Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Stamværtshuset har lov at drømme!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    184

    Stamværtshuset har lov at drømme!

    Hvad skal man ellers lave, når man er i hi?

    Men man skal ikke forveksle dvale og død. Vi lever!

    Klik på luftkastellet:



    - det kommer ikke til at koste dig £50.000.

    Eller brug det kedelige link til at læse "Ud af dvalen".

    God fornøjelse!

    mvh,
    Stamværtshuset

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    En lille rettelse. Du skriver:
    Vi er Juniors 13. klub, og kigger man på hans europæiske klubber ser man ophold i den trediebedste franske række (Ajaccio), den næstbedste spanske (Cordóba), og den bedste belgiske.
    Junior var, jvf mff.se i Ajaccio i sæsonen 2001/2002, hvor Ajaccio vandt den næstbedste række suverænt og rykkede op. Senere hen er de så rykket gevaldigt ned igen.

    Og så ellers godt at se dig tilbage disken, forhåbentlig vil det tage tid fra dit flammemaddingeri :-).
    Sidst redigeret af Mads740 : 04.02.08 kl. 16:54
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    næstbeds
    ›Junior var i Ajaccio i sæsonen 2000/2001, hvor Ajaccio lå i den
    ›te franske række
    . Sæsonen efter vandt Ajaccio iøvrigt
    ›rækken suverænt og rykkede op.

    Min fejl. Jeg kiggede her, trykkede ctrl+f, og tænkte så at den første Ajaccioklub der dukkede op var den Junior spillede i. Det var det ikke :-)

    ›Og så ellers godt at se dig tilbage disken, forhåbentlig vil det
    ›tage tid fra dit flammemaddingeri :-).

    Forhåbentlig ;-) Og tak!

    mvh,
    -smølle

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Kolossal morskab omkring Liverlol og deres ejerforhold.

    Det bliver mega-lol når den historie gentager sig på vestegnen indenfor en årrække :-)
    Hislen af TorbenØ.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    ›Kolossal morskab omkring Liverlol og deres ejerforhold.

    ›Det bliver mega-lol når den historie gentager sig på vestegnen
    ›indenfor en årrække :-)

    Ja, man anede lissom hvilken vej historien gik, denne lyder jo som noget vi har hørt før (ikke at det gør noget^^):


    ".... specialdesignet som det var til at kæle for de fans der igen og igen trutter i egen trompet over hvor særlige de er og hvilken helt unik ånd deres klub besidder."

    Og velkommen tilbage forøvrigt:)

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Ja velkommen tilbage :-)

    Du nævner selv "interviewet" med Ståle i tipsbladet, hvor han i starten siger han ikke har hørt om Stamværtshuset....gad vide om han efterfølgende har læst et par af jeres udmærkede indlæg....under alle omstændigheder skal i nok ikke forvente han blir stamgæst!!! For kritik tåler han dårligt, hvilket desværre skæmmer ovennævnte tipsblads artikel noget, dog er der da kommet noget ud af det; en forsigtig indrømmelse af for få scorede mål....

    Den detalje jeg hæfter mig ved, og overhovedet ikke forstår, er mandens modvilje mod langskud....med mindre de da piver op i krydset hver gang. De burde være et selvskrevent element, specielt til den meget lidt målsøgende spillestil. Ståle forstår åbenbart ikke at selvom langskud ikke fører til mål, er der mindst en sidegevinst der passer perfekt til spillestilen; et skudforsøg giver næsten altid tid til at reorganisere sig. Samt, vil jeg mene, kan åbne bedre op for farlige 1-2 kombinationer omkring feltet....

    Skræmmende er det under alle omstændigheder hvis et hold som Kbh simpelthen ikke tør skud fra distancen, af frygt for trænerens vrede. Desuden noget nemmere at kortlægge for modstanderen. Men er vi virkelig derhenne, hvor Ståles nære fortid som topspiller, i den grad modvirker vor mulighed for varieret spilopbygning. For mig virker det unægtelig som om Ståle er så dominerende og bedrevidende at spillerne simpelthen lægger hjernen og kun forsøger at opfylde de skitserede spilvarianter, uden nogen form for selvstændighed og initiativ (Grønkjær undtaget)...

    Det blev lidt for langt og muligvis ikke tilstrækkeligt trådrelevant, hvilket jeg i så fald beklager....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander


  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Der må ske en forandring, så vi ikke længere møder alle hold som var vi Ham-Kam på udebane mod Brann eller Rosenborg. Måtte foråret 2008 blive der hvor vi så et københavnsk hold fyre på alle cylindre, hvor de formsvage (og dem er der mere end en håndfuld af) bliver -stærke, hvor de kreative bliver placeret rigtigt eller bare brugt, hvor angsten for at tabe ikke skal diktere startopstillinger eller alle udskiftningerne, og hvor 90 minutters nonstop-løb ikke kvalificerer én automatisk til en startplads eller for den sags skyld til en tjans som førstevalg på alle dødbolde.
    Klart, præcist og rigtigt - og lidt morsomt :-)
    HØRT!!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    1,578

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Dette var både sagligt og morsomt og så har man ihvertfald ramt undertegnede i sin målgruppe. Jeg synes det var interessante betragtninger vedr. købet af Junior kontra den boksspiller Ståle efterlyser. Det skal jo blive overordentligt spændende, at se om der kommer en lille åbning for at Ståle vil lade systemet indrette efter spillerne (Atiba og de nye tanker). Eller om han fortsat vil lade systemet diktere spillerne. Bliver det sidste tilfældet, skal man næppe forvente stort af de nye angrebs-kvaliteter.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    En ækel og ærlig udfoldning af den klump alle os fornuftige Københavnere har haft i halsen de sidste måneder. Det er måske ikke så kønt at se den dissekeret og lagt frit frem til offentlig beskuelse som modtale til management-perfekte PSEs officielle og sponsorvenlige historier; Sidste sæsons suveræne præstationer hviler på få spillere og Ståle mangler stadig meget i at have etableret sig som Københavns første Sir Alex.

    Well written!
    Niklas
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Velkommen tilbage, herlig læsning, har været savnet!
    Jeg læste selv papir udgaven af tipsbladet med interviewet. Er jeg den eneste der sad tilbage med følesen af at ståle "slap" for let ud af de spørgsmål, bla. også den med langskudene. Som det er nu bliver der fedtet rundt med den i en evighed i og omkring feltet til den tabes. Der er ikke nogle der afslutter.

    Mvh.
    rsj

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    184

    Nu vi har åbent!

    Så et ræb mere, dette endda nærmest ifølge køreplanen.

    Gerade hier: Judas og Nova Goricas spøgelse.

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    84

    Re: Stamværtshuset har lov at drømme!

    Endnu et godt ræb fra d'herrer og tak for det. Jeg kommer til at savne min faste fredagsbeskæftigelse - men den slags må man jo tage med, når man blot kan tituleres trofast men ikke-betalende kunde.

    Det eneste, der i mine øjne synes at få puzzlespillet om Laursen-købet til at falde i hak, er såfremt ledelsen ved, at Gravgaard er væk til sommer. Såfremt dette er tilfældet, giver indkøbet jo særdeles god mening.
    Smeden banker tingene på plads

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    301

    Re: Nu vi har åbent!

    ›Så et ræb mere, dette endda nærmest ifølge køreplanen.

    Endnu et fint ræb.

    Du citerer trænere og ledere - og viser deres skiftende udmeldinger. Jeg tror ikke, det har så meget med standpunkter at gøre. Det er almindeligt spin og røg.

    På Vestegnene meldte man ud at der var 30 mio klar til indkøb. Det gav sælgerne en halvfed og Bjerregård fik sikkert nogle kvalmende priser ind på faxen, når han forhørte sig. Han endte som bekendt med at "være godt tilfreds med det, de har".
    16' Max har fået rigtigt godt fat i Ailton der ikke rigtigt lykkes med noget

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    208

    Re: Nu vi har åbent!

    Vores tidligere engagement omkring den sydafrikanske farm kastede trods alt spillere som Zuma, Elrio van Heerden, Lee Langeveldt og Bongumusa Mthethwa af sig, hvoraf sidstnævnte stadig er i klubben og de to første fik markeret sig ganske tydeligt.

    Det er altså lidt af en tilnærmelse at sidestille købet af Zuma, med engagementet i den sydafrikanske farm, da han kom fra Orlando Pirates.
    Om han var havnet i FCK uden skolen i Port Elizabeth er måske tvivlsomt, men ikke umuligt....

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,550

    Re: Nu vi har åbent!

    ›Det er altså lidt af en tilnærmelse at sidestille købet af Zuma,
    ›med engagementet i den sydafrikanske farm, da han kom fra Orlando
    ›Pirates.
    ›Om han var havnet i FCK uden skolen i Port Elizabeth er måske
    ›tvivlsomt, men ikke umuligt....
    Når FCK flytter fra Sydafrika til Ghana, så det fysisk i mere end en forstand. Fysisk flytter man skole/akademi fra syd til vest Afrika, men den vigtigste grund er nok fysiske størrelse på talenter de to steder. I Vestafrika findes det ene badejern efter det andet, mens i Sydafrika findes talenterne i Elrio størrelse!
    Mvh
    Henrik

    2. Flemsebog kap.9 s.152 linie 13

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Gummiben? Man har jo lov at håbe
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 14.02.05, 08:42
  2. Har man lov at drømme
    By Slush in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.04.04, 09:43
  3. Rygtesmedene har hermed lov til at ramme en raptus!
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 29.07.03, 22:28

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •