Side 2 af 18 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    MAN KAN SGUDA IKKE KOGE AGURKER!!!1


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›"Den store jeg kan ikke finde på noget spændende i min
    ›hverdag/liv, så sidder og lister trivialiteter"-tråde.

    - nogen skal jo sørge for, at de undertrykte, hjernevaskede og totalt forsumpede eksistenser, der opholder sig herinde, får en smule underholdning i deres endnu mere triste og indholdsløse tilværelse. 8-)

    For øvrigt interesserer jeg mig ikke for sure og gnavne mennesker. Dem, der altid går rundt og er negative, og som kun smiler (påtaget), hvis det er påtvunget (som regel, når en overordnet kommer forbi). Noget mere uinspirerende findes næppe - måske lige på nær dem på SSO og Blokken.
    Sidst redigeret af Don J. : 18.12.07 kl. 00:31

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....bøger.

    Har aldrig været en stor læsehest, og det eneste bogværk som jeg ejer, er nogen engelsk - dansk/dansk - engelsk ordbøger.
    Læser dog i M magasinet som jeg abonnere på, men bøger på over 500 sider som romaner og lignende ejer jeg ikke.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Udenlandske klubber! Jeg ser da CL, og jeg skal bestemt også nyde Real mod Barca, hver gang de mødes, men jeg magter altså ikke at interessere - endsige være fan af - andre klubber end den københavnske.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  7. #20
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for...

    ..."Forbrydelsen", "Rejseholdet" og lignende serier på DR. De få ting, jeg har set fra dem er da af en rimelig kvalitet, men der er gerne en stribe skuespillere, der går igen, ligesom jeg er ved at kaste op over alle de "nyhedsindslag" om hvem der mon gjorde hvad og hvad der mon vil ske i pågældende serie.

    Fair nok at de lægger gaderne øde, men jeg har altså bedre ting at foretage mig...
    User is no longer active. Det er for indspist.


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    ›Fair nok at de lægger gaderne øde, men jeg har altså bedre ting
    ›at foretage mig...


    Som f.eks. at se planter vokser. Selv på denne tid af året.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  9. #22
    Snavs Slettet

    Re: Leeds, Stuttgart, Oviedo, Celtic...

    Og i forlængelse af de danske serier må bestemt også inddrages de udenlandske.

    Jeg undrer mig altså over, at amerikanske serier - især komedier på en halv times tid med baggrundslatter - kan fylde så meget i visse folks planlægning.

    Sams Bar, Venner, To Pizzaer og et Kontor og hvad de ellers hedder. Det er sgu da ikke noget man vælger 'i dag skal jeg huske at se den og den serie' eller 'endelig er det torsdag så skal jeg se blablabla'.

    Bevares, ingen kan vel sige sig fri for at nyde et afsnit af en eller anden serie. Men det er milevidt fra at planlægge dagen ud fra tv-serier.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...skotsk fodbold.

    Det er kun Glasgow Rangers og Celtic, som ligger og kæmper om mesterskabet og har gjort det i de sidste 20 år eller sådan noget.
    Den mest forudsigelige liga hvert år i europa, enten vinder de blå skabet eller også vinder de grønne skabet. BOOOOOOORING !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›...skotsk fodbold.

    ›Det er kun Glasgow Rangers og Celtic, som ligger og kæmper om
    ›mesterskabet og har gjort det i de sidste 20 år eller sådan
    ›noget.
    ›Den mest forudsigelige liga hvert år i europa, enten vinder de
    ›blå skabet eller også vinder de grønne skabet. BOOOOOOORING !!!
    Sådan lidt ligesom Maltaligaen?
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .....disse her idiotiske "jeg er ligeglad hvad I tænker"-tråde. Kort og godt. Det har taget overhånd nu. Der er rigeligt tråde til det kan flettes ind i de eksisterende.

    Bare min mening.

    Hilsen
    Karsten

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Computeranimerede tegnefilm såsom Toy story, Shreck, Ice age osv. Udover de ikke interesserer mig er jeg endu mere uforstående overfor de fuldvoksne personer som nærmest sidder og klasker sig på lårene af grin over denne intetsigende form for tidsfordriv.


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...kendte menneskers privatliv.

    At der alene i Danmark kan eksistere så mange ugeblade, der mere eller mindre udelukkende baserer deres medier på historier om kendte mennesker er i mine øjne utroligt (og tragisk for den sags skyld).

    Eneste undtagelse er, hvis en for mig interessant person (som f.eks. en musiker eller en sportsudøver) selv står frem og fortæller om sit privatliv, og hvordan det påvirker hans eller hendes gøren og laden. Men ellers er jeg fuldstændig ligeglad med den slags pladderjournalistik.
    Sidst redigeret af Don J. : 20.12.07 kl. 18:52


  18. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    682

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ››Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke

    ›ening. bortset, naturligvis, fra agurker.


    Nu har min nysgerrighed været pirret i et par uger, og jeg kunne derfor godt tænke mig en opskrift, hvori kogt agurk bruges.

    Mvh Apu


  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... film.

    Det keder mig kort og godt. Inden der er gået et kvarter af 99/100 på tv, laver jeg noget andet for at komme af med kedsomheden. Og det kan bestemt tælles på én hånd, hvor mange gang jeg var i biffen sidste år.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›››Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke
    ››
    ››ening. bortset, naturligvis, fra agurker.


    ›Nu har min nysgerrighed været pirret i et par uger, og jeg kunne
    ›derfor godt tænke mig en opskrift, hvori kogt agurk bruges.

    ›Mvh Apu


    http://www.cooks.com/rec/view/0,1750...249203,00.html

Side 2 af 18 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •