Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=7584

    Så er Bertolt udlejet til Viborg, og det lyder da ikke på CV som om vi får ham at se igen som spiller i FC København.
    Sidst redigeret af Pipetown : 07.01.08 kl. 11:24
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Morten Bertolt udlejet til Viborg resten af sæsonen

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=7584

    ›Så er Bertolt udlejet til Viborg, og det lyder da ikke på CV som
    ›om vi får ham at se igen som spiller i FC København.

    Det er godt nok en temmelig kold udmelding på fck.dk må man sige...

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Morten Bertolt udlejet til HamKam resten af 2006

    Hvori består det kolde ? :/

    CV siger:
    - Morten har aftjent sin værnepligt i periferien af SAS ligaholdet i F.C. København, og vi ser derfor lejemålet og muligheden for fast spilletid til Bertolt som et naturligt skridt i hans udvikling som fodboldspiller, siger sportschef Carsten V. Jensen.

    Dermed ser jeg det da mere som en udmelding om, at man gerne vil have ham igang ?

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Morten Bertolt udlejet til HamKam resten af 2006

    Held og lykke til Morten Bertolt i Viborg, i hvert fald. Jeg håber han får chancen i fodsportsforeningen.

    VH Sebastian.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Morten Bertolt udlejet til HamKam resten af 2006

    Morten ser da også overordentlig tilfreds ud med sit skifte:

    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    Jamen held og lykke til Morten Bertolt i Viborg. Jeg synes nu heller ikke det lyder koldt mht. CV's udtalelser, men omvendt hører jeg det også lidt som om, at Bertolt er fortid i Fck. Fair nok, han har ventet længe og tålmodigt og det har jo længe set ud som om han har været meget langt væk fra holdet.
    Det skal blive spændende og se om han kan begå sig i superligaen.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    136

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    Husker jeg korrekt, blev Bertolt i et af de første FCK Balls omtalt som den nye Linderoth, og blev endda sammenlignet med ham.

    Bulletinerne fra ungdomsrækkerne var også, at han her viste stort potentiale og var én af "stjernerne".

    Jeg kan ikke undgå at få den kætterske tanke, at han ender med at blive et "produkt" af trænerstabens manglende evne til at udvikle spillere, jævnfør andre debatter her på siden. Traore, Bech og tildels også Bergvold er andre eksempler. Og snart kan vi vel føje Nikolaj Hansen, Neestrup og Laudrup til listen. En deprimerende udvikling.

    Men held og lykke til Bertolt

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    14

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    Husker jeg korrekt, blev Bertolt i et af de første FCK Balls omtalt som den nye Linderoth, og blev endda sammenlignet med ham.

    Bulletinerne fra ungdomsrækkerne var også, at han her viste stort potentiale og var én af "stjernerne".

    Jeg kan ikke undgå at få den kætterske tanke, at han ender med at blive et "produkt" af trænerstabens manglende evne til at udvikle spillere, jævnfør andre debatter her på siden. Traore, Bech og tildels også Bergvold er andre eksempler. Og snart kan vi vel føje Nikolaj Hansen, Neestrup og Laudrup til listen. En deprimerende udvikling.

    Men held og lykke til Bertolt
    Hmmm.. Vi har vel ret beset udviklet Traore, Bech og Bergvold til superliganiveau. At må så havde forventet noget mere end blot superliganiveau er en anden diskussion. Hvis Traore og Bech havde så stort et talent som det lyder til på dig, burde de vil have udviklet nu de har fået fast spilletid både i svenske og danske superliga klubber.

    Jeg ved at Traore har været meget skadet, men ret beset syntes jeg ikke han så særlig god ud da han spillede for FCM ( er han der egentlig stadig??) og i Sverige gjorde han det vel ok, men heller ikke mere end det.

    Bech startede godt i Sverige men røg jo så af holdet. I Esbjerg har han spillet som i han gjorde i FCK - humørspiller med højt top niveau og lavt bundniveau.

    Der er langt fra at være talent i FCK og til at komme på 1. holdet - måske for langt. Men jeg kan ikke komme på nogen som er blevet vejet og fundet for let og derefter er blevet profil i en anden superligaklub eller i udlandet.
    Om det er mangel på talentmasse eller god bedømmelse af talent eller mangel på samme, er et åbent spørgsmål, men der findes ingen Søren Larsen eller Zimling eksempler i FCK i nyere tid (heldigvis).
    Nogen vil måske sige Bergvold, men han har indtil videre ikke vist det store i Italien og er såvidt jeg forstår først ved at spille sig på holdet - så det kan vist gå begge veje.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ›Bulletinerne fra ungdomsrækkerne var også, at han her viste stort
    ›potentiale og var én af "stjernerne".

    Og nogle af os som havde set ham i ungdomsrækkerne, var lettere rystede over at han nogensinde skulle komme i nærheden af førsteholdet.

    Men det skal da bestemt ikke komme ham til skade at han har sat sig ud over sit begrænsede talent og har trænet og kæmpet sig til en kontrakt med en superligaklub. Det er al ære værd, og han skal have held og lykke i Viborg.

    Venligst,
    Bo N K

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ›Hmmm.. Vi har vel ret beset udviklet Traore, Bech og Bergvold til
    ›superliganiveau.

    Og Hjalte, William Kvist, Rune Pedersen, Bo Svensson, Kim Madsen og Martin Bernburg. Og hvis vi skal tage et lidt mere eksotisk indslag, så har vi vel også udviklet Elrio van Heerden.

    Det giver ca. 10 spillere udviklet til SAS-liganiveau eller højere på omtrent lige så mange år. Hvilket vist svarer meget godt til ambitionsniveauet på Peter Bangs vej.

    Vi (fans) mangler vel mere sådan en Daniel Agger/Thomas Kahlenberg oplevelse, hvor en af klubbens talenter er talentfulde, at en storklub kommer forbi og lægger 40+ mio.

    ›Der er langt fra at være talent i FCK og til at komme på 1.
    ›holdet - måske for langt. Men jeg kan ikke komme på nogen som er
    ›blevet vejet og fundet for let og derefter er blevet profil i en
    ›anden superligaklub eller i udlandet.

    Der er heller ikke nogen (endnu). Hvilket - som du selv bemærker - vel meget godt illustrerer, at vores talenter ikke er blevet voldsomt vanrøgtet. Både Bech, Traoré, Rune Pedersen, Bergvold, Elrio og Bernburg har jo taget chancen andre steder i en ung alder. Indtil videre med begrænset succes.

    ›Om det er mangel på talentmasse eller god bedømmelse af talent
    ›eller mangel på samme, er et åbent spørgsmål, men der findes
    ›ingen Søren Larsen eller Zimling eksempler i FCK i nyere tid
    ›(heldigvis).

    Ikke på talentsiden. For så vidt angår etablerede spillere, er der jo den berømte Marcelo Delgado :-)
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ›Vi (fans) mangler vel mere sådan en Daniel Agger/Thomas
    ›Kahlenberg oplevelse, hvor en af klubbens talenter er
    ›talentfulde, at en storklub kommer forbi og lægger 40+ mio.


    Hvad med Christian Poulsen?
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ››Vi (fans) mangler vel mere sådan en Daniel Agger/Thomas
    ››Kahlenberg oplevelse, hvor en af klubbens talenter er
    ››talentfulde, at en storklub kommer forbi og lægger 40+ mio.

    ›Hvad med Christian Poulsen?

    Jeg overvejede at nævne ham, men strengt taget var Chr. Poulsen vel ikke så meget "vores talent", eftersom vi hentede ham, da han var ca. 20 og en etableret spiller i Holbæk og solgte ham kun et par år senere (jeg ved godt at den der "egen avl" diskussion er betændt og umulig men alligevel).

    Anyhoo - uanset Poulsens talentstatus den gang, så er det nogle år siden, og på en del indlæg lyder det som om, at der er lidt utilfredshed over, at klubben ikke siden har kunne opdyrke endnu en spiller i Poulsen/Agger klassen.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    Bendtner?
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ›Bendtner?

    Ham fik vi ikke 40 mio. for :-) Og derudover kasserede vi ham jo ikke (Søren Larsen/Zimling eksemplet). Han smuttede selv som 16-årig eller deromkring, selvom FCK vist gerne ville have forlænget med ham. Benny Nielsens søn Morten, der vist er i Chelsea, er vel det bedste bud på en, der kan udvikle sig til en Zimling historie (så vidt jeg husker historien).

    PS: I øvrigt - og uden denne tråd skal konvertere fuldstændigt til en diskussion om talenter - så har Bernburg en mening om, hvorfor talenter har det sværere i FCK end så mange andre danske klubber: http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=144768
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  22. #15
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Morten Bertolt udlejes til Viborg FF

    ›Husker jeg korrekt, blev Bertolt i et af de første FCK Balls
    ›omtalt som den nye Linderoth, og blev endda sammenlignet med ham.

    Ligesom Villadsen på fck.dk havde "Hvem sagde Canizares?" stående?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nathan Coe udlejes til Örgryte
    By DaneX in forum Transferforum
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.04.09, 13:37
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 08.02.07, 23:39
  3. God kamp af Morten Bertolt..
    By mceppe in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 20.05.06, 11:37
  4. Morten Bertolt forlænger (officiel jubeltråd)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 22.04.06, 13:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •