Will vs Rock
Will vs Rock
Kongehustitler eller hvad folk mener om dronningens beslutning.
Store bededag.
... din Airfryer. Jeg er 100% ligeglad med at du kan lave det samme mad i din lille ovn, som jeg kan i min helt almindelige.
Færøsk ildelugtende kød ! Jeg havde en pakke med i min postbil i dag fra Færøerne, og der var noget kød af en art i den pakke, som bare havde en vulgær ulækker stank føj for den da !
Jeg forstår ikke hvordan folk kan spise noget som har den lugt ? Jeg interessere mig ihvertfald ikke for den type mad, og håber at jeg ikke skal ud med en lignende pakke i fremtiden ;)
Sidst redigeret af -Altid FC København- : 04.02.23 kl. 10:31
Hvorfor hader du Todi Jónsson? :(
Jeg hader LANGT fra Todi, han er en af mine klare favoritspillere af ALLE spillere som FCK har haft på kontrakt i tidens løb siden 1991 da klubben blev dannet.
Og der er da sikkert også noget af det færøske mad som smager ganske fint. Men det der ildelugtende kød, det må de sku godt beholde for dem selv ;)
Sidst redigeret af -Altid FC København- : 04.02.23 kl. 10:51
Nå for den da, ja jeg sender lige hermed en undskyldning på færøsk til ham - Google translate er min ven hehe ;)
Min storebror på nedenstående billede kender ham jo godt, da Todi pt. er træner i Frederikssund IF, og min bror bor i byen og sidder i klubbens bestyrelse :P
![]()
Sidst redigeret af -Altid FC København- : 04.02.23 kl. 11:03
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)