Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
824. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, væk med ham

    519 62.99%
  • Nej, Ståle er bare kanon

    305 37.01%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 97

Emner: Stålometeret

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Stålometeret

    Håber du, at Ståle bliver fyret eller går selv hen over juleferien? Stem nu, hvor den værste bosniske hadstemning har lagt sig efter i går.
    HIC SUNT LEONES

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    84

    Re: Stålometeret

    synes du mangler ihvertfald en mulighed.. han bliver men burde gå...

    for ingen tvivl om at han bliver.. spørgsmålet er bare om han burde blive


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Stålometeret

    Hva sker der for jer... Skal manden fyres fordi de ikk går videre.... I er helt væk.. I elskede manden sidste år da vi kom i Cl..


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    5

    Re: Stålometeret

    Ståle bliver sku ikke bare fyret pga. en enkelt lortekamp!
    Husk nu hvad han har gjort for os for satan!
    Var det ikke ham der førte os i Champions League?
    Var det ikke ham der gav os mesterskabet sidste år på den mest overlegne måde i FCKs historie?
    Helt ærlig! Giv manden en chance!

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    23

    Fyres

    - han skal motiveres til at søge andet job

    FORDI - han ikke formår at praktisere en effektiv og målgivende spillestil

    ganske enkelt
    vil man være tophold skal man have en træner, der kan levere varen - effektiv underholdende fodbold

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    23

    Ikke bare EN enkelt kamp

    23 mål i 18 kampe i superligaen siger alt


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Stålometeret

    Mit svar har nu ikke ændret sig i forhold til for et døgn siden: Manden skal fyres for at levere noget af det dårligste fodbold i FCKs historie, på trods af at han har et historisk godt spillermateriale til rådighed. Det første år gik det jo fint nok med imponerende resultater, men et efterår med afsindigt kedeligt spil (det kan ingen vel benægte?) og vel kun én god kamp (hjemme mod Benfica), hvor man alligevel hører Ståle forsvare udbyttet, lader i hvert fald mig tro, at han er tilfreds med for lidt. Der skal findes en, der har ambitioner om at levere resultater OG en fodboldstil, tilhængerne ikke krummer tæer af.
    HIC SUNT LEONES


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Stålometeret

    Ståle bliver sku ikke bare fyret pga. en enkelt lortekamp!
    Husk nu hvad han har gjort for os for satan!
    Var det ikke ham der førte os i Champions League?
    Var det ikke ham der gav os mesterskabet sidste år på den mest overlegne måde i FCKs historie?
    Helt ærlig! Giv manden en chance!


    Vi snakker jo ikke kun om en lortekamp, der har være rigtig mange gange hvor jeg er gået fra Parken eller tv'et og tænkt, fuck hvor er det bare ideforladt og kedeligt og hvor er der mange gange at vi vinder på tilfældigheder.
    Sådan burde det ik være i en klub som FCK. I mine øjne har Ståle fået utrolig mange chancer, havde vi være et spansk hold var han jo væk forlængst.


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: Stålometeret

    Det er en noget bipolær afstemning.

    Jeg ville gerne have en mellem valgmulighed: "lunken".

    Jeg giver dem ret der mener at spillet har været ideforladt og kedeligt. I kampene står jeg ikke med følelsen/fornemmelsen af at holdet, hvornår det skal være, eksploderer i forment angrebs fodbold.

    Kommer vi bagud er det nærmest resignation. Det synes jeg også vi så mod Aberdeen i går efter 0-2 og specielt udtalt efter 0-3.
    Sidst redigeret af Super FCK : 21.12.07 kl. 11:09

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,219

    Re: Stålometeret

    "›synes du mangler ihvertfald en mulighed.. han bliver men burde gå...

    ›for ingen tvivl om at han bliver.. spørgsmålet er bare om han burde blive"


    Men læg mærke til at afstemningen går ud på hvad man håber. Om man vil have en ny træner eller ikke.

    Afstemningen handler ikke om hvad man tror der sker. For så var der ingen grund til at lave en afstemning da der er ingenting overhovedet der tyder på at Ståle Solbakken ikke er træner ligeså længe han vil/gider. Der er absolut ingenting der tyder på at han bliver fyret (på den ene eller anden måde).

    Den Store Leder har også sagt at han er et af de største trænertalenter i hele Europa da kontrakten blev forlænget til 30 juni 2011. Den Store Leder kender ham godt og står ham nær så der er nok noget alle de kritiske har overset...

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Stålometeret

    ›Vi snakker jo ikke kun om en lortekamp, der har være rigtig mange
    ›gange hvor jeg er gået fra Parken eller tv'et og tænkt, fuck hvor
    ›er det bare ideforladt og kedeligt og hvor er der mange gange at
    ›vi vinder på tilfældigheder.

    Netop. Der er sgu noget galt, når man går træt hjem fra en kamp i Parken, hvor ens hold rent faktisk har vundet. Hvilket har ramt mig - og åbenbart en del andre - alt for mange gange i denne sæson. Samtidig med at man har kunne læse, at cheftræneren var yderst tilfreds med spillet.

    ›Sådan burde det ik være i en klub som FCK. I mine øjne har Ståle
    ›fået utrolig mange chancer, havde vi være et spansk hold var han
    ›jo væk forlængst.

    Nu er de også så koleriske i Spanien :-)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Stålometeret

    Ståle har i dette efterår ikke gjort det godt nok. Oven i det, så virker det til, at han har problemer med at udvikle holdet i en positiv spillemæssig retning.

    Men det er ikke ensbetydende med, at han skal fyres. For det første ville det være dumt at gøre midt i en sæson, hvor vi stadig har mere end god muligheder for at tage skabet. For det andet bør han - i mine øjne - have chancen for at stikke hovedet sammen med ledelsen og lave en langsigtet strategi for en positiv fodboldmæssig udvikling af FC, med indkøb af ny spillere osv. osv.. Lykkes det ikke, bør vejene skilles til den tid.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    244

    Re: Stålometeret

    Min anke er, at der ikke er en eneste fra den sportslige sektor, der har kaldt dette efterår hvad jeg inderligt håber, at det har været: "Krise". Det foranlediger mig til, at tro, at det ikke er en krise vi har med at gøre, men det reelle niveau. Ikke mod Aberdeen måske, men at der generelt er glæde og tilfredshed med spil og resultater i efteråret synes jeg er fornægtende eller i bedste fald apatisk. Når nu koncernen er i underholdningsindustrien burde den i det mindste forsøge og underholde. Jeg vil personligt hellere underholdes mod Randers end kedes ihjæl mod Panathinaikos (og Randers). Som stamværtshuset skrev for nogle uger (og sørgelige kampe) siden: Der er andre ting man kan foretage sig klokken kvart i bold.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Stålometeret

    ›Hva sker der for jer... Skal manden fyres fordi de ikk går
    ›videre.... I er helt væk.. I elskede manden sidste år da vi kom i
    ›Cl..

    Ikke bare derfor men fordi der tydelighvis skal fornyelse til fck, gang på gang går holdet på banen og levere en hæslig indsats hvor vi måske vinder en 1-0 sejr eller for 0-0 - Bagefter udtaler ståle at vi spillede en rigtig god kamp ! Ståle har levet på stammen som Backe byggede op med fck og nu er den ved at forsvinde og det kan man godt se på fodbolden.

    Under ståle har vi ikke været i stand til at lave noget som helst offensivt, jeg husker et par kampe sidste år (især mod OB) men ellers synes jeg at det er gået helt i stå.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    147

    Re: Stålometeret

    ›Hva sker der for jer... Skal manden fyres fordi de ikk går
    ›videre.... I er helt væk.. I elskede manden sidste år da vi kom i
    ›Cl..


    øøøh hmm nej det var nu ikke alle der elskede ham, selvom det da var fint nok med resultater i CL sidste år. Men nu er sagen jo egentlig, at spillet på banen er gået meget tilbage, istedetfor at være blevet bedre.
    Personligt mente jeg allerede sidste år, at der blev spillet fantasiløst og uden fart og tempom, men det blev enddog meget overhørt, da lige netop CL gjorde folk rimeligt begejstret for manden.
    Og er man helt væk, hvis man gerne ser at FCK lærer at spille hurtigt langs jorden og med gode afleveringer der ligger perfekt?
    Og har man ikke som fan af et hold/klub/underholdningshalløj som FCK, ikke en hvis ret til at forvente, at det ledelsen kommer ud med (at de vil være noget indenfor europæisk topfodbold), så rent faktisk også bliver noget holdet arbejder hen imod (hvilket jeg ikke lige ser de kæmpe store tendenser til)?
    May the force be with you

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stålometeret
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 03.11.09, 19:12
  2. Stålometeret
    By Zetterstedt in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 23:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •