Det vises konstant på TV2, og man kan ikke se en ærlig omgang nyheder, go' aften danmark eller ligende ud at skulle belemres af ligegyldige indslag om vores "fantastiske" landshold og vores "fantastiske" Joachim 'Beckham' Boldsen. Lav nu forhelvede tv2 håndbold, så vi andre kan slippe for det!


  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Poker
    Fc Ålene


  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Det alternative ", "det åndelige" og religion generelt.

    Spøgelser, ånder, genfærd, healing, guder og hvad det ellers hedder, det siger mig absolut intet.....


  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    903

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .... religion!

    Jeg tror på evolutionen. Forstår ikke hvorfor man skal leve efter noget, som en eller anden tosse sad og fandt på for et par tusinde år siden!?
    Biblen er efter min mening blevet skrevet fordi, at man manglede en grund til, at vide hvorfor der skete forskellige ting, og derfor forklarede man det med forskellige guder, som posseidon, helios osv.. I dag har vi videnskaben til at forklare forskellige fænomener, og derfor er religionen overflødig!
    Lev dog i nutiden og brug tiden på det som er her, og som man kan tage og føle på, og ikke alt det vrøvleri med, at bede til éen som man ikke kan se, men som angiveligt skulle sidde oppe i himlen....

    Religion er roden til al ondskab!

    Folk har lov til at tro på hvad de vil, men jeg giver bare ikke noget for det...


  11. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    76

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Kongehuset!!
    - jeg er da så pisse ligeglad med hvad de har på, hvor mange smøger de ryger og om Frederik græd til barnedåben! Ryd lortet!


  12. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...gadgets.

    Det vil sige alt sådan noget liret grej i form af telefoner, fjernsyn, ure, mp3 afspillere, osv.

    Forstå mig ret; jeg har selvfølgelig en række af disse sager(og ville da nødig undvære mit TV, for eksempel...), men mit forhold til det er rent funktionelt. Det skal virke og opfylde behovene.

    Men alt det udenomsgejl interesserer mig ikke, og at den nye I-pod phone er kommet i et originalt smart design, interesserer mig ikke en døjt.
    Jeg har haft min telefon i 3 år, og ser ingen grund til at smide penge efter en ny, så længde den stadig kan ringe og skrive.

    Så selv om Ekstra Bladet mener det er, hvad 'rigtige mænd', skulle interesserer sig for, så er det mig helt ligegyldigt.
    (i øvrig passer det mig nu ganske fint, ikke at stå til mål med EB's mandebillede; prolle-avis som det jo er..)
    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  13. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....Politik.

    Forstår godt at vores dronning altid falder i søvn, når hun er inde i Tinget for at høre taler og lignende.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke undtaget kartofler, men det er mest fordi de er gode til at suge sovs op..
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  16. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke

    ening. bortset, naturligvis, fra agurker.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

Side 1 af 18 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •