Side 4 af 18 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Landskampe og Landsholdsfodbold!
    København!
    Brattbakk's Avatar

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... EU-parlamentsvalg, der omtales overalt i medierne! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, hvor lykkelig indvandrernes bedste ven - Pia K - er over valgresultatet.
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .... om Morten Nordstrand er blevet delt topscorer eller ej...
    Om han er blevet krediteret det sidste mål har ingen betydning i min verden, det vigtige er at The Double er hjemme.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    359

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Pabres 00:11
    Pema ved mere end man skulle tro ved første øjekast, som hvis man ser en dværg man har lyst til at tæve, og han så kan 16 forskellige slags kampsport.

    caro 00:12
    Pummie er zyg nok!
    Puma's Avatar

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    DHL-løbet!


  9. #51
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    PS&E's regnskab. Om det er godt eller skidt. Det er ret ligegyldigt for mig. Jeg interesserer mig for fodbold - om vi vinder eller taber på banen. Jeg kan ikke forstå, at der virkelig er så mange mennesker, der har noget at sige om vores åbenbart røvdårlige regnskab. Det siger mig intet. Det siger mig - tro det eller ej, heller ikke så meget, hvorvidt Don Ø. er inde eller ude. Så længe vi kommer til at spille fodbold hver uge, så jeg jeg ganske godt tilfreds.

    ZFDK

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....



    ...og hans familiære problemer.


  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for...

    ...kampen mellem Microsoft og Apple, at vælge side mellem pc og Mac, at have en favoritbrowser og en (eller flere) hadebrowsere.
    SÅ stor forskel er der ikke for mig - jeg vil bare have et fedt produkt, der virker. Og så er jeg sgu ligeglad med hvilken producent der har spyttet det ud.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for...


    - retssagen om Camilla Broe! *gider ikke at høre mere om den*
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    .. den opblæste "krig" mellem Mac og PC brugere.
    Hislen af TorbenØ.


  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›.. den opblæste "krig" mellem Mac og PC brugere.

    Damn, nu skal man sgu til at være oppe på mærkerne, for at følge den Mac / PC meningsudveksling. Den "kører" nu parallelt i 4 tråde... Det må næsten være rekord :-)

    (Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for at overholde trådens emne...:-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    53

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... NFL!
    Sidst redigeret af Tabosco : 06.02.11 kl. 16:56


  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig overhovedet ikke for hverken øl, vin, spiritus eller rusmidler. Har (næsten) altid kun drukket sodavand til klassefester mv. og har aldrig følt trang til blot et lille hvæs her og der.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvor mange eller hvor få der er på vej til hver evig eneste udekamp Kbh spiller, og endnu mindre for jammer fra dem der mener det er for få.

    Skulle der indføres et forum som er totalt reserveret til klagesange og frelste fordømmelser med det emne, og som kun kan åbnes via et usynligt link på Sideliniens allerbageste side, så vil det have fuld opbakning herfra.

    mvh,
    -smølle


  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Pension.

    Det er komplet åndssvagt - jeg ved det godt - men der er stort set intet, jeg finder mere ligegyldigt end de penge, jeg indbetaler til min egen pension. Jeg har betalt de obligatoriske 10-15% af min løn til diverse pensionsselskaber via diverse firmaordninger gennem de seneste 20 år, og jeg har absolut zip ide om, hvor meget jeg får udbetalt i pension, når det engang er. Der er næppe tvivl om, at jeg sikkert kunne få mine penge til at yngle meget bedre, hvis jeg gad sætte mig ind i sagerne, men det interesserer mig virkelig ikke overhovedet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Side 4 af 18 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •