Se afstemningsresultater: Din vurdering af FCK's efterårssæsson

Stemmeafgivere
809. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 13

    3 0.37%
  • 11

    1 0.12%
  • 10

    21 2.60%
  • 9

    60 7.42%
  • 8

    176 21.76%
  • 7

    277 34.24%
  • 6

    167 20.64%
  • 5

    80 9.89%
  • 03

    16 1.98%
  • 00

    8 0.99%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: Din vurdering af efterårssæssonen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Din vurdering af efterårssæssonen

    Well, sæssonen er slut.

    Jeg bruger naturligvis den gode gamle 13 skala
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Nummer 2 i ligaen, med i pokalen og 10 europæiske kampe.

    Jeg giver den 8, for den middelgode præstation.

    For nogle år siden ville det have været et 11 tal, men vi burde kunne gøre det lidt bedre i uefa cuppen end tilfælden blev. Og her tænker jeg ikke kun på i går (Aberdeen away red.). Så derfor får efteråret kun 8.

    Og så slutter jeg lige af med et glædelig jul til alle FCK fans.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    At vi ligger nummer to, er i sig selv ikke positivt. Det havde det været, hvis vi havde været gode i dette efterår og nummer 1 ganske enkelt havde haft et framragende efterår.

    At vi kan ligge nummer to efter 18 kampe med kun 9 sejre og sølle 23 mål, vidner om at ligaen måske er blevet mere jævnbyrdig - men også om, at vi har mistet den klasse vi havde sidste år.

    Vi har spillet 10 europæiske kampe - ja. Men hvor mange af disse har været godkendte?

    Jeg har givet efteråret et 8 tal - men holder vi samme niveau i foråret, ryger helårs-karakteren et hak eller to ned.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    hmm jeg nøjes med et 5 tal, for der er for mange ting der ikke virker i spillet og burde man egentlig ikke kunne forvente mere af FCK (danmarks øøøh slagskib, med øøh slagside).

    godt der er FCK fodbold ferie, jeg vil nyde den og håbe der kommer andre boller på suppen i det nye år.
    May the force be with you

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    23

    DUMPET - for få mål

    ikke tilfredsstillende at ligge nummer to
    ikke tilfredsstillende med 23 mål - det er Brøndby IF-niveau

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    For mit vedkommende må det blive et "ikke godkendt".
    Hvad bliver det så, et fem-tal?

    Mest af alt på grund af spillet og den missede UEFA-cup chance.
    Jeg går ikke i panik over "kun" at ligge på andenpladsen i ligaen.
    Det er helt åbent endnu og hatten af for Aab's efterår.

    Men for f..... hvor har det ofte været tungt at følge spillet på banen, både i ligaen og i Europa.
    Det, sammenholdt med at vi bøffer den gyldne mulighed for at spille UEFA-bold til foråret, gør nok, at min tommel mest peger nedad

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    ›Nummer 2 i ligaen, med i pokalen og 10 europæiske kampe.

    ›Jeg giver den 8, for den middelgode præstation.

    Jep, men det er desværre ikke hele billedet. Ud over ovenstående trækker det ned, at spillet generelt har været gudsjammerligt kedeligt og enormt ineffektivt (i forhold til det offensive spil). Det er min vurdering, at det ikke kun har en effekt på os fans - men også på spilleglæden i truppen..

    Da vi trods alt fik spillet en smule med i europæisk sammenhæng og stadig ligger godt til i kampen om skabet, kan halvsæsonen ikke dumpes.

    Et 6-tal herfra..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    294

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Som ekstern censor vil jeg give et 7 tal for præstationen lidt under middel. Den europæiske kampagne har været rigeligt godkendt samlet set. FC Kbh. har slået stærke modstandere som Beitar Jerusalem, Lokomotiv Moskva og RC Lens og spillet to flotte kampe mod SL Benfica. Holdet har atter brudt sin seedning og det må man tage hatten af for.

    På den hjemlige scene har der været længere mellem snapsene. 34 points i 18 kampe er selvfølgelig alt, alt for lidt for en hegemonisk størrelse som FC København, ligesom et målsnit snert over ét pr. kamp ikke pryder forestillingen om dansk fodbolds flagskib. I mine øjne har det københavnske mandskab tre svagheder:

    For det første er truppen skammeligt smal. Udover den stærkeste 11 er det meget begrænset med kvalificerede alternativer og de nærmeste afløsere har slet ikke virket skarpe nok når de har fået chancen (Hutchinson, Antonsson og Ailton). København har en trup på 14-15 spillere fra allerøverste SAS Liga-hylde, men det er altså ikke nok til at spille så mange kampe. Hvis talenterne ikke er gode nok til SAS Liga-fodbold skulle Staale vel have krævet 2-3 forstærkninger til bredden.

    Dels er den offensive situation meget kritisk. Stjernespillere som Libor Sionko, Jesper Grønkjær, Marcus Allbäck, Ailton Almeida, Morten Nordstrand og Atiba Hutchinson har fået så ufatteligt lidt ud af efteråret at det må give grå hår i hovedet på Staale (eller noget). Her er der brug for nytænkning såsom anderledes træning, rotation eller mental træning. Det kan ikke passe at en offensiv så spækfyldt med topnavne kun kan præstere 30 mål i 28 kampe (Fredericia og Varde fraregnet). Jeg ved diskussionen er gammel herinde - vil bare pointere at I allerede HAR masser af klassespillere, der burde lykkes langt bedre end det er tilfældet.

    Endelig et punkt, hvor jeg egentlig troede FCK var overlegne i Danmark såvel som i Skandinavien. Spillernes fysiske form. Allerede efter første landskampspause begyndte meldingerne om slidte spillere at komme - og især her sidst på efteråret har man kunnet mærke træthed og slitage på de enkelte københavnske spillere. Jeg vil tillade mig - ganske objektivt - at inddrage min egen klub, AaB. Siden Erik Hamrén kom til har vi oplevet stadig bedre fysiske præstationer og en stor del af æren for det skal tilskrives hans store fysiologiske og ernæringsmæssige indsigt i dét at være en professionel fodboldspiller. Han har fået halv-slatne spillere som Afonso Alves, Rade Prica, Andreas Andersson m.fl. til at blomstre fysisk og dermed også præstationsmæssigt. Endelig har han med kløgtig og velovervejet rotation formået at få en ung AaB-trup til at bære et efterår med 32 kampe, startende 10 dage før FCKs premiere med en udekamp mod FC Honka og sluttende i forgårs. Det synes jeg også må give stof til eftertanke hos FCK-staben - især når man var så gode til netop denne manøvre sidste sæson.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Vi er desværre galt på den...ifølge Ståle ville en 0-0 mod Aberdeen have sparket efteråret op på øverste hylde, men nederlaget ændrer dóg ikke ved, at det har været rigtig godt:

    "hvis vi går videre, så går det fra at være en god til at være en superb sæson, sagde Ståle."

    http://fck.dk/saesonen/kampe/2007/20...enhavn/optakt/

    Ståle raus! *tatoverer i panden*
    HIC SUNT LEONES

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Har stemt 9. En andenplads i suppen og en godkendt international indsats (på nær i går). Overordnet set er jeg godt tilfreds, men havde dog håbet af spillere af FCK's klasse kunne præstere lidt mere.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Well, for det resultatsmæssige isoleret betragtet, er jeg egentlig okay tilfreds.

    For andet år i træk kommer vi videre som useede i Europa, og er vel tæt på at opnå seedning til næste sæson i Uefa'en. Vi er stadig med i Pokalen og trods en lidt mager pointhøst, ser det fornuftig ud med mesterskabschancerne.
    Det giver vel samlet et 8 tal med pil op/et lille 9 tal.

    Ser man på det spillemæssige må man have lov at være meget skuffet, tilgengæld. Ret skal være ret; vi spillede to rimelig gode kampe mod Benfica, og vel halvanden god mod Lens.
    Derefter har det dog været decideret deprimerende at følge os.
    Det størst problem, mener jeg er, at man ikke føler der er noget udviklingspotentiale i Ståles system. Man har absolut ikke følelsen af, at han har nogle ideer eller visioner, der blot ikke er formidlet ordentlig endnu.
    Så omkring et 6-tal her. Det giver vel samlet noget i nærheden af et 7-tal...

    Mvh. Simon
    Sidst redigeret af Mandrilen : 21.12.07 kl. 14:50
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    241

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Jeg synes det er forkert at oprette sådan en tråd her, dagen efter vi er røget ud af Uefa-cuppen. Det vil helt sikkert påvirke resultatet en del.
    "Mine spillere sidder dernede og er helt døde nu, de har alle ydet en enorm indsats"

    - udtalte Pep Guardiola, efter at Barcelona fik tilkæmpet sig et enkelt point i Parken.

  19. De følgende 2 brugere er enige:
    hz, UDC

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    136

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Jeg har skrevet 00 i trods.

    Jeg er dødtræt af CV og Don Ø.
    Det er historien om "kejserens nye klæder"

    De udtalte begge dumsmart, at FCK var forstærket med købet af Nordstrand og Wurth, selvom man mistede Linderoth og Lars Jacobsen.

    Nu kan løgnen ikke skjules mere...

    Jeg savner virkelig NCH... Dengang havde vi virkelig et godt hold med "32", VFM, Todi, Zuma, Lars Jacobsen, Linderoth, Rytter(var god dengang), Svensson, Myggen, Peter Nielsen, Solbakken, CP og man kan blive ved.....

    Nu har vi kun Grønkjær, Hangeland og lejesvende!!

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    3

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    Jeg har givet et 5-tal da jeg ikke mener efterårssæsonen er bestået.. For et par uger siden stod vi (godt nok pisse heldigt) med gode kort på hånden til videre avancement i uefaen. Det lykkedes ikke, og oven i hatten er vi blevet "underholdt" med engang ideforladt Drillo fodbold det meste af efteråret så derfor mit 5-tal..Iøvrigt Ståle raus..Spil nu fodbold for faen.....

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Din vurdering af efterårssæssonen

    tjaa på trods af at vi kan tillade os at stille op i en EC kamp med en spiller der er dårligere end CV var den gang han spillede (læs "ANTON" skandale mand) samt vi ikke har slået et tophold i denne sæson, har tabt til fcn og randers og har været MEGA heldige ved at få 2 gange Uafgjort med både Aab og FCM, samt ude mod odense, og yderligere har spillet så kedelig en omgang lorte bold, at italienske serie Å hold siger "så det godt" stemmer jeg på et 5tal!
    KUN AF EN GRUND bliver det et 5tal en derby sejr tæller meget os mig! havde denne endt Uafgjort var denne halvsæson tæt meget tæt på 03....

    Spillerne skal skiftes ud, Ståle skal skiftes ud, slipse drengene skal skiftes ud...


    FC København- VORES KLUB!


    ( det værste er sgu at de Lejesoldater af spillere, jo er fucking ligeglade, de hopper nu på en FED juleferie med deres store bankkonti´er som trækplaster for deres fede smil de har på læben.... JEG BRÆKKER MIG!)
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. AktieUgebrevets vurdering af FCK-aktien
    By Jens Andersen in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 02.12.06, 21:30
  2. Vurdering af dagens taktik
    By Insider in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.10.06, 00:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •