Se afstemningsresultater: Hvilket hold kommer til at løfte Lombardi trofæet ?

Stemmeafgivere
126. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • New England Patriots

    80 63.49%
  • New York Giants

    46 36.51%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Superbowl 42!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Superbowl 42!

    Ja, så fandt vi de 2 deltagere til verdens største endagsbegivenhed i sportens verden.

    New England Patriots:

    Som har haft den perfekte sæson indtil videre, og vil fuldføre den til det totale perfekte, hvis de også går hen og vinder Lombardi trofæet.

    New York Giants:

    Payton Mannings lillebror Eli's hold, som har overrasket alt og alle især i slutspillet, hvor de har spillet 3 kampe ude og vundet dem.

    Vurdering:

    Giants står ikke helt uden en chance for at vinde SB 42, men de skal også spille deres bedste kamp i mange år, hvis de skal byde Patriots op til dans.

    Patriots har slingret lidt i slutspillet synes jeg, og ikke rigtigt vist det superspil som de spillede med i starten af sæsonen, men Brady har jo været i 3 SB før og vundet dem alle så han kender gamet.

    Men hvem tror/håber I vinder Superbowl 42 i Arizona søndag den 3 februar 2008 ??
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    478

    Re: Superbowl 42 !!!

    Skal man stemme på hvem man tror eller håber vinder? For der er virkelig stor forskel...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    143

    Re: Superbowl 42 !!!

    ›Skal man stemme på hvem man tror eller håber vinder? For der er
    ›virkelig stor forskel...

    Det eneste logiske er vel Patriots, men håber sku Giants klare den.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Superbowl 42 !!!

    ›Skal man stemme på hvem man tror eller håber vinder? For der er
    ›virkelig stor forskel...

    Det er egentlig op til en selv at bedømme vil jeg mene, man kunne jo stemme på den man TROR vinder, og så skrive i tråden hvem man HÅBER vinder. :D
    Hvis altså ikke det er et og samme hold, som man både håber og tror på vinder. :)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  8. #5
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Superbowl 42 !!!

    Har stemt på Giants! Det må aftvinge respekt at tage til The Frozen Tundra og vinde i permafrost!

    Jeg syntes at Patriots har sløset lidt på det sidste - bl.a. 3 interceptions imod Chargers.

    Noget af presset er taget af Manning da Patriots selvklart er tårnhøje favoritter - 18-0 indtil videre og 2-0 mod Giants.

    Den ligger til Patriots men Giants har momentum *skrev jeg virkelig det??* med 9 udesejre i træk.

    Der kan selvfølgelig listes over dobbelt så mange punkter på hvorfor Patriots vinder - men det vil jeg lade andre om!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Superbowl 42!

    New England vinder da helt klart. De er bedre på alle positioner. (selv om plaxico er nice).

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Superbowl 42!

    Jeg har stemt på Patriots, da jeg tror på dem. Hvis de skulle have være slået ud skulle det være sket mod Chargers (eller Colts hvis de var gået videre). Dog håber jeg på at Giants vinder Super Bowl. Har ikke noget specielt imod NE, men synes bare det kunne være sjovt hvis de gik ubesejrede igennem til Super Bowl for at tabe der. Men det sker nok ikke.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Superbowl 42!

    Jeg har stemt med hjertet på Giants. Fornuften siger at de ikke kan stille noget op mod Patriots. Men fornuften sagde også at de ikke kunne vinde ude over Buccaneers. At de ikke kunne vinde ude over Cowboys. At de ikke kunne vinde på Lambeau i 23 graders frost.

    Statistikken læner sig i Giants favør. Dette er 12. gang det er sket at hold der har mødt hinanden i regular season skal møde hinanden i Superbowl. Og der har vinderen af det første opgør en lidt svagere statistik. Kun 5 ud af 11 gange har vinderen af første opgør vundet igen.

    Jeg har bare én ting at sige:

    LET'S GO GIANTS!!!
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Superbowl 42 !!!

    ›Skal man stemme på hvem man tror eller håber vinder? For der er
    ›virkelig stor forskel...
    Vist nok hvem, man tror vinder. Det tog jeg så fejl af, og stemte på Giants.
    Jeg tror egentlig ikke, de har den store chance. Patriots er bare det bedste hold.

    Men selvfølgelig kan det lade sig gøre, og jeg er da vildt imponeret over, hvad Giants har opnået indtil videre i denne sæson.

    De startede sæsonen med pludselig at miste deres nok største stjerne i Tiki Barber. Michael Strahan skabte en masse uro, da man ikke rigtig vidste, om han spillede med eller stoppede karrieren. De gik ind til optakten med en træner, der mere eller mindre kun var ansat fordi man jo skal have en træner. De startede med at tabe de to første kampe, til Cowboys og Packers. I løbet af sæsonen har de mistet profiler som Jeremy Shockey og Mathias Kiwanuka, mens Plaxico Burress nærmest ikke har trænet hele sæsonen.

    Nu står de i Arizona efter ni udesejre i træk, som bekendt blandt andet i Dallas og i Green Bay.

    Jeg kan ikke rigtig finde ord for, hvor stor en præstation jeg egentlig synes, det er af dem.
    Jeg håber virkelig, at de kan besejre New England.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    7

    Re: Superbowl 42!

    Da jeg både tror, og håber på Patriots har det selvklart afstedkommet en stemme fra mig.

    Har "altid" været NE fan, og holder da osse med Celtic (BB), samt følger UND (og finder osse University-leaguen sjovere end NFL)

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Superbowl 42!

    Da jeg både tror, og håber på Patriots har det selvklart afstedkommet en stemme fra mig.

    Har "altid" været NE fan, og holder da osse med Celtic (BB), samt følger UND (og finder osse University-leaguen sjovere end NFL)
    celtics go to hell :D haha

    SUNS er det eneste rigtige..
    OG NEJ uni-ligaen er ikk sjovere derimod Arena football er for nice :D


    + Patriots vinder :

  19. #12
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Superbowl 42!

    Hvad har I ellers af planer til selve afviklingen af den hellige aften?

    For mit eget vedkommende står den på sofaen herhjemme med 4 kammerater. Roethlis-burgere i den originale opskrift og hot wings kl. 24.

    Derudover fik vi for en årrække tilbage indført "Ny snack hver quarter" samt ny amerikansk import-øl hver quarter.

    Det plejer at være en fornøjelig aften.

    Har set at der i øvrigt er et par storstilede arrangementer, bl.a. på diverse hoteller, i Sportscafeen ved Parken samt hosthostbrøndbystadionhost hvor Bøjgaard og Morten Andersen skulle kigge forbi.

    Hvordan tilbringer I andre aftenen?

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,274

    Re: Superbowl 42!

    MaQ skrev:
    Hvordan tilbringer I andre aftenen?
    Jeg er inviteret hjem til en klassekammerat. Hvor mange vi bliver ved jeg ikke helt, men hvis jeg gætter 10 eller noget i den dur er nok ikke at gætte langt ved siden af. Planen er at mødes om formiddagen og så ellers hygge os med en masse usund mad (roethlisburgere og hotdogs var det sidste jeg hørte) og så spille noget poker og Madden i løbet af dagen.

    Angående denne afstemning så stemte jeg Patriots. Allerede i uge tre skrev jeg lige her:

    Det kan siges ganske kort. New England Patriots er favorit i enhver kamp, hvis de fortsætter de første par ugers spil.
    Det gjorde de mere eller mindre så jeg har haft dem som favorit i hver eneste kamp i denne sæson, og som alle ved nu, har de også levet op til den favoritværdighed. Det er jeg helt overbevist om de også gør i Super Bowl.

    Jeg skal dog indrømme at Giants' spil i playoff har været forbløffende godt og vi skal ikke mere end en måned tilbage før jeg havde påstået Giants' chancer for at komme i Super Bowl var meget, meget små.
    Sidst redigeret af JM : 31.01.09 kl. 04:09

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    120

    Re: Superbowl 42!

    Jeg har stemt på Patriots. De har været helt suværene i denne sæson, og håber oss de tager sejr nr 19 i træk.

    Er ikke NE-fan, men de har sku fortjent det.

    ---

    Aftenen bliver enten der hjemme, eller også hos nogle klassekammerater, hvor jeg er inviteret. Vi bliver vel oss deromkring 10 stykker..
    Men kæft, det blir hårdt at stå op, og komme i skole kl 8 om Mandagen!

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Superbowl 42!




    TILLYKKE GIANTS OG GIANTSFANS.

    og tillykke til de 31 der har stemt rigtigt i denne afstemning:

    -_-Tiesto-_-, Apu, Casper CC, Cheerleader nr.8, dabstar, Dan Abnormal, Dumle, Dunse, EALP, FCKPSG, fckromann, Firefyrre, Frede, Gandhi, Gobas, Il Calabrese, Iwy, Jacob N, kvik, Lundberg_aus_Lolland, michael_kruuse, niknik, Onkel P, peb, Pipetown, Strümpfe, Superkebab, Szuma, Tabosco, wolthers, ZuperFarDK
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Superbowl XLIV/2010
    By Walle in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 10.02.10, 20:27
  2. Hvem vinder Superbowl 43?
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.02.09, 10:31
  3. MVP i Superbowl XL?
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.02.06, 14:02
  4. 2006's 2 Superbowl finalister?
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 23.01.06, 18:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •