Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Gers fans

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Gers fans

    Sidste år var det jo ganske fornøjeligt med alle de fulde svenskere i byen. Ingen ballade, lutter smil og gode miner. Min umiddelbare fornemmelse siger mig at Skotterne er ligeså joviale, og de virker også flinke nok på Followfollow, men jeg vil gerne høre fra hestens mund om det passer.

    Her tænker jeg især på jer der var heldige nok til at se kampen i Glasgow. Er vi oppe imod en samling tosser, der pr. default er fjentligt indstillet overfor "fjenden" (det behøver jo ikke nødvendigvis betyde øretæver) eller er de bare glade for at komme på besøg i en by med mange øl, smukke kvinder og et ukendt fodboldhold?

    MAO, er de til at tale med?

    mvh,
    Z

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199
    Vi mødte ingen problemer over i Skotland, søde venlige menneske (bare ærgerligt at de ikke må serverer øl på mange af barerne hvis man har fodbold trøje på :-)), selv efter kampen ikke det mindste optrin, jeg hørte heller ikke om noget (lidt tåget husker jeg noget om en bus da den skulle kører væk, men som sagt tåget).

    Men de havde ingen sange (som vi kunne hører :-)), det var jeg faktisk lidt skuffet over, men vi sang dem måske baglæns :-).

    Forvendt du ingen prob.

    P.s. fuck hvor jeg glæder mig til i morgen
    Forza FCK
    Bazooka

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    1,050
    Det var stille og roligt.

    Man kunne gå stille og roligt rundt i byen og nyde solen.
    Og så kunne man drikke et par pints på en Celtic bar der var så venlige at tilbyde at hænge det medbragte FCK flag op i flagstangen på deres bygning hehe .. vi afslog dog, tiden var ikke med os.

    Selv efter kampen gik vi forbi flere rangers fans og det gik også stille og roligt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    122
    ›MAO, er de til at tale med?

    Har lige mødt et par stykker på Strøget. De tog gas på mit Partick Thistle trøj, jeg tog gas på dem. Ingen problemer. Iøvrigt brugte en a mine venner aftenen i går i hyggelige selskab med et par af dem i byen.

    Der var heller ikke de store problemer i Glasgow, selv midt om natten i byen efter kampen hvor vi var temmelige højlydt.

    Alle hold har deres idioter og Rangers har en del. Hvis du kan spotte et fjols til en dansk superliga kamp kan du nok også spotte en rangers fjols.

    Iøvrigt - hvis ikke man forstår deres åndsvage sange om katolikker, krig osv virker de nok meget festlige..... På mig virker det meget provokerende og småfascistiske derfor holder jeg mig nok til mine FC venner i morgen.
    Christian Lønstrup har altid været og vil altid være gud.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Cheers! (x)

    Nej, her står ikke en skid! Det er jo helt tydeligt for enhver.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Info fra fans til fans- CL kvalens 4 runde !
    By Daniello/UC in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 19.08.09, 01:40
  2. FCK Fans IQ Vs. BIF Fans IQ
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 15.09.05, 14:14
  3. OB Fans
    By 10Zuma in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 29.10.04, 09:48
  4. Spillerstrjke + fans
    By Neil Lennon in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.07.04, 22:28
  5. C'mon FC-fans!
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.08.03, 23:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •