Side 9 af 18 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 256

Emner: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Felix Baumgartner og hans rekordspring.


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... Patrick Mtiliga. Eller rettere, sagen om, hvorfor han ikke ville spille på landsholdet mod Italien. Sagen er, at han ikke ville stå til rådighed for holdet, og hvad grunden er til det, har jeg ingen interesse for. Du svigtede holdet, du spiller ikke landskampe igen, og luk så venligst røven. At Kasper Hjulmand og andre så også skal blande sig i sagen, gør kun den store mediedækning så meget mere ubærlig.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... landsholdet. Period!


  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Jeg er ligeglad med, hvad i tænker men det kan sgu ikke hidse mig op at dette banner hænger på D-tribunen....

    Yo Mac!

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Om hvorvidt der er blevet hængt et banner op på D tribunen. Det kan sgu ikke hidse mig op.

    Bare de bure bliver brugt til BØF fans mellem kl.18.59 til 21.30

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Hvad random folk vinder på oddset

    http://ekstrabladet.dk/sport/betting...cle1861007.ece
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  8. #127
    Post er offline er en arm af proportioner
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    85

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    hvem Anne Linnet har haft sex med...
    Og jeg har meget svært ved at forstå hvorfor det skal fylde SÅ meget i medierne for tiden.

    http://www.bt.dk/kendte/her-er-dem-h...med-tv2-journa


  9. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    "Movember"

    Jeg totalt ligeglad med hvor meget overskæg folk har fået, specielt fordi det efterhånden er blevet en kampagne som handler mere om selviscenesættelsen for flere af dem der deltager i kampagnen, end om egentlig oplysning og kamp mod en frygtlig sygdom.


  10. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    "Movember"

    Jeg totalt ligeglad med hvor meget overskæg folk har fået, specielt fordi det efterhånden er blevet en kampagne som handler mere om selviscenesættelsen for flere af dem der deltager i kampagnen, end om egentlig oplysning og kamp mod en frygtlig sygdom.
    Helt helt enig, måtte også poste denne undren på fb den anden dag
    "finder det pudsigt at man ved movember "støtter" en gruppe mennesker ved at gro et flot skæg når mange af dem netop ikke kan gro hår pga. deres behandling. Rub it in?!"

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #130
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ...den efterhånden verdensomspændende og noget besynderlige dansedille, Gangnam.

    For det første har jeg aldrig brudt mig om kildens ophav, for det andet synes jeg ikke, det er særligt originalt eller spidsfindigt fundet på, og for det tredje er det ved at være trættende konstant at blive tvangsfodret med nyheder, billeder og videoklip med sportsfolk, kändisser eller hvad det nu måtte være, der har fundet en eller anden åndsvag lejlighed til at vise deres evner ud i gangnam.

    Her er det vist nok seneste eksempel:

    Vedhæftet fil 5028

    Ja, naturligvis kan man ikke vinde en badmintonkamp uden at man straks skal kaste sig ud i en omgang gangnam. Jeg frygter virkelig for, at vi kommer til at se FCK-spillere forsøge sig med det samme som et led i jubelen efter en scoring.

    Det er faktisk lige før, det pisser mig af, det her.

    PS: Hvis du klikkede på det af Brokke82 leverede kändis-link ovenfor, er du selv ude om det!
    Sidst redigeret af Don J. : 18.11.12 kl. 13:10


  13. #131
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    ... om tilskuere på andre tribuner vælger at sidde eller stå, mens de ser fodbold.

    Ja, faktisk så undrer det mig, at halve og hele tribuner råbende kan forlange, at nogen skal rejse sig op.
    No law of Nature. Just Nature!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Helt helt enig, måtte også poste denne undren på fb den anden dag
    "finder det pudsigt at man ved movember "støtter" en gruppe mennesker ved at gro et flot skæg når mange af dem netop ikke kan gro hår pga. deres behandling. Rub it in?!"
    Jeg medgiver at en del sikkert bare gror et hipster skæg.. uden noget andet, men for os som rent faktisk forsøger at skrabe nogle penge sammen, så er det ganske fint.
    Så alle dem som bare like en der gror skæg.. burde (eller måtte da gerne) gå ind og smide f.eks. 50 kr. i bidrag.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Jeg medgiver at en del sikkert bare gror et hipster skæg.. uden noget andet, men for os som rent faktisk forsøger at skrabe nogle penge sammen, så er det ganske fint.
    Så alle dem som bare like en der gror skæg.. burde (eller måtte da gerne) gå ind og smide f.eks. 50 kr. i bidrag.

    Mattsson #1988
    Det kan enda gøres hele året rundt og ikke kun når ens venner gror skæg:

    https://www.cancer.dk/stoet+os/giv+et+bidrag/

  17. #134
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Det kan enda gøres hele året rundt og ikke kun når ens venner gror skæg:
    https://www.cancer.dk/stoet+os/giv+et+bidrag/
    Det kan det da... Man kan også give penge til Afrika hele året, eller støtte andre velgørende formål hele året.
    Nu er det bare sådan at langt de fleste mennesker er sådan indrettet, at du skal ind og sparke lidt til deres dårlige samvittighed eller lign
    før de får læderet frem.
    Så det at der sættes fokus på en konkret sygdom i en begrænset periode vil betyde at der kommer flere penge til det formål,
    end hvis der slet ikke er fokus.
    Men det kunne være sjovt at se hvor mange der har været inde og bidrage med et beløb på deres egen profil, for det er jo det faktisk handler om.. (sagde han velvidende at jeg ikk ehar gjort det selv endnu...)

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  18. #135
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Jeg er ligeglad med, hvad I tænker, men jeg interesserer mig ikke for....

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Det kan det da... Man kan også give penge til Afrika hele året, eller støtte andre velgørende formål hele året.
    Nu er det bare sådan at langt de fleste mennesker er sådan indrettet, at du skal ind og sparke lidt til deres dårlige samvittighed eller lign
    før de får læderet frem.
    Så det at der sættes fokus på en konkret sygdom i en begrænset periode vil betyde at der kommer flere penge til det formål,
    end hvis der slet ikke er fokus.
    Men det kunne være sjovt at se hvor mange der har været inde og bidrage med et beløb på deres egen profil, for det er jo det faktisk handler om.. (sagde han velvidende at jeg ikk ehar gjort det selv endnu...)

    Mattsson #1988
    Jeg er enig, min irritation bunder nok bare i at jeg ikke mener det er sygdommen der er i fokus i den periode men derimod folks egen iscenesættelse. Det kan godt være det giver flere kroner på bundlinien lige nu, men jeg tror ikke det gavner sagen på sigt, -tværtimod.

    Og så mener jeg som tidligere skrevet, at det er underligt at sætte fokus på en sag ved at gro skæg når sagen er en sygdom, hvis behandling ofte gør at mænd ikke længere føler sig som mænd da de mister skæg og hår. Ved at der patienter i denne gruppe der syntes det med skægget er et underligt valg, de føler sig lidt "pissed på".

Side 9 af 18 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 860
    Sidste Meddelelse: 09.01.24, 09:26
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •