Viser resultater 1 til 15 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Rivaliseringen mellem os og Rosenborg.

    OK, det interesserer mig da, men her dagen før returen i Parken og med nerverne siddende uden på tøjet, må jeg indrømme, at jo mere jeg tænker over det, jo mere sekundært bliver den rent nordiske prestige i opgøret.

    Således er jeg nået frem til, at den interne håneret os og Rosenborg i mellem rangerer efter både - i nogenlunde prioriteret rækkefølge - de sportslige udfordringer ved en Champions League-deltagelse, den økonomiske gevinst og den pointmæssige ditto.

    Jeg har ikke noget specielt forhold til Rosenborg, og da slet ikke den udtalte grad af væmmelse der melder sig, når snakken falder på Brøndby, men som andre debat- og skakttører her på forummet giver udtryk for i forbindelse med nordmændene.
    Faktisk er jeg tæt på at være ligeglad med, at det er Rosenborg vi står overfor i morgen. Havde det været et hvilket som helst andet hold, på et tilsvarende niveau rent sportsligt, havde jeg været præcis ligeså neglebiddende nervøs lige nu, som tilfældet er.

    Jeg vil bare uendeligt gerne se min klub i det fineste selskab igen, og at det så lige er Rosenborg vi kan eliminere på vejen dertil, er egentlig en biting.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •