Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 102

Emner: Aberdeen - København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Aberdeen - København

    Lige på falderebet, så lad os da få en tråd om skæbne-kampen imorgen.



    Aberdeen F.C. mod F.C. København


    Kampen spilles kl 19.45 - 20.45 GMT, vores tidszone - og kampen vises på TV3+. Kampen finder sted på Pittodrie Stadium med plads til 22.000 tilskuere.

    Vejrudsigten, fra BBC.co.uk, lover solrigt vejr, en temperatur på mellem 4 og 0 grader celsius.

    Foreløbig kan jeg ikke finde ud af hvilke trupper der er udtaget, men et gæt på vores egen opstilling:

    Jesper Christiansen
    Kvist - Antonsson - Gravgaard - N. Jensen
    Sionko - Nørregaard - Würtz - Hutchinson
    Allbäck - Nordstrand

    Jeg håber dog, at vi får Kvist at se på midten, og istedet Wendt på højrebacken. Det nytter ikke noget vi graver os ned, og spiller ligesom kampen mod Hamburg. Er Grønkjær klar til kampen, så smid ham i angrebet istedet for Nordstrand.
    Derudover... Hvis Nordstrand viser den mindste tegn på ugidelighed eller spiller dårligt. Smid Ailton ind med det samme!

    Og Aberdeens;

    Langfield
    Hart Diamond Severin Foster
    Young Nicholson Touzani Clark
    Maguire Miller

    Aner intet om Aberdeen, og opstillingen er tyvstjålet fra det første indlæg på Aberdeens officielle forum. (-:


    Kampen betegnes ifølge diverse skotske medier, fans og deres manager, Jim Calderwood, har givet udtryk for, at kampen er den største i tyve år for klubben. Hvilket det udsolgt Pittodrie selvfølgelig bekræfter.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    120

    Re: Aberdeen - København

    Hmm ja, ikke helt vildt imponerende, et midterhold i Skotland burde kunne slås! Hvilken plads kom de på sidste år?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Aberdeen - København

    3. pladsen, otte point fra nummer to (Rangers) og 3 point fra nummer fire (Hearts)

    Jvf. deres officielle forum så er fansene også meget utilfredse med deres nuværende placering, og jeg tror desværre, at der er stor chance for, at vi undervurdere Aberdeen, netop fordi de bare er "nummer 6 i den skotske"
    Sidst redigeret af Meller : 20.12.07 kl. 00:05
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Aberdeen - København

    ›Jvf. deres officielle forum så er fansene også meget utilfredse
    ›med deres nuværende placering, og jeg tror desværre, at der er
    ›stor chance for, at vi undervurdere Aberdeen, netop fordi de bare
    ›er "nummer 6 i den skotske"

    Så kunne Ståle jo bare lade denne notits cirkulere blandt spillerne, så de husker hvilke værdier de kæmper for.(ud over alt det sportslige, naturligvis!)

    http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=144515

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Aberdeen - København

    Lidt fra dagens aviser:

    FC København spiller i aften en lille finale i UEFA Cuppens sidste runde og skal bare bruge et point. Ståle Solbakken udtrykker respekt for Aberdeen, som en fodboldekspert betegner »atypisk skotsk«.

    http://www.berlingske.dk/article/200...ort/712190051/

    http://www.berlingske.dk/article/200...ort/712190062/

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Aberdeen - København

    Jeg tror ikke vi skal undervudere et hold som Aberdeen, men samtidig skal vi heller ikke have for meget respekt... og så vil jeg bede til at Kvist venligst starter på bænken (KOM NU STÅLE!!! Wendt på højre back og Hjalte - Würtz i midten!!! :-)... Jeg tror det bliver en lige kamp med Aberdeen i føretrøjen (så nu skal folk ik bitche efter kampen over at Aberdeen kontrollerede kampen!!!) da deres hjemmebane er et yderst frygtet sted at spille i Skotland, plus det at de på hjemmebane tit lægger et enormt højt pres. Vi skal blot kunne udnytte presset; spille uden om det, være tålmodige og vente på at de svigter et pres eller bliver trætte!!! COME ON FC :)
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  9. #8
    Julian er offline Optur/nedtur tur-retur!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    313

    Re: Aberdeen - København

    Jeg tror helt sikkert vi går derop for at holde nullet, og derfor ikke satser det vilde offensivt... Jeg vil helt klart oddse på at der ikke blive scoret mere end 2,5 mål i kampen! Jeg tror personligt på en 1-0 sejr, da Aberdeen ikke burde være et kæmpe problem som set tidligere i europæiske sammenhænge.

    God kamp i aften, Drenge... og lad os håbe på Europæisk bold i foråret!
    Arrogance hører hovedstaden til!

    Copenhagen - the era of white and black!

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Aberdeen - København

    Jeg bliver voldsomt skuffet, hvis ikke det lykkes FC at gå videre..

    Det trækker naturligvis ned, at Hangeland og Grønkjær (tilsyneladende) ikke spiller. Det er en voldsom degradering af holdets samlede styrke, men der er relativt kompetente spillere, der kan tage over.

    Derimod trækker det op, at vi kan nøjes med uafgjort.

    Det bør lykkes, og fra mit lille hjørne af verden, er det en afgørende faktor, når Ståle og klubbens samlede indsats i efteråret skal vurderes..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Aberdeen - København

    Jeg kan ikke lige se om det er blevet skrevet et sted men der er en videodagbog her:

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=7564

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Aberdeen - København

    ›Jeg tror helt sikkert vi går derop for at holde nullet, og derfor
    ›ikke satser det vilde offensivt... Jeg vil helt klart oddse på at
    ›der ikke blive scoret mere end 2,5 mål i kampen!

    Vi går da helt sikkert efter at holde 0-0, og så håbe på at udnytte skotsk panik før lukketid og score på en kontra i slutfasen.
    I øvrigt synes jeg det er helt utroligt at det kan lade sig gøre at gå videre i turneringen med kun ét mål i fire kampe (hvis den ender 0-0).

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Aberdeen - København

    Som endda er sat ind på straffe!

    Nå, men jeg vil sige det kort: Kan FCK ikke få det resultat med hjem fra Aberdeen som vi behøver for at gå videre, er vi bestemt ikke værdige til at gå videre! Og set i det perspektiv vil jeg så yderligere ikke høre fra Flemse eller andre af slipsedrengene udtale, at FCK skal være i top 25 i Europa, i et godt stykke tid! For så er der simpelthen for lang vej til det mål!

    Daniello
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Aberdeen - København

    ›Og set i det perspektiv vil jeg så
    ›yderligere ikke høre fra Flemse eller andre af slipsedrengene
    ›udtale, at FCK skal være i top 25 i Europa, i et godt stykke tid!
    ›For så er der simpelthen for lang vej til det mål!

    Nu har Flemse jo ikke sagt at vi ville være i top 25 med det samme, men nærmere at dette er et langsigtet mål. Et langsigtet mål som jeg finder mere og mere sandsynligt, med den strategi som bliver lagt for dagen. Det er et hårdt og langt træk.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    230

    Re: Aberdeen - København

    Jeg håber virkelig at spillerne har fået ladet batterierne op; i de sidste par kampe lignede flere af vore spillere en flok gamle mænd.

    Vi skal kunne klare den her kamp, og få mindst det ene point vi skal bruge, større chance for at spille europæisk fodbold i foråret får vi nok ikke ret ofte. Desværre tror jeg at vi kommer til at savne Brede, og ikke mindst Grønkjær hvis han ikke bliver klar. Jeg frygter lidt at det bliver noget rod, og at vi skal sidde og frygte et skotsk mål på en dødbold til sidst.

    Jeg er dog larmende optimist og tipper 0-1 (Mackan, se'føli')

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Aberdeen - København

    ›Nu har Flemse jo ikke sagt at vi ville være i top 25 med det
    ›samme, men nærmere at dette er et langsigtet mål. Et langsigtet
    ›mål som jeg finder mere og mere sandsynligt, med den strategi som
    ›bliver lagt for dagen. Det er et hårdt og langt træk.

    Næ, men han har stadig sagt det, og fx var det noget der blev sagt ikke lang tid efter den "fantastiske" kamp mod et lortehold fra Slovenien. Og jeg kunne desværre godt forstille mig en Flemse stå direkte igennem på 3plus og sige at vi stadig har en ambition om top 25 selv om vi lige er kørt over af endnu et lortehold, denne gang fra det skotske! Men lad endelig denne "ting" blive i min fantasi og lad mig hellere se en Flemse stå og sige at det Ståle har gjort er de sidste to år er helt "Outstanding" på vanlig dansk-engelsk, med den betydening at vi er videre. Om det så er med 0-0 eller en stor sejr er ikke så vigtigt set i dette perspektiv!

    Daniello(som også regner med at målet om top 25 nås, dog skal han selv lige ind og overtage CVs plads i firmaet!)
    Sidst redigeret af Daniello/UC : 20.12.07 kl. 14:57
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Aberdeen vs Glasgow rangers
    By Thunderstokke in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 16.08.03, 16:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •