Side 8 af 18 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Snoods" eller halsvarmere.

    Men det er ligefør at det kan pisse mig af, at modepolitiet nu forbyder det: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9415721.stm

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    374

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Michelinstjerner:


  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,010

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Le Mans


  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    59

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    u21 em

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ›u21 em

    Og ungdomsslutrunder i det hele taget. Formentlig herlige at være med i. At se på: not so much.

    mvh,
    -smølle

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ››u21 em

    ›Og ungdomsslutrunder i det hele taget. Formentlig herlige at være
    ›med i. At se på: not so much.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Den er jeg med på. Især ovenpå dette indlæg. Det var slet ikke i nærheden af at være "smukt", som jeg beskrev det :-/

    Det var lidt deprimerende, egentlig.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...virakken omkring Roskilde Festival.

    Hvem der optræder, og hvordan de begår sig kan være interessant nok (selv når man ikke er til stede), men alt det udenom, som journalisterne absolut finder er bydende nødvendigt at rapportere om, er mig så inderligt ligegyldigt. Nøgenløbet og nøgne mennesker i al almindelighed (et stensikkert emne blandt de mange Roskilde-journalister hvert eneste år), romaer, Skattevæsenet, politiet, hash, regnvejr, Love Camp, mudder, folk der tisser i buskene, urinstøv (http://videnskab.dk/sporg-videnskabe...instov-farligt), kvinder der vil scores og mænd der vil score dem, affald og i år sågar Amalie og Peter.... armen altså!.. det er jo skruen uden ende efterhånden.
    Sidst redigeret af Don J. : 05.08.12 kl. 23:42


  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    De Olympiske Lege..
    Bevares, det kan da være jeg skal se finalen i 100 meter løb og et par enkelte andre discipliner; indtil videre har jeg set præcis nul minutter derfra. Og faktisk undrer det mig en del, at folk der til dagligt ikke er det fjerneste interesseret, pludselig begynder at diskuterer mændenes dobbeltskoller og 10 meter luftpistol.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Fodbold til OL. Bevares, det er selvfølgelig sjovt og underholdende at se Neymar, Oscar og alle de andre unge talenter i kamp. Jeg synes bare, at der er noget forkert over, at fodbold overhovedet skal være på programmet. Det er, som om det næsten skal være med, fordi det nu engang er verdens største sportsgren. Størstedelen af turneringen er vel endda blevet spillet udenfor London. For mig er OL noget med en masse mindre eksponeret sportsgrene, som vi så allesammen kan blive eksperter på for en stund, mens fodbold for mig allerede har langt større turneringer som VM, EM, Copa America, Champions League, Europa League og naturligvis Superligaen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... Dovne Robert

    - og mistænker, at han er et velorkestreret medieflip. Eller kort og godt en hoax.

    mvh,
    -smølle


  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... Dovne Robert

    - og mistænker, at han er et velorkestreret medieflip. Eller kort og godt en hoax.

    mvh,
    -smølle
    Det er du ikke ene om! Det ville klæde medierne at lige undersøge hans baggrund engang...

    http://modkraft.dk//blogindl%C3%A6g/dovne-robert

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Det er du ikke ene om! Det ville klæde medierne at lige undersøge hans baggrund engang...

    http://modkraft.dk//blogindl%C3%A6g/dovne-robert
    Så fordi manden er medlem af et gølgerparti, der bl.a. går ind for at ingen må tjene mere en kontanthjælpsniveau, så er han marionet i konspiration som et ondskabsfuldt kartel af borgerlige journalister (lol) og nihilistisk folkeparti har plottet for at nedbryde velfærdsstaten og straffe de fattige? Come on, please. Den mand er hvad man i gamle dage kaldte en tosse. Desværre er der tusindvis af tosser. Og det er kassedamen og rengøringsassistenten der skal betale for at disse mennesker kan bruge al deres tid på at tosse rundt på sofaen fra 9 - 17 hverdag, hver uge, hver måned, 11 år i træk.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Så fordi manden er medlem af et gølgerparti, der bl.a. går ind for at ingen må tjene mere en kontanthjælpsniveau, så er han marionet i konspiration som et ondskabsfuldt kartel af borgerlige journalister (lol) og nihilistisk folkeparti har plottet for at nedbryde velfærdsstaten og straffe de fattige? Come on, please. Den mand er hvad man i gamle dage kaldte en tosse. Desværre er der tusindvis af tosser. Og det er kassedamen og rengøringsassistenten der skal betale for at disse mennesker kan bruge al deres tid på at tosse rundt på sofaen fra 9 - 17 hverdag, hver uge, hver måned, 11 år i træk.
    Tak for dit meget nuancerede svar (sic).

    Jeg påpeger såmænd bare, at Robert (som jeg forøvrigt synes er en klovn) får en fin scene opstillet af pressen, som gør det mere legitimt at tale om kontanthjælpsmodtagere som dovne. Hvis nogen er marionet, er det sgutte Robert, men de journalister, der ikke orker at lave ordentligt journalistisk arbejde.

    Lad os ikke afspore tråden, men skriv endelig en PM hvis du vil fortsætte diskussionen på et sagligt niveau (uden at skyde mig konspirationsteorier om borgerlige journalistkarteller i skoene, for det debatniveau orker jeg ikke.) :o)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... terrorangrebet på World Trade Center nu på 11. år.

    Det kan stadigvæk undre mig, at TV2 kan blive ved med at sende dokumentarer om ovenstående på 11. år i træk.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Tak for dit meget nuancerede svar (sic).

    Jeg påpeger såmænd bare, at Robert (som jeg forøvrigt synes er en klovn) får en fin scene opstillet af pressen, som gør det mere legitimt at tale om kontanthjælpsmodtagere som dovne. Hvis nogen er marionet, er det sgutte Robert, men de journalister, der ikke orker at lave ordentligt journalistisk arbejde.

    Lad os ikke afspore tråden, men skriv endelig en PM hvis du vil fortsætte diskussionen på et sagligt niveau (uden at skyde mig konspirationsteorier om borgerlige journalistkarteller i skoene, for det debatniveau orker jeg ikke.) :o)
    Jeg har ingen interesse i at fortsætte en privat diskussion med dig eller andre her på siden, men vil plot påpege, at den artikel du linker til netop antyder at det er en konspiration mellem medierne og nihilistisk folkeparti - så der er slet ikke nogen grund til at blive fornærmet.

    Og må det vel komme an på ens ideologiske overbevisning om det er godt eller skidt at medierne er begyndt at sætte fokus på skyggesiden af velfærdssamfundet.

    /De-railing off

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 18 FørsteFørste ... 567891011 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •