Side 5 af 18 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Næppe det mest kontroversielle. Men: jeg interesserer mig ikke 1 døjt for...

    Vinter-OL
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...Curling

    Spild af istid
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ..."Danmarks" krige i Afghanistan og Irak. Sorry og al respekt for vigtigheden af osv. osv. - men personligt interesserer det mig bare ikke 1 meter.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....


  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for...

    ... højtalere. Og anlæg.
    Omkring mig bliver folk og medier og fordomme ved med at påstå, at det åbenbart er noget man som mand skal have et meget passioneret forhold til, noget man skal investere mange penge i, og med næb og kløer forsvare de (eftersigende) enorme (og grimme) højtaleres plads i parforholdets stue.
    Jeg synes højtalere er grimme og ligegyldige, og selvom 'god lyd' er rar, er det bestemt ikke noget jeg har et lidenskabeligt forhold til.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Oscar-uddelingen og andre filmpriser for den sags skyld. Det kan simpelthen ikke fange mig.


  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvad folk har spillet på. Hvad folk har overvejet at spille på. Hvad folk mener de burde have spillet på. Hvad folk ærgrer sig over at have tabt. Hvad folk skryder over at have vundet.

    Og da ikke mindst hvad der er sket omkring folks drømmehold, hvor mange points drømmeholdet har hentet, hvem de har skiftet ud på drømmeholdet, og hvem der har fået en assist ved 2-1-målet i Randers-Silkeborg fordi det er noget så vigtigt for drømmeholdet.

    Det er det mest tænderskærende kedelige at høre om.

    mvh,
    -smølle


  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...iPhone, applikationer og diverse spil på telefonen. Generelt går jeg slet ikke op i telefoner og dets teknologiske kunnen. Jeg er tilfreds med at min telefon blot kan ringe, og sende SMS'er. That's it!


  11. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for, hvorvidt TV3 og Viasat reklamerer for Kessler-kampe eller ej. Det er jo så dumt at gå i spåner over.

    Desuden finder jeg det ganske naturligt, at man reklamerer på denne måde, under fodboldkampe eksempelvis, fra viasats side. Det er gratis reklame, og man rammer det rette segment (mænd der ser sport...) ved at reklamere under fodboldkampe og andre sportsprogrammer. Det er hverken uhørt eller anmasende.

    Man kan udnytte situationen til at prise sig lykkelig over, at vi ikke har amerikanske TV-tilstande herhjemme, hvor stationerne frejdigt reklamerer for diverse sitcoms og serier, med de samme "levende" bannere som Kessler-banneret. Dette forekommer uanset hvad du ser, og man skal somregel acceptere at personer fra rollebesætningen, fra programmet der reklameres for, danser lystigt eller laver andre gakkede løjer i bunden af skærmen.

    Anyway, værre er det sku heller ikke. Det er ikke noget, jeg kan kløjs i min latte over, ihvertfald.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for TV2 Fight Night... Wow, det virker uinteressant.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...


  14. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg interesserer mig ikke det fjerneste for Roskilde festivalen. Jeg har aldrig forstået, at folk ligefrem glæder sig til at leve som huleboere i en uge.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  15. #72
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Det forestående VM i fodbold. Bevares, hvis vi skulle ende i en semifinale kunne jeg godt mobilisere en vis entusiasme og skulle Argentina møde Tyskerne kunne jeg også godt se kampen, men generelt er jeg fløjtende ligeglad med VM og hvis jeg går glip af diverse kampe er jeg ret ligeglad.

    MCN

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #73
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ....alt det hurlumhej der er omkring den nye spareplan regeringen har vedtaget og i den forbindelse demostrationen imod den idag !!!
    Alle de steder der alligevel bliver sparet i...går ikke ud over min økonomi. Lidt egoistisk i know men velkommen til dog eat dog world :p
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Sagen om Helle Thorning Schmidt. Jeg ved hun er statsministerkandidat og selvfølgelig skal overholde landets love (som alle os andre), men jeg synes altså det er både kedeligt og ret uinteressant.


  20. #75
    01-gjk Slettet

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Smartphones/ Iphones


Side 5 af 18 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •