Side 14 af 18 FørsteFørste ... 411121314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Pokémon Go !
    Yo Mac!


  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Suicide Squad

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Suicide Squad
    Hvad er det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    OL - hvis jeg tilfældigvis er bænket foran skærmen - på det tidspunkt, hvor de få interessante atletikøvelser bliver afgjort - så vil jeg ikke afvise at jeg bliver hængende? That's it.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Sklander som 98,8 % af skakten gør..

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Computerspil! Jeg spiller aldrig og af sammen grund interesserer det her mig slet ikke:

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/01/03/the-north-is-here

    Mit FB Feed er dog fyldt af alle mulige henvisninger til dette da en del af FB vennerne har liket det..... fis af!... ;-)
    Yo Mac!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #202
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvis forretningen Parken Sport and Entertainment kan tjene tilpas nok på computerspil til at vi ikke behøver at sælge en profil, blot fordi vi går glip af et Europæisk gruppespil, så må de hjertens gerne promovere NORTH alt det de vil. Forhåbentligt vil det også smitte af på vores fremtidige sponsoraftaler med adidas/Carlsberg.

  13. #203
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Computerspil! Jeg spiller aldrig og af sammen grund interesserer det her mig slet ikke:

    http://www.fck.dk/nyhed/2017/01/03/the-north-is-here

    Mit FB Feed er dog fyldt af alle mulige henvisninger til dette da en del af FB vennerne har liket det..... fis af!... ;-)
    Og én ting er at spille selv, men at se på andre, der spiller... det er mig helt ubegribeligt. Men ok, der er jo også folk, der synes det er sjovt at se folk spille kort, så et alt vel muligt.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #204
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Og én ting er at spille selv, men at se på andre, der spiller... det er mig helt ubegribeligt. Men ok, der er jo også folk, der synes det er sjovt at se folk spille kort, så et alt vel muligt.
    Eller fodbold for den sags skyld ;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"


  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Og én ting er at spille selv, men at se på andre, der spiller... det er mig helt ubegribeligt. Men ok, der er jo også folk, der synes det er sjovt at se folk spille kort, så et alt vel muligt.
    Det bliver stort. Rigtig stort tror jeg! Siger ikke mig noget, men jeg kunne forestille mig at der var gode penge i at starte op relativ tidligt og skabe sig et navn i industrien!

    https://newzoo.com/insights/articles...leads-the-way/

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Det bliver stort. Rigtig stort tror jeg! Siger ikke mig noget, men jeg kunne forestille mig at der var gode penge i at starte op relativ tidligt og skabe sig et navn i industrien!

    https://newzoo.com/insights/articles...leads-the-way/
    Alt det dér er fint og muligvis korrekt, men det ændrer jo ikke meget ved pointen i denne tråd, tværtimod:
    Den er en mulighed for at få ud mellem sidebenene hvad man virkelig ikke er interesseret i, når folk omkring én er mere eller mindre grebet af det.

    Ku' den ikke få lov at forblive det?


  18. #207
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Det bliver stort. Rigtig stort tror jeg! Siger ikke mig noget, men jeg kunne forestille mig at der var gode penge i at starte op relativ tidligt og skabe sig et navn i industrien!

    https://newzoo.com/insights/articles...leads-the-way/
    Jamen, det tror jeg da også gerne.

    På linkedin skrev én følgende:

    I morgen offentliggør Nordisk Film og FCK et partnerskab omkring 3 nye esporthold. Det er godt set af FCK. I kernemålgruppen, ser flere esport end fodbold mens seertallene og live-attendance er helt nede hos superligaklubberne. Til gengæld er brandloyalitet og fanengagement på tværs af sportsgrene i top hos eSporten. Det er ikke kun et nyt forretningsområde, det understøttelse af det eksisterende.
    Hvis jeg var sponsorchef, ville jeg simpelthen ikke engagere mig i fodboldklubber, der ikke var aktive i esport. Alene grundet digital reach hos esportsholdene - men særligt på grund af fremtiden
    ...og fik en masse likes på det. Så esport er tydeligvis vældig populært, og følgeligt giver det sikkert god mening at klubben har engageret sig i det.
    Det piller bare ikke ved, at jeg dårligt kan komme på noget mere søvndyssende end at se/høre på andre der spiller computer - og det er jo sådan set trådens raison d'être :-)

    EDIT: Ser nu, at Smølle er kommet mig i forkøbet...

    Vh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #208
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... seneste udgave af Fanradioen med Andreas Cornelius.

    Misforstå mig ikke, jeg værdsætter det utrolig hårde arbejde som ligger bag ved de ugentlige opdateringen. Men det var en flad omgang at høre om Cornelius' rejser henover julen og hvad han bruger fritiden på. Der var lidt meget Se&Hør over det - manglende udelukkende hans livret samt favorit farve.

    Glæder mig til sæsonen nærmer sig, så der kommer lidt mere "kød" på denne podcast igen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #209
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    ... seneste udgave af Fanradioen med Andreas Cornelius.

    Misforstå mig ikke, jeg værdsætter det utrolig hårde arbejde som ligger bag ved de ugentlige opdateringen. Men det var en flad omgang at høre om Cornelius' rejser henover julen og hvad han bruger fritiden på. Der var lidt meget Se&Hør over det - manglende udelukkende hans livret samt favorit farve.

    Glæder mig til sæsonen nærmer sig, så der kommer lidt mere "kød" på denne podcast igen.
    Jeg synes også det var en ørkenvandring at høre på Cornelius, men det kan man nu ikke klandre fanradioen for. Colsen og Dane prøvede virkelig at få svar ud af cornelius med lidt kød på, men det er jo hamrende svært at få noget interessant ud af manden, når han ikke rigtig har mere at byde ind med. Det er jo også så rigeligt gjort bod på miseren, med den 35 minutters meget interessante snak i den efterfølgende podcast. Tommel op!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #210
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Ulve generelt og i særdeleshed om, hvorvidt en eller anden landmand har skudt en ulv og om, hvorvidt et eller andet partimedlem har sanktioneret det.

    Den forargelse som man åbenbart skal mobilisere, ligger på linje med den gang, zoo parterede en giraf.

    MCN

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •