Side 12 af 18 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ALS ice bucket challenge og hvilke kändisser der nu (efterhånden lidt forsinket) bruger den til at få opmærksomhed, formodentlig uden at skænke det oprindelige formål meget andet end et par krokodilletårer mens kameraet snurrer.
    Sidst redigeret af Dingo : 29.08.14 kl. 23:53
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvis jeg vidste hvad 'ALS ice bucket challenge' er for noget ville jeg helt sikkert havde trykket vildt på enig-knappen ;-)

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #168
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    hjemvendte skadesbefængte brøndbykoryfæer
    Imod moderne stemningsdiktatur

  5. #169
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Ladcykler, Christianiacykler, børn på cykler, langsomme cyklister og hurtige cyklister.

    ZFDK

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Det interesserer mig virkelig ikke, om vi vinder eller taber træningskampe. Jeg går da op i, om de enkelte spillere gør det godt, men det bekymrer mig altså ikke særlig meget, hvis det modsatte er tilfældet. Eksempelvis kan man jo tænke tilbage på, da vi for nogenlunde præcis et år siden kløvede selveste Spartak Moskva, for så at spille en særdeles sløj halvsæson efterfølgende. For mig er det først om nogle uger, at sæsonen begynder.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  8. #171
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....al den hype der er omkring solformørkelsen i morgen. Folk bruger flere tusinde kroner på, at rejse steder hen hvor der ikke er overskyet.
    Og så bruger de også penge på de såkaldte "solformørkelse" briller. Uden at vide det, vare det vel 10 til 20 min så er det show overstået !!!??
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  9. #172
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Folk bruger flere tusinde kroner på, at rejse steder hen hvor der ikke er overskyet.
    [ ... ] Uden at vide det, vare det vel 10 til 20 min så er det show overstået !!!??

    Det varer vist lige under halvanden time. Så det svarer vel til at bruge flere tusind kroner på at rejse ud og se en fodboldkamp eller en koncert? ;-)


    Ikke at solformørkelsen interesserer mig synderligt heller...
    Sidst redigeret af Registreret HO-ligan : 20.03.15 kl. 08:16
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #173
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    ....al den hype der er omkring solformørkelsen i morgen. Folk bruger flere tusinde kroner på, at rejse steder hen hvor der ikke er overskyet.
    Og så bruger de også penge på de såkaldte "solformørkelse" briller. Uden at vide det, vare det vel 10 til 20 min så er det show overstået !!!??
    Bare lige for at forsøge at tilrette din opfattelse en snas, så spenderer folk altså ikke "flere tusinde kroner på, at rejse steder hen hvor der ikke er overskyet". De rejser hen for at have muligheden for at opleve en TOTAL solformørkelse og håber så på, at det ikke er overskyet (subsidiært betaler de for at befinde sig i et fly over skyerne på formørkelsestidspunktet). Alternativet er at blive hjemme og opleve en PARTIEL solformørkelse, der på ingen måde skulle kunne måle sig med oplevelsen af en total.
    Månens bevægelse ind foran solen er såmænd altid en fin måde at få sat et par ting i perspektiv, men den forudsigelige hype omkring det fatter jeg heller ikke, så længe det 'blot' er en partiel formørkelse. En total formørkelse derimod, hvor man får mulighed for at se Solens corona og andre sideeffekter, mens naturen omkring én reagerer på det pludselige mørke, gad jeg til gengæld godt opleve en dag og orker i hvertfald ikke hidse mig op over, at andre vælger dét som en oplevelse for livet:

    https://www.google.dk/search?q=total...+ring&imgdii=_
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  12. #174
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...hvad 1.piloten på Germanwings-flyet hed.

    Jeg har flere steder set, at det er vigtigt at huske hans navn, fordi han var en helt.
    Hvorfor?
    Hans indsats var ikke ekstraordinær, han satte ikke sit liv på spil for andre, det lykkedes ham (desværre) ikke at redde nogen.
    I sådanne situationer er det forståeligt, at man gerne vil mindes de omkomne, men hvorfor piloten skal have ekstra opmærksomhed i forhold til de 150 andre, det fatter jeg ikke.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  13. #175
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... lyserøde kirsebærtræer.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... lyserøde kirsebærtræer.
    Som planteskole gartner, kunne jeg ikke være mere enig. Der findes så mange andre fede træer der blomstre nu og længere. Kirsbærtræernes lyserøde blomster holder jo ikke længe og væk første gang de blæser.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... lyserøde kirsebærtræer.
    .oO(gid flere havde det på samme måde)

  18. #178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... #panikdag.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #179
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    At en playboy hussælger er død i en alder af 66 år, breaking news? Forsidestof? Og guddødemig også dagens billede herinde? http://sidelinien.dk/forums/showthre...188#post636188 jeg kunne næppe være mere ligeglad.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


  21. #180
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Den helt store opreklameret boksekamp i nat mellem Mayweather og Pacquiao, men det er måske også fordi at boksning generalt aldrig har interesseret mig.
    Blev bare rimelig træt af al den omtale og reklamering som der var i tv og på nettet op til kampen i nat, så er glad for at det nu er slut.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  22. De følgende 15 brugere er enige:

Side 12 af 18 FørsteFørste ... 29101112131415 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •