Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: FCK bremser Hutch

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    FCK bremser Hutch

    Der er da ikke noget bedre end et lille Nytårs-vredes-udbrud...

    Ifølge www.bold.dk og DR udtaler Atibas agent at Hutch ikke kan udvikle sig mere i FCK og må væk!

    Igen mener jeg at en agent blamerer sig og skyder nogle helt latterlige kommentarer afsted:

    1) Hutch kan stadig udvikle flere aspekter af sit spil(hovedspil, målscoring m.m.)

    2) Hutch spillede en formidabel sæson, men er siden faldet væsentligt i niveau! Og mangler dermed at UDVIKLE sig på det vigtigste felt: kontinuitet!

    3) Det er da for guds skyld agenten selv der har forhandlet kontrakten! Og mere end halvvejs før udløb begynder han at te sig...

    Konklusion: Vi må vel nok erkende at FCK i en el. anden forstand er udviklings/springbrætsklub. MEN det er da ikke fordi Atiba har været her i årevis! Mener sådan set det er fint når Linderoth, Zuma, Lars J, evt. Silber og Jesper C smutter. Men at agenter og spillere nærmest forventer at blive sluppet efter en god sæson er simpelthen latterligt. Der er tilsyneladende flere af disse som ikke har fattet at FCK er en ambitiøs klub som skriver lange kontrakter af en årsag. Ellers må de skrive med Aab, FCM eller BIF... At klubben så har mere end svært v at leve op til de ambitiøse udmeldinger er så en HELT anden snak...

    Godt nytår - også til Atibas agent, som skal trække piben ind og sparre sig for pinlige og uprofessionelle udtalelser.

    Zan

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: FCK bremser Hutch

    Atiba er den sidste jeg forventer bliver solgt i indeværende transfervindue. Simpleten fordi han, IMO, har været usandsynlig ringe i dette efterår.

    Så dagens artikel betragter jeg ikke som andet end den sædvanlige sensations jounalistik som Brüchmann og co. excellere i, når det kommer til FCK.

    Det er sådan en artikel man læser, for derefter at tænke "Nå ja, gryden skal jo holdes i kog", hvilket generelt kan siges om begge formiddagsaviser.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: FCK bremser Hutch

    Så vidt jeg har læst i dagens avis kræver FCK 45 mill for ham.....Det er godt nok også højt sat. Manden har været langt fra sit topniveau i de seneste mange kampe, så han bliver sådan den sidste der ryger

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: FCK bremser Hutch

    Jeg så gerne at han smutter i dette transfervindue hvis vi kan få 20-30 mio for ham. (og pengene så bliver brugt til nye spillere!)

    Jeg syntes han har spillet meget ringe i meget lang tid og når han endelig spiller en god kamp virker det bare som et heldigt tilfælde. Selv en blind høne finder korn en gang imellem.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    242

    Re: FCK bremser Hutch

    ›Så vidt jeg har læst i dagens avis kræver FCK 45 mill for
    ›ham.....

    Hvis de får det for ham er det godt en af de bedste transfer set i historien og her gælder resten af europa med, Elmander blev solgt for 10 mill. mindre....

    /Anders

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: FCK bremser Hutch

    Han er ikke mere end 4,5 mill. værd i øjeblikket, jeg tror faktisk Bergvold ville have været bedre at satse på, han var da stabil, men skulle måske have lidt mere selvtillid.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    118

    Re: FCK bremser Hutch

    Hold da kæft hvor er I alle sammen kloge at høre på. Atiba har et kæmpe stort potentiale. Hans nedadgående formkurve, kunne måske hænge sammen med at holdet som helhed har spillet som en brækket arm.

    At bruge Bergvold istedet er jo direkte nonsens og useriøst.


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: FCK bremser Hutch

    ›Jeg så gerne at han smutter i dette transfervindue hvis vi kan få
    ›20-30 mio for ham. (og pengene så bliver brugt til nye spillere!)

    ›Jeg syntes han har spillet meget ringe i meget lang tid og når
    ›han endelig spiller en god kamp virker det bare som et heldigt
    ›tilfælde. Selv en blind høne finder korn en gang imellem.

    Det kan man vel stort set sige om alle spillerne, minus et par stykker..
    Useriøs kommentar, i mine øjne.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: FCK bremser Hutch

    Jeg vedkender mig at Atiba har haft et efterår med store udsving i sine præstationer. Dog er der en vigtig positiv ting ved Atibas aktuelle udvikling, og det er det faktum at manden er blevet bedre til at omsætte de chancer han hele tiden er kommet fremt til i sin Fck tid. Mål 2 gange i Århus, samt det vigtige mål i Benfica er eksempler herpå. I en periode hvor Sionko nærmest er ene mand om at repræsentere vores midtbanefolk blandt målscorerne er Atibas målsøgende spil nok værd at holde fast på lidt endnu.
    Men ja kommer der en vevillig køber som vil betale dyrt for ham så ok, men han skal absolut ikke skydes af for billige penge.
    Jeg håber og tror at han rent spillemæssigt kommer op i gear igen.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: FCK bremser Hutch

    Mig personligt ville det nærmest glæde at få solgt Atiba og samtidig tjene en lille mønt. Jeg har aldrig været den store fan af hans spil. Han prøver tit selv og drible, hvilket han MEGET sjældent har held med, når han prøver at lave en pasning der skal åbne forsvaret bliver den 75 % af gangene for upræcis. Hans fysiske styrke er nærmest ikke eksiterende og han vælter jo bare at Mads "Glasben" Jørgensen kigger på ham. (Dette gælder ikke kun dette efterår men også sidste forår hvor jeg syntes at han spillede som en karklud :(...)

    Heller for sendt ham videre nu hvor han så heller ikke gider være her mere, og så få købt en ny, ung spiller eller evt. giv Silber en chance !!! IMO :-)
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    57

    Re: FCK bremser Hutch

    Kunne Hutch's faldende niveau ikke have noget at gøre med nedenstående udtalelse fra Ståle ?

    Det er utroligt at han overhovedet har kunnet spille.

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=80302&rss=true

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: FCK bremser Hutch

    ›Kunne Hutch's faldende niveau ikke have noget at gøre med
    ›nedenstående udtalelse fra Ståle ?

    ›Det er utroligt at han overhovedet har kunnet spille.

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=80302&rss=true

    Nu er jeg ikke læge (det er der sikkert nogen herinde som er, og kan rette mig og sige noget klogt)

    Men er det ikke farligt og rende rundt og dyrke sport og give sig 100% når man har kyssesyge? er det ikke også smittefarligt? (også hvis man ikke lige kysser) Synes det virker helt sygt at han har spillet

    Det er lige før jeg ikke tror på det...
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: FCK bremser Hutch

    ›Men er det ikke farligt og rende rundt og dyrke sport og give sig
    ›100% når man har kyssesyge? er det ikke også smittefarligt? (også
    ›hvis man ikke lige kysser) Synes det virker helt sygt at han har
    ›spillet

    ›Det er lige før jeg ikke tror på det...


    Da vi spillede mod Schalke i sommer var han jo ikke med fordi han skulle have fortaget nogle prøver og faktisk ikke måtte spille i en periode pga det. Tanken strejfede mig om netop kyssesyge, men så spillede han kort tid efter igen. Jeg troede heller ikke man måtte spille når man havde det. Men jeg tror det er rigtig nok, netop fordi han fik taget de prøver i sommer...
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: FCK bremser Hutch

    ››Men er det ikke farligt og rende rundt og dyrke sport og give sig
    ››100% når man har kyssesyge? er det ikke også smittefarligt? (også
    ››hvis man ikke lige kysser) Synes det virker helt sygt at han har
    ››spillet
    ››
    ››Det er lige før jeg ikke tror på det...


    ›Da vi spillede mod Schalke i sommer var han jo ikke med fordi han
    ›skulle have fortaget nogle prøver og faktisk ikke måtte spille i
    ›en periode pga det. Tanken strejfede mig om netop kyssesyge, men
    ›så spillede han kort tid efter igen. Jeg troede heller ikke man
    ›måtte spille når man havde det. Men jeg tror det er rigtig nok,
    ›netop fordi han fik taget de prøver i sommer...

    Hørt. Det virker sgu da hel vildt at manden har spillet, hvis han har været stærkt medtaget og gået så meget ned i vægt. Ikke at jeg tror, at nogen af vores spillere bliver italiener-tvunget til at spille, men no wonder at manden har virket som en skygge af sig selv.
    Har en fætter som havde kyssesyge på et tidspunkt og han lå da på langs i lang tid om jeg husker rigtigt.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: FCK bremser Hutch

    ›Har en fætter som havde kyssesyge på et tidspunkt og han lå da på
    ›langs i lang tid om jeg husker rigtigt.
    Man kan i værste tilfælde beskadige milten ved hård fysisk kontakt (slag/spark), så der er en risiko ved det - og jo nok specielt ved elitesport.
    I de blindes rige er den enøjede konge.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. TK vs Hutch
    By Larsoni in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 26.03.09, 15:03
  2. Artikel om Hutch
    By Plum in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 18.12.06, 10:22
  3. En hyldest til Hutch
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 20.11.06, 11:08
  4. Life story Hutch
    By FC Bangkok in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 18.01.06, 14:47

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •