Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: PC stopper - tak for alt!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    PC stopper - tak for alt!

    PC stopper efter lang skade.

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=78786

    Så vil jeg da lige sige tak for alt han leverede her i klubben. Han var da også en humørbombe hver gang han var igennem i løvetimen. Synd at det er en skade der skal stoppe ham. Men det er da godt for ham at han har fundet noget andet inden for fodbolden.

    Tak PC. Og held og lykke fremover... Undtagen når I møder os.


    Forza FC
    Sidst redigeret af østersø007 : 22.01.08 kl. 19:11

  2. De følgende 173 brugere er enige:
    -Altid FC København-, 13Karat, Allano, Ambæk, arlind, AsnæsFcPoulsen, Bechs, Berra, Bill Ward, Bindvad, bmw 25, Bo CF 19, Boulevardigan, Brokke 82, Brorbrun, C'der, Cancel, cat3, Ce De, cf5, Chahboun, copje, cphwizard, dabstar, DaneX, Defreni, Deichmaniac, Don Corleone, Don J., Don Overgaard, donl, Dr. Halle, Elgen, Elisabeth, Emilo, Fahlsten, fc lepper, fc-junkie*, fc.Kun_mig, FCK "89", FCK 3000, Fck-Emil, FCK666, FCKiBrøndby, fckjoe, FCKmanden, FCKrogh, FCKÅER, Fcmio, FCTorben, Flerbizky, Fred Perry, Frost, Gandalf, Gandhi, GnuDi, Grief, Guld, Hafiz, Hafnia aka gØgl@ren, Henriko/jfs, Hicks, Hvass, hz, iioio, isen, Jacob N, Jacob_Bentzen, jaydee, Jazzie, jeske, Jobbeelg, johnfc, Josey Wales, Jurg, K-for, Kasper!, Kenneth Bak, Killer, Kong Carlos, KUF / AA, Lagoon, Lars R, LarsAllan, lassebjerre, Lau85, lhama, Lindrup, Lion King, llfckll, Lundberg_aus_Lolland, Lønne, Mad As Hell, Mads740, Madsen, Mandrilen, Martin CX, Martinsen, Mattsson#1988, micmm, mikempro, Mikkandro, mikl, monty burns, Mykness, Måtteløven, nedre_c_boy, Nicodemus, Nikolaj N, Onkel P, Onkel Sjus, onlyonelarshøjer, Outpatient, pagh, Panda, peb, pete0307, pires, putte, realmike, Regine, rsj, RTM - Gaylord Focker, Rudeboy, SALT, SantoZuma, sbruun, scaleo, Sibusiso, SirJohnny, Slesviger, SmokinJoe, Sokken, Spacemao, Steen O.G., Steffen_Corleone, Stodder B, storefugl, Strictly, Stubbe, Stålanden, SuneBlom, SuperKøbenhavneren, SYKE, Tboat, themaninblack, TheMustangMan, Thomas L, thomaso, thped5, thundersen, Tille, Togo, Traoré, Tvegaard, tvilling, UnaX, vandr, VFM=SANTOS, Vinsten, WA1, webbear, White Angel, Witzansky, YmerdryZ, Zetterstedt, ZFDK

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    192

    Re: PC stopper. Tak for alt

    Øv. En gammel kendning sætter støvlerne på hylden. Jeg vil altid mindes den tid han havde i FCK med et stort smil på læben. Han havde/har en helt fantastisk personlighed og udstråling både på og ude for banen (medierne). Tak for alt PC og al mulig held og lykke fremover til dig! <3

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: PC stopper. Tak for alt

    Ja - jeg vil virkelig savne de hårde fremspilninger fra backen i den altid dejlige højde mellem klunker og knæ!

    Hehe - god vind fremover PC.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    40

    Re: PC stopper. Tak for alt

    Jeg vil også savne PC. Hans bedste detalje, bortset fra oplæg til målene i Farum, var da han "sparkede" en modspille ud af banen, da denne var lidt skadet og prøvede at trille ind på banen for at få spillet stoppet :=)
    /Villum

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: PC stopper. Tak for alt

    ›Tak PC.

    Nok var jeg aldrig den store PC-fan, men han skal dog mindes og hædres for sit største øjeblik i FCK-tiden:



    ...altså sekundet før han lagde en lang bold fremad, hvorefter Bora vandt en hovedstødsduel, bolden endte ude hos Zuma i venstre side af feltet og siden hos Fede Ole i modsatte side - og til sidst ind på skinnebenet af Hjalte.

    Stadig det måske fedeste øjeblik i FCK-historien, så her må en anpart i forarbejdet også kaste lidt hæder af sig! Derfor indstiller jeg PC til dette trofæ:



    /Simon
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: PC stopper. Tak for alt

    Dette mål i DONG-cuppen mod OB i Parken er dog også i særklasse af en venstreback.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Helt eing. Tak for indsatsen PC og du vil givet også her blive husket for dine festlige indslag. Herunder da du medium vissen lavede interview af Don Ø under guldfesten i 2001.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Ej for fanden man bliver jo nærmest helt trist når man ser den video fra Ob kanpen. Han var måske ikke verdens bedste venstre back, men for satan hvor var han en humørbombe. Jeg tror helt sikkert der har været gang i div. træningspas osv. da han var en del af truppen. :)

    Samtidig var han en fantastisk vindermentalitet på banen. Det kunne vi godt bruge noget mere af, imo.

    God vind fremover PC.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Hans oplæg til Jesper Bechs scoring imod FCN i guldkampen var enestående. En aflevering over 30 meter, hvor Bech elegant kunne løfte bolden over målmanden. Afleveringen lå milimeter præcist - en berøring fra Bech og den var i kassen.

    For ikke at glemme afleveringen til VFM ved 1-0 målet i samme kamp. Den flinke får 3 FCN spillere til at snurre forvirrede rundt om sig selv og målmanden er faldet på knæ allerede inden bolden sendes i mål. Nok mest pga. Den flinkes utrolige driblinger, men PC skal også have lidt af æren der.

    Tak til PC for både gode og underholdende oplevelser - ikke altid det store tekniske geni, men han var garant for fight hver gang han var på banen.
    Fuck it! Yes! That's your answer. That's your answer for everything! Tattoo it on your forehead!

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: PC stopper. Tak for alt

    ›[URL="http://youtube.com/watch?v=3fRB2mIeCQc"]Dette[/U
    ›RL]mål i DONG-cuppen mod OB i Parken er dog også i særklasse af
    ›en venstreback.

    For ikke at glemme assisten til Lars Jacobsen i selv samme kamp mod OB.
    Hvor jeg dog savner at se sådan nogle ryk af vores backs som ved disse to mål :)

    http://youtube.com/watch?v=15fmWWr3sNk&feature=related

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    84

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Han var helt i gennem en nice spiller. Jeg elskede hans fandenivoldske spillestil og humør.

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Jeg husker stadigvæk når det ikke gik så godt for ham på banen (han blev kaldt Bazooka light af mine med fans, jeg tror nok vi har samme frisør), så fik jeg skæld ud for det :-)

    Hans tilløb til straffespark er det jeg husker ham bedst for. Det var sgu morsomt, som han stortrippede før han skød (hvilket han i øvrigt var ret god til).

    Tak for din tid hos os.
    Forza FCK
    Bazooka

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    615

    Re: PC stopper - tak for alt!

    Ja det skulle ske en dag. Men dette skete i en al for tidlig alder. Jeg begræder tabet af denne store spiller, som mange har set op til. Der vil gå mange talenter og kræfter til spilde, før vi får se en spiller af samme kaliber. Må hans minde være husket for altid. Han bør indstilles til æresmedlem af både FCK & FCKFC. (IIA)

    Tak for alle de gode oplevelser.

    /PC
    Min PC er væk. Den er sidst set i Aarhus.....

    "Spillernes bonus?? Det er som min tissemand. Den er ikke blevet større siden sidste år" citat Don Ø
    Dr. Månsson's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tak for alt Niclas Jensen
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 05.12.09, 22:49
  2. Tak for alt Tomas
    By FCKmanden in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 18.09.03, 02:17
  3. Zuma, Tak for alt
    By Vinnie in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 01.09.03, 08:58

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •