Se afstemningsresultater: Skal Ståle fyres?

Stemmeafgivere
824. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja, væk med ham

    519 62.99%
  • Nej, Ståle er bare kanon

    305 37.01%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 97 af 97

Emner: Stålometeret

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    57

    Re: Stålometeret

    Ja selvfølgelig, men det er vel umiddelbart resultaterne der i første omgang vil dokumentere om strategien har været god nok.

    Selvom det lyder kedeligt, vil jeg mene at størstedelen af fodboldfans er villige til at gå lidt på kompromis med spilsytem, scouting, ungdomsarbejdet og den slags når bare resultaterne er der. Det bliver så et problem når resultaterne en dag ikke længere er der. Så vil man begynde at se på den slags ting.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Stålometeret

    ›Selvom det lyder kedeligt, vil jeg mene at størstedelen af
    ›fodboldfans er villige til at gå lidt på kompromis med spilsytem,
    ›scouting, ungdomsarbejdet og den slags når bare resultaterne er
    ›der. Det bliver så et problem når resultaterne en dag ikke
    ›længere er der. Så vil man begynde at se på den slags ting.


    Det er jo tydeligvis også tilfældet... Men synes nu det er bedre at være klog end bagklog. Så get to it!
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Stålometeret

    ›Selvom det lyder kedeligt, vil jeg mene at størstedelen af
    ››fodboldfans er villige til at gå lidt på kompromis med spilsytem,
    ››scouting, ungdomsarbejdet og den slags når bare resultaterne er
    ››der. Det bliver så et problem når resultaterne en dag ikke
    ››længere er der. Så vil man begynde at se på den slags ting.


    ›Det er jo tydeligvis også tilfældet... Men synes nu det er bedre
    ›at være klog end bagklog. Så get to it!

    Resultaterne har ikke været der? Det vil jeg helt sikkert mene de har været.
    Ståle startede og førte DM hjem. Kvalificerede os, nok lidt heldigt, men egentlig ikke strengt uretfærdigt set over to kampe, til CL. Efter at være gået ud som absolut stærkeste 4'er og med 7 point, førte han mesterskabet hjem igen. Derefter missede vi desværre en CL kval (men fed away til Lissabon alligevel) men samlet sejr over Lens førte os til UEFA gruppespil.

    Dette har nu givet os 16,7 UEFA point-ting samlet - hvilket er en del over dobbelt så meget som vi har fået på de 3 foregående år tilsammen.

    Spillet synes jeg var der i store dele af sidste sæson, men efteråret var da rimelig skuffende - men med en smal trup, venten på den rigtige back, en canadier der har haft lidt for travlt med pigerne - så er det da rigtig godt at ligge nr. 2 og have fået 6,7 point-ting.

    Måske er jeg naiv, men jeg tror vi får et noget andet hold at se efter pausen. Ståle genvinder mesterskabet relativt sikkert og har med de ret fornuftige køb i dette transfervindue og en specifik klassesiging eller 3 til sommer (alt efter afgang), al mulig chance for at kvalifecere os til CL igen og bevæge os rigtig tæt på en seeding i 3. kval.

    Klasse stykke arbejde af hele "virksomheden", en fornuftig balance af at udvise rettidighed omhu og at klare de uundgåelige nedture uden at panikke. Professionelt af helvedes til og giver mulighed for at kunne levere endnu flere store oplevelser i Parken i fremtiden.

    Ståle er en rigtig vigtig brik i det her. Jeg tror han leverer en fantastisk spirit til holdet, men vigtigere er at han også godt kan se hvornår der skal holdes igen, hvornår vi kan bruge en halvsæson til at tage et pusterum og gøre klar til det næste rush med to perfekte transfervinduer.

    Så nej, Ståle bliver absolut ikke fyret, og jeg forstår ikke at nogen kan håbe at han gør. Jeg tigger og be'r bare til at manden bliver - for jeg tvivler stærkt på om vi kan tiltrække en kapacitet der bare er det mindste i nærheden af Ståle.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Stålometeret

    jeg forstår ikke at
    ›nogen kan håbe at han gør. Jeg tigger og be'r bare til at manden
    ›bliver - for jeg tvivler stærkt på om vi kan tiltrække en
    ›kapacitet der bare er det mindste i nærheden af Ståle.
    Og jeg forstår så ikke, at der er nogen, der bliver ved med at kalde ham en kapacitet. Hvad er det lige han har bevist? Han har vundet suppen med suppens suverænt stærkeste mandskab, og så har han kvalificeret os til CL hhv. UEFAen på det mest destuktive og defensivt orienterede bold jeg længe har set - kombineret med den smule held, der nogle gange følger. Han har så samtidig også formået at skuffe enormt i uefaen i år ved ikke at gå videre fra gruppespillet, selv om alt mere eller mindre lå lige til højrebenet. Han har også formået, ikke at udvidde basen af tilskuere - netop på grund af hans spillestil.

    I mine øjne bør det være tydeligt for enhver, at han er alt andet en kapacitet. Han kunne få meget mere ud af det spillermateriale han har til rådighed.. Laudrup var en kapacitet. Ståle er hårdtarbejdene og dedikeret.. Der er verden til forskel..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Stålometeret

    ›Og jeg forstår så ikke, at der er nogen, der bliver ved med at
    ›kalde ham en kapacitet. Hvad er det lige han har bevist? Han har
    ›vundet suppen med suppens suverænt stærkeste mandskab, og så har
    ›han kvalificeret os til CL hhv. UEFAen på det mest destuktive og
    ›defensivt orienterede bold jeg længe har set - kombineret med den
    ›smule held, der nogle gange følger. Han har så samtidig også
    ›formået at skuffe enormt i uefaen i år ved ikke at gå videre fra
    ›gruppespillet, selv om alt mere eller mindre lå lige til
    ›højrebenet. Han har også formået, ikke at udvidde basen af
    ›tilskuere - netop på grund af hans spillestil.
    Nu er der rent faktisk nogen af os som ikke mener at fck havde suppens suverænt stærkeste hold.:)
    Som du selv sige så har han kvalificeret os til CHL og UEFA'en. Du kalder det så det mest destruktive og defensivt orienterede bold som du længe har set. Dette udlægger du endda som en stor fejl, selv om jeg nu husker tydeligt hvordan du i sin tid tog HB i forsvar, da han havde misset kvalifikationen mod Hamburg, med en spillestil jeg vil kalde endnu mere destruktiv og deffensiv. I mine øjne så er spillestillen den mest effektive for FCK lige nu, idet jeg i stor grad giver den skylden for de sidste 2 års europæiske meritter. Du har dog ret i at Ståle bære skylden for at vi ikke gik videre fra gruppe spillet i år, idet spillerne og Ståle selv troede at de havde kvalificeret sig inden den sidste kamp.

    ›I mine øjne bør det være tydeligt for enhver, at han er alt andet
    ›en kapacitet. Han kunne få meget mere ud af det spillermateriale
    ›han har til rådighed.. Laudrup var en kapacitet. Ståle er
    ›hårdtarbejdene og dedikeret.. Der er verden til forskel..

    Jeg giver dig helt ret i at Laudrup var en stor kapacitet, og at jeg meget gerne havde set ham i FCK. Jeg tror endda også at spillet i suppen havde været langt mere underholdene med Laudrup ved roret. Samtidig er jeg dog meget overbevist om at vi ville skrabe fære point sammen i europa. I mine øjne er Ståles stil med FCK's nuværende appel og niveau langt at forretrække, idet jeg simpelthen tror den er mere effektiv mod hold som er langt bedre end os. Jeg håber dog at vi om 3 års tid, når vi har fået skrabet nok point sammen og forbedret vores seeding, at vi så vil kunne tiltrække bedre spillere samt få en træner med en anden spillestil. Ståles stil er hårdtarbejdene og dedikeret som du selv skriver, ydermere så virker det som om han har en fantastisk mandskabspleje. Disse 3 ting gør ham i mine øjne til en kapacitet for FCK.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Stålometeret

    Ståles stil er hårdtarbejdene og dedikeret som du
    ›selv skriver, ydermere så virker det som om han har en fantastisk
    ›mandskabspleje. Disse 3 ting gør ham i mine øjne til en kapacitet
    ›for FCK.

    det er værd at huske på at de allerfleste hold i suppen er bedre end fck til at holde bolden i egne rækker, for ikke at tale om at løbe konstruktivt for hinanden. kunne vores kompakte defensiv kombineres med den evne, ville vi stå helt anderledes rustet til kampe mod de større hold i europa, ikke mindst fordi vi ikke ville komme under så massivt pres så ofte. er det virkelig urealistisk at forestille sig at vores trup skulle være i stand til det?

    *svarer selv* nej!

    og at det IKKE sker, er udelukkende ståles skyld. der ER ingen andre steder at parkere aben. manden satser benhårdt på at slå modstandernes spil i stykker samt at vi skal få en tilfældig chance eller to gennem en kamp. men hverken i fodbold, skak, krig eller nogen anden aktivitet er forsvar det bedste angreb. man er pinedød nødt til at kunne noget selv for at vinde.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: Stålometeret

    Denne tråd har udviklet sig til en paralleldebat ift. tråden her:

    http://www.sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=30463

    Derfor lukker vi her og henviser til ovenstående.

    Debatredaktionen
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Stålometeret
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 03.11.09, 19:12
  2. Stålometeret
    By Zetterstedt in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 14.03.06, 23:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •