Side 7 af 18 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvad dronningen har at sige til det danske folk nytårsaften.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...hvad statsministeren har at sige til det danske folk 1 nytårsdag.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Måske er jeg sær, men det rager mig en høstblomst hvor Hjalte valgte at fortsætte sin karriere.

    Jeg ønsker manden alt det bedste, det er slet ikke for det. Men om han skulle spille i AGF, Horsens, Zwolle, Elfsborg eller Leyton Orient - det er jeg virkelig ligeglad med.

    /Simon

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›Jeg ønsker manden alt det bedste, det er slet ikke for det. Men om han skulle spille i AGF, Horsens, Zwolle, Elfsborg eller
    ›Leyton Orient - det er jeg virkelig ligeglad med.


    Jeg er helt enig med den undtagelse at jeg er glad for at han ikke endte med at få hjemmebane på Hjalte Park :-)
    Ikke at det var videre aktuelt men det havde nu været træls hvis det var sket.
    Sidst redigeret af tortocnt : 05.01.11 kl. 12:39
    Hislen af TorbenØ.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....



    Kom nu videre....vi har vist hørt nok om tvillingerne nu i medierne !!!!
    Og om de så fik 10 børn mere, ville det stadig ikke interesserer mig en døjt !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Facebook. Og specielt hvad diverse skaktører oplever af utrolig lol og mærkværdigheder i forbindelse dermed.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....



    Håndbold har aldrig rigtigt sagt mig noget, og interesseren for sporten er på størrelse med et knappenålshoved !
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!


  11. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    at vi har verdens bedste kok!
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.


  12. #99
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Mode - eller tøjmode for at være præcis. Så længe tøjet er pænt, er jeg ligeglad med om det er in eller out.

    ZFDK


  13. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Brøndby's Away system, om det så er med eller uden fingeraftryk, billede eller "fan" for den sags skyld.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  14. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...transferbeløb.

    Bevares, klubben skal da helst have god økonomi.
    Men at mene (og gå op i) vi minimum skal have 10, 20 30, 40 millioner for en spiller kan jeg ikke svinge mig op til. Jeg har en bestemt mening om, om vi skal have ham eller ej, og hvor vigtig han er for holdet, men ikke om prisskiltet på ham - kun om en kompetent afløsning indhentes.

    Om vi køber en spiller billigt eller dyrt? Igen er jeg ret ligeglad med, om det har været et røverkøb i Claudemir-klassen, eller om Ailton ikke præsterede for 22 millioner (omend det var sjovt at råbe "Der er ikke for 22 dér!!" hver gang han var dårlig). Bare de spiller godt :-)

    Og så har jeg (og mange andre tør jeg godt sige) formodentlig uendelig lidt begreb om hvordan økonomien i transfers hænger sammen, udover hvad der distribueres af informationer gennem pressen, og er derfor på ingen måde kvalificeret til at vide om et beløb er spot on eller way off.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... Oscar uddelingen.

    Selvfølgelig et stort tillykke til Susanne Bier for den Oscar pris hun har vundet, men jeg kan simpelthen ikke hidse mig op til at se det show. Det er virkelig ligegyldigt for mig om den ene eller anden film har vundet - kan jeg lide at se filmen, har den været god!


  17. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... hvad folk får tilbage i skat - eller skal efterbetale.

    Hvad i alverden kan man sige til den oplysning, ud over "nå"?

    mvh,
    -smølle

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›... hvad folk får tilbage i skat - eller skal efterbetale.

    ›Hvad i alverden kan man sige til den oplysning, ud over "nå"?

    ›mvh,
    ›-smølle

    Enig! Jeg bliver endda grundigt pisset af hvert eneste år, over at skulle lægge øre til folks "Øv... jeg skal betale 10.620 kr. tilbage" og "Juhuu.. 500 kr. til god rødvin." Det er for hulen da folks egne penge, som de har enten betalt for lidt eller meget, og dermed ikke at sammenligne med den store lottogevinst eller bonus fra chefen.
    Har man i øvrigt et minimum af overblik over sine pengesager, burde smæk eller gevinst ikke komme som den store overraskelse.

    Mvh,

    ryet (som skal betale godt 8.600 tilbage)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ryet (som skal betale godt 8.600 tilbage)
    Nå.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


Side 7 af 18 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •