Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 91

Emner: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjällby AIF

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Erton Fejzullahu-tråden

    FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjällby AIF. Lidt mere her.

    Ærgerligt - jeg ville godt have set ham få chancen i FCK. Han skulle have gjort det fint i det svenske (da han var udlejet). Man har tilsyneladende afskrevet ham, og det syntes jeg godt nok er lige tidligt nok. Man skulle have givet ham 2-3 år mere, og hvis det stadig ikke var blevet til det helt store kunne man så afskibet ham.

    Erton Fejzullahu klar för Mjällby

    Mjällby AIF har idag gjort klart med FC Köpenhamn om köpa Erton Fejzullahu. Mjällby är även överens med Erton men han har ännu inte satt sin signatur på 3-årskontraktet. Klubben väljer ändå att gå ut med den glädjande nyheten för att undvika onödiga spekulationer.
    Erton Fejzullahu kom till Mjällby våren 2007 från just FC Köpenhamn men har sin fotbollsfostran i Högadals IS där han debuterade i A-laget som 15-åring.
    Den snabbe och tekniske anfallaren, som under året fyller 20, kom från Kosovo till Sverige som 4-åring. Efter första året på gymnasiet blev han fotbollsproffs och har försörjt sig på fotbollen sedan dess. Han har varit med i J-landslaget vid 3 tillfällen.
    Der er forøvrigt en glimrende tråd, der handler om Ertons bedrifter i det svenske lige her.

    (går ud fra, at en selvstændig tråd om dette er i overensstemmelse med den nye politik... eller hvad?)
    Sidst redigeret af Don J. : 08.07.09 kl. 20:36 Årsag: synes, at titlen trænger gevaldigt til en opdatering til noget mere generelt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: FCK sælger Erton til Mjälby AIF

    Ærgerligt synes jeg også, uden at jeg kender alt for meget til ham. Men han virkede teknisk stærk og meget udfordrerne i sit spil. Men en spiller, der skal bruge sin tekniske kunnen, passer bare ikke ind i vores defensive spillestil, med lange bolde.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    612

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    Super ærgerligt. Nu havde jeg lige fået smag for manden efter hans attitude ude i Brøndbyhallen. Synes godt om ham og så et stort potientiale i ham.

    Man kunne synes det er er lidt mærkeligt at man sælger ham netop nu, hvor han ellers kunne blive en af de nye unge der kunne skyde frem.. specielt efter man nu har haft ham i et par år uden de store resultater.. Det er nu og de næste par år som viser om han bliver til noget eller om han ikke bliver til noget. Det kunne jo have været sjovt hvis han bar Løven på hjertet "hvis han blev til noget"

    Nå men held og lykke til ham på den anden side af sundet.
    Nix..

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›Håber vi har sikret os forkøbsret!

    Det er typisk FCK, at de ikke holder på talenter.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ››Håber vi har sikret os forkøbsret!

    ›Det er typisk FCK, at de ikke holder på talenter.

    Der var ingen grund til at holde på ham. Han har intet vist på 2. divisionsholdet.

    Typisk fans at blive solgt på en enkeltstående præstation i en indendørsturnering.

    -H&A


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    120

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    Jeg synes det er typisk FCK. Det er fandeme irriterende at se alle de talenter blive ødelagt!

    Man tør ikke satse på teknisk og attraktiv/publikumsvenligt fodbold! Det kunne jo være, det gik mere galt end det allerede gør! Det kunne jo være det skræmte folk væk, så man aldrig kommer op på de 30.000 tilskuere i snit, der er målet! (Sarkasme anvendt).

    Det var jo den nye Zlatan, men næh nej, det kunne jo være han faktisk blev god! (Sarkasme igen).

    ---

    Hvis vi ikke laver nogle transfers her i vinteren, har vi heller ikke fortjent mesterskabet!

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    Jeg må indrømme, jeg ikke just forstår, hvordan man mener at kunne vide bedst frem for vores eget trænerteam, hvorvidt Erton skulle have en fremtid i klubben. Specielt når man ikke har set ham spille udover 4 kampe i en ligegyldig indendørs turnering, alle er enige i at håne.

    Jeg har heller ikke set ham spille, men efter de bulletiner, jeg har læst fra de, der følger 2. Div. holdet, har han intet vist der, der kunne tyde på en stor fremtid.

    Det samt vores egne træneres vurdering vil jeg nok mene vejer lidt tungere end "en følelse og fornemmelse for at nu bliver han nok god, for jeg har lige set ham score 3-4 mål i en indendørsturnering".
    I de blindes rige er den enøjede konge.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›Jeg må indrømme, jeg ikke just forstår, hvordan man mener at
    ›kunne vide bedst frem for vores eget trænerteam, hvorvidt Erton
    ›skulle have en fremtid i klubben. Specielt når man ikke har set
    ›ham spille udover 4 kampe i en ligegyldig indendørs turnering,
    ›alle er enige i at håne.

    - enig... men jeg havde nu heller ikke set Ailton spille, da man brugte 22 mio. kr. på at hente ham. Og jeg var temmelig skeptisk i modsætning til hvad trænerteamet åbenbart var. Jeg håber stadig på, at Ailton gør min skeptisme til skamme. Forøvrigt tror jeg nok, at jeg har set Erton spille en kamp eller to for KB. Den ene gang var han vist indhopper.


    ›Jeg har heller ikke set ham spille, men efter de bulletiner, jeg
    ›har læst fra de, der følger 2. Div. holdet, har han intet vist
    ›der, der kunne tyde på en stor fremtid.

    ›Det samt vores egne træneres vurdering vil jeg nok mene vejer
    ›lidt tungere end "en følelse og fornemmelse for at nu bliver
    ›han nok god, for jeg har lige set ham score 3-4 mål i en
    ›indendørsturnering".

    - han har vist nok scoret 5-6 mål i 20 kampe for Mjällby i efteråret. Det er egentlig meget godt for en 18-19 årig knægt. Men Mjällby er ikke FCK og bliver det aldrig.

    Men hvis det er sandt, at han ikke er særlig vellidt i KB-truppen (jf. tråden om hans udlejning til Mjällby), så er der vist ingen grund til at beholde ham. Eneste alternativ er jo oprykning til A-truppen, og har nok ikke ligefrem været inde i overvejelserne (ellers havde man vel næppe solgt ham).
    Sidst redigeret af Don J. : 10.01.08 kl. 22:56

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›››Håber vi har sikret os forkøbsret!
    ››
    ››Det er yypisk FCK, at de ikke holder på talenter.

    ›Der var ingen grund til at holde på ham. Han har intet vist på 2.
    ›divisionsholdet.

    ›Typisk fans at blive solgt på en enkeltstående præstation i en
    ›indendørsturnering.

    ›-H&A


    Og for at tilføje. Knægten havde et halvt år tilbage af sin kontrakt. Jeg skyder på at han givetvis har forlangt at blive rykket op i førsteholdstruppen, samt en klækkelig lønforhøjelse før han ville forlænge kontrakten. Et krav FCK ikke har ville efterkomme. Så fint at skyde ham afsted nu, så vi slipper for at betale løn 6 måneder hvorefter han smutter gratis. Men hvad ved jeg.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›Jeg må indrømme, jeg ikke just forstår, hvordan man mener at
    ›kunne vide bedst frem for vores eget trænerteam, hvorvidt Erton
    ›skulle have en fremtid i klubben. Specielt når man ikke har set
    ›ham spille udover 4 kampe i en ligegyldig indendørs turnering,
    ›alle er enige i at håne.

    ›Jeg har heller ikke set ham spille, men efter de bulletiner, jeg
    ›har læst fra de, der følger 2. Div. holdet, har han intet vist
    ›der, der kunne tyde på en stor fremtid.

    ›Det samt vores egne træneres vurdering vil jeg nok mene vejer
    ›lidt tungere end "en følelse og fornemmelse for at nu bliver
    ›han nok god, for jeg har lige set ham score 3-4 mål i en
    ›indendørsturnering".

    Man skulle tro at en spille i Ertons alder udvikler sig. Jeg mener det er over et år siden Erton sidst har spillet for FCK II. Tror også Superettan er en smule stærkere end 2. division øst. Derfor kan man jo ikke vurdere Ertons nuværende niveau medmindre man har set ham spille for Mjällby.

    Jeg håber at Erton i fremtiden får masser succes for et andet hold. De ville da heller ikke overraske mig om en svensk klub får en god sum penge for ham en eller anden dag.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›- han har vist nok scoret 5-6 mål i 20 kampe for Mjällby i
    ›efteråret. Det er egentlig meget godt for en 18-19 årig knægt.
    ›Men Mjällby er ikke FCK og bliver det aldrig.

    Nej, det kan man vist roligt sige.

    Muligvis er jeg gået glip af noget sarkasme i den her tråd, men det ser grangiveligt ud som om ingen rigtigt tager notits af at vi har solgt ham til en ubetydelig lille klub fra den næstbedste række i Sverige? Hvor han altså ikke engang har scoret særligt mange mål.

    At ingen bedre klubber synes at have været interesseret i ham, antyder ved guderne ikke at vi er gået glip af det store. Ligesom den smule spilletid jeg har set med ham på 2. holdet bestemt heller ikke antyder.

    Forbløffet,
    Bo N K


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ›Der er forøvrigt en glimrende tråd, der handler om Ertons
    ›<A href="http://"http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?t=27984&qu</p><p>›bedrifter i det svenske lige ot;" target=_blank>her.

    (går ud fra, at en selvstændig tråd om dette er
    ›i overensstemmelse med den nye politik... eller hvad?)

    - tråden omhandler nu også Ertons nylige skifte :)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    ››- han har vist nok scoret 5-6 mål i 20 kampe for Mjällby i
    ››efteråret. Det er egentlig meget godt for en 18-19 årig knægt.
    ››Men Mjällby er ikke FCK og bliver det aldrig.

    ›Nej, det kan man vist roligt sige.

    ›Muligvis er jeg gået glip af noget sarkasme i den her tråd, men
    ›det ser grangiveligt ud som om ingen rigtigt tager notits af at
    ›vi har solgt ham til en ubetydelig lille klub fra den
    næstbedste række i Sverige? Hvor han altså ikke engang har
    ›scoret særligt mange mål.

    ›At ingen bedre klubber synes at have været interesseret i ham,
    ›antyder ved guderne ikke at vi er gået glip af det store. Ligesom
    ›den smule spilletid jeg har set med ham på 2. holdet bestemt
    ›heller ikke antyder.

    ›Forbløffet,
    ›Bo N K

    Hmm, hvor mange talenter er det egentlig vores trænerstab totalt har fejlbedømt og jaget på porten, hvorefter de har udviklet sig til stjernespillere i landsholdsklassen? Hvis jeg ikke tager meget fejl, er trænerstabens track record OK på det her punkt, eller også er min hukommelse bare ringere end jeg tror.
    Og hvis Erton nu endelig skulle være en Zlatan i svøb, er der også altid den mulighed, at hans talent er blevet spottet af klubben og ordene "tilbagekøbs-" eller "videresalgsklausul" har sneget sig ind i kontrakten og så er det hele vel ikke så skidt endda?
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    136

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    Tja, men det er vel også bedre at bruge 22 mio. på en spiller, der intet har vist, og som helt åbenlyst ikke passer ind i den efterhånden såkaldte spillestil (hvilket allerede var åbenlyst inden skiftet), end at arbejde på at udvikle et stort talent....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    241

    Re: FCK sælger Erton Fejzullahu til Mjälby AIF

    Helt ærligt... for en måned siden var der ingen der troede særligt meget på Erton, så viser han godt spil for vores reservehold i en indendørsturnering, og pludselig er han den nye Zlatan!
    Spilleren har altså ikke gjort sig helt vildt bemærket i Sverige, hvorfor vi heller ikke har hørt om interesserede klubber i fx allsvenska. Det er en svensk 1.divisionsklub han er blevet solgt til, mon ikke han kunne havde skiftet til en bedre klub, hvis han virkelig var så god? Han er heller ikke på nogen svenske ungdomslandshold...
    Synes folk virker en anelse desperate, Erton har altså ikke vist noget der gør ham god nok til FCK.
    Sidst redigeret af Smallbirds : 11.01.08 kl. 06:18
    "Mine spillere sidder dernede og er helt døde nu, de har alle ydet en enorm indsats"

    - udtalte Pep Guardiola, efter at Barcelona fik tilkæmpet sig et enkelt point i Parken.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Erton Fejzullahu SOLGT til Mjällby AIF (upd. 10.01.08)
    By 44fire44 in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 11.01.08, 14:02
  2. Erton Fejzullahu til FCK
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 03.10.05, 20:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •