Se afstemningsresultater: Skal Esbjergs problemdreng Zimling hentes til København

Stemmeafgivere
568. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Zimling er en super CM, som straks vil sende Hjalte eller Würtz på bænken?

    51 8.98%
  • Zimling, Hjalte og Würtz er for ens og de vil roterer om 2 pladser uden at tilføre CM noget nyt?

    145 25.53%
  • Zimling er en brugbar forstærkning, hvis det ikke lykkes at hente en klassespiller i udlandet?

    199 35.04%
  • Zimling er dårligere end Hjalte og Würtz og kan kun bruges som breddespiller?

    99 17.43%
  • Ikke flere Brøndbysvin i Parken uanset deres styrker?

    74 13.03%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Jeg har mere læst, hørt og set highlights i Onside om den hype'de Zimling, end jeg har set hele kampe, hvor jeg har bemærket ham.

    Jeg har selv svært ved at tro, han kan tilføre vores midtbane noget vi ikke har i forvejen, men jeg kan måske blive lidt klogere vhja mine medfans, for ombejlet det er han sgu'.
    Sidst redigeret af shs : 31.12.07 kl. 02:39

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Som en lille kuriositet kan det nævnes, at Zimling ikke er mere "Brøndbysvin", end at han ganske offentligt har erklæret FCK som sin yndlingsklub.

    Jeg mener også at han i sine helt unge år faktisk spillede i KB.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Som en lille kuriositet kan det nævnes, at Zimling ikke er mere
    "Brøndbysvin", end at han ganske offentligt har
    erklæret FCK som sin yndlingsklub.

    Jeg mener også at han i sine helt unge år faktisk spillede i KB.
    Ifølge denne her hjemmeside: http://uv-mat.dbu.dk/seTekst.asp?id=...0&teksttype2=1 - Som virker ganske troværdig, så skulle han være København fan, men om han stadig er det, ved jeg ikke. Han har også ifølge hjemmesiden spillet to år i KB.

    Jeg tvivler dog på, at han vil til København. Han har offentlig meldt ud, at han ikke er så interesseret i at forsætte karrieren i Danmark og gerne vil til udlandet. Derfor lader han sin kontrakt gå ud med Esbjerg, sådan han har større muligheder for et skifte.

    Det er dog sket før at en spiller har meldt ud, at han helst vil til udlandet. Både Würtz og Silberbauer håbede i sin tid at komme til udlandet, men tog alligevel imod FCKs tilbud.
    Kvist!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Har stemt: Zimling, Hjalte og Würtz er for ens og de vil roterer om 2 pladser uden at tilføre CM noget nyt? selv om jeg ikke mener det er helt rigtig.

    Jeg mener Silberbauer og især Kvist er bedre. Køber vi en højre back, som jeg inderlig håber. Så er der kun 1 plads at slås om, da Kvist Hjalte & Silberbauer tilbage i topform må være de fortrukne.

    Skulle vi købe ind til midtbanen så jeg hellere Jan Kristiansen, selv om det nok er urealistisk.
    Sidst redigeret af YmerdryZ : 31.12.07 kl. 09:28
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    233

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Jeg savner muligheden, "Zimling kan ikke for alvor tilføre vores midtbane noget vi ikke allerede har i rigelige mængder, vi bør dog alligevel købe ham, alene for afpisnings-effekten".
    The Ghost of Laudrup - spøger stadig !!
    Er det ikke ved at blive lige i overkanten med alt det stemning ?!

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    En relevant diskussion at starte og nogle overvejelser værd. Jeg har dog stemt for at Zimling ikke ville kunne forstærke os nævneværdigt. Würtz er et glimrende eksempel på en "midtbanekonge" fra et lavere rangeret superligahold, som har haft svært ved umiddelbart at gøre sig gældende. Den centrale midtbane er seriøst svær at gøre sig gældende på i FCK, måske fordi vi er meget boldbesiddende. Selv en klassespiller som Linderoth havde en længere tilvænningsperiode. Det er vel nærmest kun Ståle, Peter Nielsen, Goldbæk og Myggen som fra dag 1 har indtaget en hovedrolle på vores midtbane.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    743

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Men jeg ser nu Zimling som noget mere offensiv end både Hjalte og Wurtz. Han kan nogle ting og så kan han stadig udvikle sig. Umiddelbart er han dog ikke den store forstærkning. Men til at give os en god bred trup, er han udmærket.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Zimling er voldsomt overvurderet efter min mening. Han har ikke niveauet til at løfte FCKs hold, og derudover råder vi allerede over en lignende type i Kvist.

    Jeg blev helt nervøs, da jeg så tråden... tænk, hvis FCK var ude efter Zimling.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    så laaaaaaaangt hellere Kvist blive rykket op på CM end Zimling. Zimling er da en god spiller, men syntes godt nok Kvist fortjener chancen. Kvist er kanon inde på den centrale midtbane, og kampen mod ajax på Amsterdam Arena sidder måske for meget i hukommelsen, men den overbeviste mig et godt stykke om at han er god nok.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    ›så laaaaaaaangt hellere Kvist blive rykket op på CM end Zimling.
    ›Zimling er da en god spiller, men syntes godt nok Kvist fortjener
    ›chancen. Kvist er kanon inde på den centrale midtbane, og kampen
    ›mod ajax på Amsterdam Arena sidder måske for meget i hukommelsen,
    ›men den overbeviste mig et godt stykke om at han er god nok
    Kampen mod Ajax på Amsterdam Arena? Var det ikke den hvor han spillede højremidt?
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Jeg mangler muligheden: "Zimling er en ok superligaspiller, men ikke bedre end dem vi har i forvejen. Vi SKAL købe en bedre spiller".

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    ›Har stemt: Zimling, Hjalte og Würtz er for ens og de vil roterer
    ›om 2 pladser uden at tilføre CM noget nyt? selv om jeg ikke mener
    ›det er helt rigtig.

    ›Jeg mener Silberbauer og især Kvist er bedre. Køber vi en højre
    ›back, som jeg inderlig håber. Så er der kun 1 plads at slås om,
    ›da Kvist Hjalte & Silberbauer tilbage i topform må være de
    ›fortrukne.

    ›Skulle vi købe ind til midtbanen så jeg hellere Jan Kristiansen,
    ›selv om det nok er urealistisk.

    Zimling, hjalte og Würtz kan kun kæmpe om 1 plads, der SKAL købes en ved siden af der besider teknisk kunnen.

    Mvh.
    rsj

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    23

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Kunne godt tænke mig at se Zimling i FCK. Kender ham ikke så godt, men har da bemærket at han har sparket adskellige mål ind udefra en distance RW, HB osv ikke engang er i nærheden af. Så jo tak til Zimling. FCK mangler i den grad mål udefra.

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    3

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Jeg har mere læst, hørt og set highlights i Onside om den hype'de Zimling, end jeg har set hele kampe, hvor jeg har bemærket ham.

    Jeg har selv svært ved at tro, han kan tilføre vores midtbane noget vi ikke har i forvejen, men jeg kan måske blive lidt klogere vhja mine medfans, for ombejlet det er han sgu'.
    Fuldstændig "way off remark", den med 2Brøndbysvin-stemmemuligheden".

    Et er nogle af de kommentarer visse tråde kan afføde, men direkte at skrive sådan i forbindelse med en afstemning er lige en tand for Brian-agtigt!
    Flere elefanter i Menu 1!

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    63

    Re: Afstemning: Skal vi have Zimling til København

    Zimling er en fin superliga spiller, men med udsigt til at miste Atiba, og det faktum at vi endnu ikke har fundet en kvalificeret afløser for Linderoth, så er Zimling ikke det rette valg. Vi skal have en klassespiller, der kan gå forrest og løfte spillet.

    Dette gør sig iøvrigt gældende på flere pladser. En større udrensning i truppen, ville efter min mening være på sin plads. Et par spillere giver sig selv: Albeck tager snart på pension i allsvenskan, Brede H er på vej til England. På disse pladser kræves der spiller indkøb, hvor den store pengepung skal på bordet.

    Hvis Niklas Jensen fortsat skal være en del af FCK, bør hans plads være bag et skrivebord i administrationen. Derfor skal der indkøbes en gardering på den plads. Højreback pladsen bør besættes af en spiller, der rent faktsik er højreback.

    Nordstrand og ham fyren, der taler svensk og påstår han er brasser, men nægter at spille brassiliansk, kan godt forlade klubben omgående. På deres vej ud, kan de tage Würtz med sig. Det vil igen kræve et par spiller indkøb, gerne klassespillere.

    Kvists trick med at dreje rundt om sig selv er vist efterhånden gennemskuet af hele suppen, og det efterlade vist hans lange indkast som eneste retfædiggørelse, af hans tilstedeværelse i FCK, så bye bye. (hvis det ikke lige var fordi at han er Ståles ynglingsspiller, men så må vi bare have ny træner i samme moment)

    Nå men det her handlede vist bare om Zimling, og mit korte svar er "nej tak", og jeg beklager selvfølgelig at have misbrugt din tid, med så lang en tekst til så kort et svar.

    Hav en god aften
    Gundaris #1871
    [SIZE=1]www.gundaris.dk/fck [/SIZE]

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Alle mand til Hamburg!... skal du med?!" afstemning.
    By -=| Morten |=- in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 02.09.05, 21:03
  2. Skal der buh'es af Zimling?
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.09.04, 00:41
  3. >>>>----- AFSTEMNING: Skal du til Brombø Stadion ? ----<<<<
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 22.08.03, 16:26

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •