Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 75

Emner: Silberbauer på vej væk?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Silberbauer

    Nyt om Silber's situation sidst i artiklen: http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...d-9937952.html

    Håber CV formår at forlænge med Michael Silberbauer - synes generelt han er meget undervuderet af os FCK fans! Kunne sagtens se Würtz & Silberbauer danne en slagkraftig midtbane, med Sionko & Grønkjær på kanterne!
    #1

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Som jeg har det lige nu, så ville jeg egentlig ikke ærgre mig helt vildt meget, hvis der ikke blev forlænget med Silber. Han har gjort det ok for os, ingen tvivl derom, men han virker mere træt og ideforladt i sit spil end han har gjort længe. Om det er en generel skuffelse pga vores spil fornylig der hænger over mig, skal ikke kunne siges. :-)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    64

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Det vil egentlig ikke overraske mig hvis Silbers niveau stiger igen hvis han skriver under på en ny kontrakt. Jeg tror han har været lidt usikker på hvad han ville, især efter hans bedste FCK ven Lars Jacobsen smuttede. Så hvis han har reflekteret over det og besluttet sig for at forlænge så tror jeg der kommer ro på hans situation og et helt andet fokus i hans spil.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Dog ret urovækkende hvis en spiller falder så meget i niveau, fordi han skulle være usikker på om kontrakten bliver forlænget om 6+ mdr...
    Frygten da så den dag hvor han mister et kæledyr eller noget andet. Så vil han da ikke være i stand til overhovedet at møde til træning...

    edit:stavebøf

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    64

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Nå nå da. Jeg så da osse gerne at vi solgte silber for en god sum og købte Peter Løvenkrands. Meeen jeg synes ikke hans niveau har været så elendigt. Og jeg tror ikke på vi kan gafle PL. Derudover så jeg ham osse gerne spille centralt hvor jeg synes han gjorde det fantastisk de gange han var sub for linderoth de gange hvor han var karantæramt eller skadet.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    ›Det vil egentlig ikke overraske mig hvis Silbers niveau stiger
    ›igen hvis han skriver under på en ny kontrakt. Jeg tror han har
    ›været lidt usikker på hvad han ville, især efter hans bedste FCK
    ›ven Lars Jacobsen smuttede. Så hvis han har reflekteret over det
    ›og besluttet sig for at forlænge så tror jeg der kommer ro på
    ›hans situation og et helt andet fokus i hans spil.

    Det der er noget tøset psykologisludder, som ikke passer ind i situationen. Hvis han så gerne vil have sikkerhed kunne han bare have banket på til CV's kontor og bedt om en forlængelse, hvilket han tilsyneladende ikke har gjort.

    Jeg mener, at Silberbauer skal videre. Vi står i en situation, hvor hverken klubben eller Silberbauer selv kan presse appelsinen yderligere for en ekstra portion spilleglæde. Vi skal videre, han skal videre, og derfor bør samarbejdet stoppe senest til sommer.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    ›Jeg mener, at Silberbauer skal videre. Vi står i en situation,
    ›hvor hverken klubben eller Silberbauer selv kan presse appelsinen
    ›yderligere for en ekstra portion spilleglæde. Vi skal videre, han
    ›skal videre, og derfor bør samarbejdet stoppe senest til sommer.

    Spilleglæde eller ej, så vil Silberbauer være en fremragende breddespiller at have i truppen. Derfor synes jeg heller ikke, man skal gå af med ham, hvis han rent faktisk gerne vil forlænge.

    Jeg er dog enig i, at det ikke nødvendigvis er negativt, hvis han bliver solgt eller smutter til sommer. Truppen trænger til spillere, som ønsker at vinde medaljer med FCK.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Personligt ser jeg gerne Silberbauer fortsætte hos os. Jeg synes han rammer nogle perioder ca. hver halvår, hvor han så sparker alt i kassen. En sådan kunne passende komme nu til foråret.
    Jeg synes heller ikke at han har været specielt dårlig, nok mere bare en del af den generelle middelmådighed. Og jeg synes hele vejen igennem at hans attitude og offervilje er stor. Forlæng med ham, hvis han vil.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    209

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Jeg tror, klubben gør rigtigt klogt i at forlænge med Silber. Synes han har været et friskt pust på den centrale midt, hvor han har kunnet tilføre noget af det, som Würtz/Hjalte ikke har - nemlig gennembrudsstyrke. Han er ikke den store kreative force, men hellere lidt punch, end det tordnende ingenting, der kommer ud af H/W-duoen. Desuden er det et svært transfervindue. Der er ikke nogen spillere, som selvklart bliver hentet til klubben, selvom behovet synes at være til stede. Tror man har svært ved at finde egnede emner. Og så er det måske ikke så dumt, at holde lidt på det man har. Og der er heller ikke rigtigt nogen, som står og flår i Silber, så den ligger vel egentligt til højrebenet.

    Glasbarnet

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Iflg dagens 24 timer (Aabrink citeres) er Silber mere eller mindre solgt til Murcia, selvom Ståle i samme artikel giver udtryk for, at Silber går tiden ud.....

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Michael Silberbauer!

    ›Iflg dagens 24 timer (Aabrink citeres) er Silber mere eller
    ›mindre solgt til Murcia, selvom Ståle i samme artikel giver
    ›udtryk for, at Silber går tiden ud.....

    Hvis dette er sandt havner Silberbauer i en noget nær optimal klub! At ligge nummer 11 i Primera Division taler vel for sig selv! Hvis han formår at blive fast mand hos oprykkerne fra Murcia - kan Morten Olsen simpelthen ikke set bort fra ham i landholdssammenhæng!
    #1

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Michael Silberbauer!

    #1

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Jeg har godt nok svært ved at se Silberbauer i spansk fodbold; men han kan da overraske.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    ›Iflg dagens 24 timer (Aabrink citeres) er Silber mere eller
    ›mindre solgt til Murcia,

    Det er godt nok ikke særlig loyalt gengivet :-)

    Aabrink er citeret for følgende bidder:

    "Der er fin interesse for Silberbauer. Både fra FCK og udenlandske klubber. Så må vi se, hvad der sker."
    "Det er klart, at når en spiller på hans niveau har kontraktudløb til sommer, så er der jo nogle overvejelser, som man gør sig. Hvad der skal ske med hans karriere. De overvejelser er han inde i for tiden."
    Så det er vist at stramme skruen at hævde, at Silberbauer iflg. Aabrink er så godt som solgt.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Everton vil have Jesper Christiansen & Michael Silberbauer!

    Jeg tror mange fc fans undervurdere Silber og overvurdere hvad vi kan tiltrække.

    Silverbauer er mere end bare en breddespiller. Han er en af de vigtigste både i supen og internationalt. Jeg håber han bliver, men forstår godt hvis han vil ud og hvis klubber vil have ham... selvom det selvfølgelig ikke bliver Real og Milan, der vil slås om ham!

    Torben

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Allbäck på vej væk :(
    By Gross in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 16.11.07, 12:57
  2. Thomassen på vej væk?
    By Bech da man in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 29.08.06, 07:53
  3. Bertolt på vej væk
    By MrBertel in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 21.04.06, 18:02
  4. Santos på vej væk?
    By B1903_kla in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.01.06, 12:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •