Side 10 af 18 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ikke uenig i at det (som så mange andre kampagner) kan bruges som led i en selviscenesættelse, men tankegangen bag at bruge et schnurrbart som logo er for mig at se blot for at finde en letgenkendelig maskulin pendant til brystkræftkampagnerne lyserøde verden. At betragte det som en fornærmelse mod de der lider af bivirkninger ved kemoterapien i forbindelse med prostatakræft eller andet, synes jeg er skudt over målet, især når overskæg i øvrigt er så umoderne uden for diverse hipster-, bøsse- og/eller militærmiljøer.

    mvh
    Martin CX

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Skakt-opdateringer om andre fodboldkampe, når FCK spiller.
    Værsgo at hate.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Forbrydelsen". Det fylder godt nok meget af en fiktiv historie at være. Jeg har ikke set nogen af dem, men tvivler ikke på, at det er en god serie. Også når den er populær i England, der jo ellers selv er kendte for at lave gode krimiserier, men ærlig talt - tag nu lige en slapper. Facebook flyder over med alverdens kommentarer, og netaviserne har vel minimum ti historier om den lige nu.


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... "boksebraget" Kessler - Magee. og syntes i forlængelse heraf det er mærkeligt at 3+ sætter en 10 minutters indslag om Magee ind imellem optakten til champions league iaften, og selve kampen...
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.


  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    106

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvem af mine venner der 'joiner' Spotify, eller hvad de senest har hørt for den sags skyld.


  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Pavevalg, konklaver, kardinaler og hvid røg. Vor herre til hest hvor går medierne i selvsving, det er om muligt noget der er endnu mere opblæst og ligegyldigt end vores eget monarki.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af FGreve Se meddelelser
    ... "boksebraget" Kessler - Magee. og syntes i forlængelse heraf det er mærkeligt at 3+ sætter en 10 minutters indslag om Magee ind imellem optakten til champions league iaften, og selve kampen...

    boksning i det hele taget. Fis vaek fra min fodbold med det skidt
    Europapokal


  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Søren Kierkegaard!

    Ja, han er kendt i hele verden, han er dansker, og i år er det 200 år siden, han blev født. Men det interesserer mig altså bare ikke.



  11. #144
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...Michael Laudrup.

    Jeg har bestemt stor beundring for manden, og hans meritter, men i guder hvor er det dog blevet anstrengende med det mediecirkus om hans trænergerning, der efterhånden følger noget der ligner et mønster:

    Laudrup har en god, halvgod (eller sågar halvdårlig) sæson i en eller midterklub. Laudrup rygtes til en række storklubber i Europa(som formentlig er helt urealistisk). Laudrup kommer i konflikt med ejerne. Laudrup starter i en ny klub - og vi starter forfra.
    Nå ja, og så Bayram Tutumlu, der tilsyneladende gør sig umage for, at enhver konflikt skal tages i pressen.

    Jeg har efterhånden fuldstændig opgivet at følge med i, hvad der er op og ned i de her sager. Det er simpelthen en farce, og samtidig tilpas svært at undgå 'nyheder' om til det også er ret så enerverende.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  12. #145
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... om Island kommer til VM eller ej.

    De har et par venner af huset i form af Rurik og Ragnar, bevares.

    Men som man så mod Norge, da de kvalificerede sig til VM, spiller de rædsom fodbold, og jeg har intet som helst forhold til Island og har aldrig haft det til et islandsk hold og ser ingen grund til at begynde nu.

    Og når der så samtidig bygger sig et solidt hype op om at nu skal vi alle til at holde med dem, som f.eks. her efter seks minutter, samt efter 15, hvor det bl.a. kommer frem at de skal vises prioriteret på DR som var det Danmark, så virker det sgu lige modsat her.

    Der skal nok være sympati omkring dem, ikke mindst hvis de går videre, så lad dog fåking være med at mase det ned over hovedet på os.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #146
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Maddie McCann.



    Nu har de været "tæt på at opklare sagen" ca. 50 gange over de sidste 6 år. Det næste skridt må være, at man enten opklarer sagen eller holder kæft om det...


  15. #147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    11

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... cykelsportens evigt tilbagevende dopinghistorier, dopinganklager, dopingmistanker og dopingindrømmelser - senest Bo Hamburgers Riis-historie som fylder alle sportssektioner i dag. Og det er nu ikke fordi, jeg ikke kan lide cykelsport, for jeg sidder såmænd klistret til Touren hver sommer. Men dopinghistorierne har simpelthen mistet deres nyhedsværdi og sporten al troværdighed. Så det kunne faktisk ikke interessere mig mindre, om en eller anden whatever-rytter eller et whatever-hold engang har dopet sig eller ej - og da slet ikke hvis dopinghistorierne har rod i en eller anden falleret cykelrytters ønske om at øge medieopmærksomheden om, og dermed profitten af, en selvbiografi.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    … Dansk Fodbold Award, en ting så inderligt ligegyldig at den får de gamle indendørsstævner til at virke relevante – og ville hellere grave øjnene ud med en ske end se selvfedme på parade på Hele Danmarks Håndboldbane.


  18. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    33

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... at Kevin Magnussen er blevet Formel 1 kører. Men så har TV2 da fået en ny nationalsport, som de kan gå op i med lidenskab og passion, nu det halter med fodbolden. Wankerdal den yngre havde i hvert fald julelys i øjnene i sit program på News i går og på et par af deres journalister lød det, som om han vinder det hele næste år. Hele Danmarks Kevin :)

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .... Allan eller dans i TV
    Hislen af TorbenØ.


Side 10 af 18 FørsteFørste ... 78910111213 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •