Side 3 af 18 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Facebook og ligegyldiges folks ligegyldige hjemmesider omhandlende deres hunde, børn og havenisser

    "Det er så fedt på Facebook, der har jeg mødt en masse gamle klassekammerater jeg ikke har set i 10 år"

    Jeg har masser af klassekammerater jeg ikke har set i flere fordi de dybest set ikke siger mig en skid og højest sandsynlig omvendt, og vi vil aldrig kunne få noget at tale om.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›››Kogte grøntsager, jeg undgår dem, de interesserer mig ikke
    ››
    ››ening. bortset, naturligvis, fra agurker.


    ›Nu har min nysgerrighed været pirret i et par uger, og jeg kunne
    ›derfor godt tænke mig en opskrift, hvori kogt agurk bruges.

    ›Mvh Apu

    En anden er her:

    http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6144&a=111558

    Vældigt god måde at lave fisk på i øvrigt.

    Carsten

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Mode og mærketøj. Jeg fatter altså hat af hvorfor det er så fandens vigtigt om der står burberry eller bilka i nakken på mit tøj. Hvis jeg kan lide en bestemt skjorte går jeg i den ellers ikke
    Europapokal


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Mode og mærketøj. Jeg fatter altså hat af hvorfor det er så
    ›fandens vigtigt om der står burberry eller bilka i nakken på mit
    ›tøj. Hvis jeg kan lide en bestemt skjorte går jeg i den ellers
    ›ikke
    Jeg kan godt lide at gå i ordenligt tøj.
    Hvilket vil sige at det faktisk rager mig, om tøjet stammer fra Bilka eller Armani. Det har egentlig ikke så meget at gøre med signalværdien, da jeg sjældent vælger de ting hvor mærket er fremtrædende, men en skjorte fra fx. Commes Des Garcons, slår alle Jack&Jones skjorter med længder, både hvad angår snit, design og holdbarhed.

    At man så skal ud og betale betydeligt mere for sådan en skjorte, er så vilkårene for ikke at ligne en der er blevet klædt på af sin mor :-)


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Jeg kan godt lide at gå i ordenligt tøj.
    ›Hvilket vil sige at det faktisk rager mig, om tøjet stammer fra
    ›Bilka eller Armani. Det har egentlig ikke så meget at gøre med
    ›signalværdien, da jeg sjældent vælger de ting hvor mærket er
    ›fremtrædende, men en skjorte fra fx. Commes Des Garcons, slår
    alle Jack&Jones skjorter med længder, både hvad angår
    ›snit, design og holdbarhed.

    Jeg har altså ikke noget problem med snittet eller designet hos jack and jones, og at state som et fakta at dyre mærker altså bare ER pænere lyder lidt alla dolph, "Sådan er det bare, faktum, " men virkeligheden er jo altså mere nuanceret end som så
    Europapokal

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Jeg har altså ikke noget problem med snittet eller designet hos
    ›jack and jones, og at state som et fakta at dyre mærker altså
    ›bare ER pænere lyder lidt alla dolph, "Sådan er det bare,
    ›faktum, " men virkeligheden er jo altså mere nuanceret end
    ›som så

    Selvfølgelig er den det.
    Men det der kort er bare så let at hive. Selvfølgelig findes der undtagelser, men som hovedregel, vil du i længden ofte være langt mere tilfreds med en kvalitets-beklædningsgenstand.
    Hvorfor tror du det er billigt at købe tøj i Føtex? Fordi det er lortekvalitet, der mister pasform i vask og blegner hurtigere end du kan tælle til 3 vaske. Men igen: der findes undtagelser...

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Uden at være total prof. vil jeg da mene at:

    Køber du en T-shirt til 599kr i en lille butik med 300 varer er der INGEN garanti for at kvaliteten er bedre end den fra føtex. Der er (min påstand) i længden ingen kvalitetsforskel som retfærdiggør prisen.

    Jeg tror sådan set det er billigt at købe føtextøj af flere årsager:

    De behøver ikke den store avance.
    De kan indkøbe store mængder.
    Lave omkostninger.

    Hvis producenten af dine Commes Des Garcons skjorter gik med til at sælge dem i store partier til Føtex, ville du sikkert kunne købe dem til 1/3-del af prisen.

    Det store spørgsmål er så: Ville du stadig gå med dem?

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Uden at være total prof. vil jeg da mene at:

    ›Køber du en T-shirt til 599kr i en lille butik med 300 varer er
    ›der INGEN garanti for at kvaliteten er bedre end den fra føtex.
    ›Der er (min påstand) i længden ingen kvalitetsforskel som
    ›retfærdiggør prisen.
    Det vil har jeg svært ved at modbevise, uden at vi skal til at opdrive producenter :-)
    Men jeg vælger at være så naiv at tro at skjorter, bukser eller jakker der er produceret i Italien, er af bedre kvalitet, end en masseproduktion fra Thailand.
    Nu er det svært at prissætte en affektionsværdien for tøj. Jeg ved om de sko jeg sidder i, er 800kr. værd. Derfor vil det være svært at retfærdiggøre prisen på mærkevarer, da de tit er dyrere end det er værd. Men så længe folk betaler ;-)

    ›Jeg tror sådan set det er billigt at købe føtextøj af flere årsager:

    ›De behøver ikke den store avance.
    ›De kan indkøbe store mængder.
    ›Lave omkostninger.

    ›Hvis producenten af dine Commes Des Garcons skjorter gik med til
    ›at sælge dem i store partier til Føtex, ville du sikkert kunne
    ›købe dem til 1/3-del af prisen.

    ›Det store spørgsmål er så: Ville du stadig gå med dem?
    Selvfølgelig vil det være billigere, men så ryger ekslusiviteten jo også fuldstændig. Det er jo ikke uhørt, at H&M hiver en kendt designer ind, for at masseproducere en enkelt linie, og det tøj bliver revet væk, da det netop er billigere end det designeren ellers laver og pænere end det H&M har generelt.

    Jeg tror ikke vi kommer det nærmere, uden at smadre den oprindelige tråd helt :-)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvordan BBB folk har det i det virkelige liv...

    *note to self*

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Spillerhandler.

    Det rager mig en høstblomst, om Jason Gallagher skal til Bolton eller om Karl-Inge Aandahlen rygtes til Midtjylland. (navne er opdigtede, okay).

    Jeg erkender, at jeg ikke har indgående kendskab til alle fodboldspillere på denne klode, og jeg vil tillade mig i ro og mag at afvente hvilke spillere der måtte komme til København - og vil derefter researche lidt på dem.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Le Mans.
    Om en eller anden dansker har vundet løbet 9 gange i træk, er mig helt og aldeles ligegyldigt. Ligesom al anden motor"sport" er ligeså kedeligt at se på som hollandsk kvindebowling.


  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....David Nielsens bog.

    David Nielsen har gennem årene udvist en temmelig besynderlig ageren - ikke mindst i forb. m. sin karriere. Nu skal han ud og score så mange klejner på de mere eller mindre kontroversielle episoder - formentlig så han kan betale sin spillegæld. Derfor er historierne sikkert blæst op til dimensioner, som intet hold har i virkeligheden. Dertil kommer hypen, der skal sælge bogen på forhånd.

    Markedsføringen er simpelt hen for gennemskuelig. Jeg ville hellere læse et eksemplar af BilledBladet frem for David Nielsens oppustede erindringer.


  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Laudrups ligegyldige hold Spartak Moskva...
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB


  18. #44
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Dagens folkeafstemninger.

    Ja, jeg har efterhånden været med til en del afstemninger, men dagens valg er nogenlunde ligeså ophidsende som en NJL-artikel om Brøndbyspillernes livretter.

    ZFDK

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    33

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Organisationsdiagrammer.

    Jeg er fløjtende ligeglad med hvem der er i boksen to pladser op og tre til højre for mig. Jeg kender dem ikke, og jeg skal ikke snakke med dem. Hvorfor skal jeg bruge timevis på at høre om hvor de er placeret i organisationen i forhold til mig?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 18 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •