Side 11 af 18 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af tortocnt Se meddelelser
    .... Allan eller dans i TV
    Jeg har tænkt det samme, MEN så slog det mig. Skal vi ikke bare være glade for at der ikke sker værre ting i vores lille land, end at Allan Simonsens videre deltagelse fredag efter fredag kan ryde forsider på landets aviser? - det er sgu lidt beroligende.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Sune Blom, som åbenbart kan lide cigaretstumper og jord i sít øl.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hov, to i træk.

    Nå, men Helle Thornings Selfie med Obama kunne ikke rage mig mindre. - Hvordan ekstra bladet kan få en historie ud af det må guderne vide.


  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Vinter OL....

    Tror ikke at jeg får set et eneste minut, hvor Danmark's eneste mulighed for metal er Curling !!!! BORING !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg må blankt indrømme det: Jo mere vores eget forsvar af titlen er feset ud i bedrøvelig middelmådighed, jo mindre rager det mig, hvem der vinder DM af de to jyske kandidater. Jeg kan bedre lide AaB, men pfffft. Who cares.

    Og jeg håber, Midtjylland smadrer Brøndby i morgen.


  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Buttenschøns barn.


  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Buttenschøns barn.
    Jeg er ligeglad hvad i tænker men jeg synes det er en sød og rørende historie... Selvom jeg er ligeglad med thomas'
    -_-

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Jeg er ligeglad hvad i tænker men jeg synes det er en sød og rørende historie...
    Ikke ligeglad nok til ikke at svare? ;-)

    En anden ting, der virkelig ikke interesserer mig er, hvem der her inden sæsonen underspiller deres egne chancer, og prøver at lægge pres på andre ved at sige at det er dem, forventningerne ligger på. Du milde det er svært at blive så forarget over det, som nogen synes at blive. Ingen nævnt, ingen glemt. Det er stort set den ældste del af spillet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvordan FCK`s trøje ser ud, eneste undtagelser er den IKKE er gul/blå men gerne 995482_686284551399491_993030274_n.jpg alt der i mellem rager mig langsomt.
    Sidst redigeret af Pabres : 20.07.14 kl. 20:55 Årsag: fatsvage flueknepperer
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #160
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... mine kollegers/bekendtes børn.

    Forstå mig ret; jeg ønsker alt godt for mine kolleger/bekendte + familier, men fotos og fortællinger om gøren og laden, det interesserer mig ikke. I det hele taget undrer det mig lidt, at mange mennesker har en forudindtaget holdning om deres unger er helt ekstraordinært interessante for andre mennesker, som ingen relation endsige kontakt har til dem.
    Sidst redigeret af Nygzen : 23.07.14 kl. 12:03
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  17. #161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    ... mine kollegers/bekendtes børn.

    Forstå mig ret; jeg ønsker alt godt for mine kolleger/bekendte + familier, men fotos og fortællinger om gøren og laden, det interesserer mig ikke. I det hele taget undrer det mig lidt, at mange mennesker har en forudindtaget holdning om deres unger er helt ekstraordinært interessante for andre mennesker, som ingen relation endsige kontakt har til dem.
    Og kæledyr falder vel også i denne kategori.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hastigheder på folks bredbåndsforbindelser. Ja, der kan selvfølgelig være diskussioner hvor det er relevant, det er ikke dét, men jeg finder det egentlig ret uinteressant når folk med screenshots fra en eller anden hastighedstester lige skal vise Facebookvennerne, hvilken kapoow hastighed de har. Selv folks løbetider eller hvilket ord deres børn nu - næsten - har lært at sige føler jeg at jeg kan bruge til mere :-).

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Tour de France. Pisse ligegyldigt.
    Linderoth tilbage!


  21. #164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvem der har ret eller uret, benytter sig af hvilke metoder under hvilke forudsætninger, hvem der tuder mest, hvad en fair mindsteløn for divisionsspillere er, osv. osv. i konflikten mellem spiller- og divisionsforeningen. Jeg er pisseligeglad, så længe det bliver løst hurtigst muligt, så vi, spillerne og ledelsen igen kan koncentrere os om fodbold.

    - Ask

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    63

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Simon Makienok og hans kommende kones gøren og laden.
    Linderoth Armee Fraktion

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 11 af 18 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •