Side 15 af 18 FørsteFørste ... 512131415161718 SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... bronzemedaljer.

    Bronze er en tarvelig legering.


  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Badedyr til sæsonens sidste kamp i parken. Det kunne nærmest ikke rage mig mindre - bare BØF ikke vinder gulvet!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvad folk vinder på tipskuponen, på drømmehold, på spil ... og især hvad de ikke vinder, men var ååååh så tæt på.

    Medmindre de sender mig gevinsten, helt eller delvist. Så er det da mægtig spændende.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... hvad folk vinder på tipskuponen, på drømmehold, på spil ... og især hvad de ikke vinder, men var ååååh så tæt på.

    Medmindre de sender mig gevinsten, helt eller delvist. Så er det da mægtig spændende.
    Enig. Og lad os endelig tage aktiehandler med her også! :-)
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Maarum Se meddelelser
    Enig. Og lad os endelig tage aktiehandler med her også! :-)
    Oh, og noget helt andet, og alligevel ikke:

    I en tid, hvor Brøndbys mellemledere kan pege på noget og sige "køb det til os, Jan", og pengene så falder øjeblikkeligt, er der sgu ikke meget der er lige så ligegyldigt som om Brøndby får tv-penge for en syvendeplads eller noget lidt højere eller lavere her når runde 13 er slut.

    Især når der konsekvent glemmes, at der er mindst lige så store gevinster at hente ved at være Viasats kæledægge og komme på 3+ tit. Døm selv hvordan det går med det ... (via superstats.dk)


  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #216
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Om man skal afskaffe al den sætten urene frem/tilbage, hvert halve år. Ufatteligt hvor meget politik og medier, der kan indeholdes i den sag. Jeg synes (og derfor jeg poster her), at det er den mest ligegyldige debat siden den gode giraf blev parteret i zoo.

    MCN

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #217
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Krigen mellem Yousee og Discovery. Har ikke haft Yousee i næsten 5 år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #218
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    At UFC er i København og afholdes i Royal Arena, for at sige det mildt: jeg er fløjtende ligeglad...
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  15. #219
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... at netop Malmö er ved at blive mestre i Sverige. Præcis som jeg ikke gjorde for et par år siden, hvor det skete sidst i total ubemærkethed.

    Fuldstændig ligegyldigt hvor absurde de har været at høre på i det efterår hvor vi tilfældigvis har trukket dem i noget Europacup vi gerne skal slå dem ud af.

    De får simpelthen ikke lov til at bestemme, at jeg skal give en flyvende fåk for dem og deres klub. De betyder nada. De er bare en svensk klub.


  16. #220
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... Bernio Verhagen-sagen.

    Ja, en mand har snydt sig til en kontrakt i Viborg, som ikke har set manden spille fodbold, men blot stolet på en anden mand/"agent", som lovede et stort salg. Så kan vi grine lidt af Viborg. Men DÉR slutter sagen for mig.

    At journalisterne dagligt har fundet alskens nye "vinkler" frem om manden; at han har fået barn med en kvinde i Randers, snydt en anden kvinde i Holland, smadret et hotelværelse, løjet om at have spillet i Sydafrika, truet en kvindes far, og hvad medierne ellers skriver i massevis af historier; Det interesserer mig ikke.

    Derimod er det efter min mening et godt eksempel på, når journalister går i selvsving og pavestolt fremlægger hver eneste nye lille detalje på de sociale medier; "Her er seneste nyt i sagen!" - som om det er mordet på Peter Bangs Vej, de har opklaret, mens journalistkollegerne stimler sammen i kor og "liker" og "retweeter" og råber: Hold kæft, det er godt gravet frem! Du er fandeme en god journalist!

    Puha - jeg håber, at de snart begynder at bruge kræfterne på noget andet.

  17. De følgende 12 brugere er enige:

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvem der vinder Ballon d'Or


    Jeg er totalt ligeglad hvilke fodboldspillere der vinder diverse priser.

    Jeg interesserer mig kun for hvilke hold der vinder diverse turneringer.


  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    At julebage. Lad mig venligst være fri.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Djokovic
    Hislen af TorbenØ.


  22. #224
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...den igangværende EM turnering i herre håndbold.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  23. #225
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Spillerinterviews der ikke omhandler reaktioner på eller optakt til kampe.

    Vi er de seneste mange år blevet ekstremt forkælet med content, men i guder hvor er det meste af det uinteressant og forudseeligt. Fodboldspillere er spændende pga. deres evner på banen, meget få evner at være lige så interessante uden for banen. En oplagt undtagelse er Fischer, som desværre var mere interessant udenfor banen i sin sidste tid i FCK.

    Et eksempel er Diks interviewet om Babacar. Forudseeligt og præget af ledende spørgsmål. Jeg er mere interesseret i om Diks’ indlæg kan finde Babacars pande.

    Disclaimer:Jeg er ligeglad med hvad i tænker.
    Fc Ålene


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •