Side 13 af 18 FørsteFørste ... 310111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Dyrekort!

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... at du har tændt stearinlys og sat dem i dit vindue. Som om det ikke er synligt, hvis det ikke er sket på Facebook og Instagram.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... at du har tændt stearinlys og sat dem i dit vindue. Som om det ikke er synligt, hvis det ikke er sket på Facebook og Instagram.
    Jeg ved ikke om "jeg ikke interesserer mig for..." men jeg glæder mig i hvert fald over at jeg i sin tid tog en principiel beslutning om ikke at oprette profil på de to nævnte sociale medier. Billeder af mad, kirsebærtræer, levende lys etc.... Og i dag har folk så travlt med at dele en morsom DBA-annonce på facebook, og kan bruge en hel frokostpause på at snakke om det. Who gives a flying fuck....!?!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... om valgplakaterne bliver hængt op for tidligt.
    Jeg ved godt, at det nok ikke er så kontroversielt at være ligeglad med, men når man ser på ovenstående link + Facebook, så lader det til at optage mange. Måske et ilandsproblem?
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #185
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... den danske astronauts rumfærd; med mindre han kan præstere noget ekstraordinært som det her:


    http://uk.youtube.com/v/KaOC9danxNo


  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    ... den danske astronauts rumfærd; med mindre han kan præstere noget ekstraordinært som det her:


    http://uk.youtube.com/v/KaOC9danxNo
    Helt enig. Det er da fint at vide, at der er en dansker, der er røget i rummet, men den totalt overgearede dækning er helt hen i vejret. Udtryk for typisk, dansk småstatsmentalitet
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #187
    Cbas er offline Har de rigtige meninger
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    138

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Helt enig. Det er da fint at vide, at der er en dansker, der er røget i rummet, men den totalt overgearede dækning er helt hen i vejret. Udtryk for typisk, dansk småstatsmentalitet
    Og med helt hen i vejret mener du selvfølgelig "out of this world" ...

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #188
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    At jeg ikke interesserer mig for det, er nok en overdrivelse, men der er ikke nogen "jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg er ret ligeglad med", så...

    ...gruppespillet i Champions League. Det er kun noget, der virkelig interesserer mig, når vi selv er med. Ellers er det en lang række forholdsvis kedelige kampe, hvor de bedste hold alligevel er sikre på at gå videre, og den eneste spænding omhandler, hvorvidt Porto eller Leverkusen skal have tæsk af Barcelona i ottendedelsfinalerne. Derudover kan man alligevel kun se to kampe ud af 16 hver eneste spillerunde, så det er ikke engang fordi, det er noget overflødighedshorn af fodbold. Jeg fatter slet ikke, at folk går amok på de sociale medier over, at Champions League er tilbage. For mig er Champions League kun rigtig interessant om foråret. I efteråret er jeg langt mere interesseret i de nationale ligaer.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #189
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    At jeg ikke interesserer mig for det, er nok en overdrivelse, men der er ikke nogen "jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg er ret ligeglad med", så...

    ...gruppespillet i Champions League. Det er kun noget, der virkelig interesserer mig, når vi selv er med. Ellers er det en lang række forholdsvis kedelige kampe, hvor de bedste hold alligevel er sikre på at gå videre, og den eneste spænding omhandler, hvorvidt Porto eller Leverkusen skal have tæsk af Barcelona i ottendedelsfinalerne. Derudover kan man alligevel kun se to kampe ud af 16 hver eneste spillerunde, så det er ikke engang fordi, det er noget overflødighedshorn af fodbold. Jeg fatter slet ikke, at folk går amok på de sociale medier over, at Champions League er tilbage. For mig er Champions League kun rigtig interessant om foråret. I efteråret er jeg langt mere interesseret i de nationale ligaer.
    Det forstår jeg ikke helt....

    Jeg så PSV-United igår, og synes bestemt ikke at det var en forholdsvis kedelig kamp. Tværtimod var det top underholdning og fart over feltet.

  17. #190
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Indsamlingsshows. Indsamlingsshows er for mig TV-version af Facebook-statussen: " Jeg er imod kræft .... bla bla bla .... del denne hvis du har hjerte ... ".


  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Ham her:
    Boss.jpg
    Danmark/Kroatien, who gives?
    Find noget mere væsenligt at gå op i
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  19. #192
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    For hvilken klub ex spillere ender i (bøf undtaget) men den der med "Nico burde ha været solgt til en bedre klub" who cares? FCK har fået sine penge og spilleren er et nyt sted, slut prut.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... al den hype omkring Island.

    Bevares, det er rigtig flot at slå England ud af EM (og de spillede faktisk en rigtig god kamp). Men indtil nu har de spillet den værste omgang pindsvine fodbold, som kun Grækenland kan være misundelig på.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #194
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Al den omtale af Mads Holger, hans person, hans gøren og laden og alt muligt andet.

    MCN

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    151

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvem??

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •