Side 53 af 56 FørsteFørste ... 34350515253545556 SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg fik gennemført FarCry 3 på 25 timer, gik kold på 25 minutter i det mere utroværdige FarCry 5 og gamer egentlig mest BF V for tiden, for at blive klar til BF 2042.

    Men nogen må da spille New World, og kan sige om det er værd at kaste noget tid efter?
    (Jeg er lidt skeptisk mht den udtalte mangel på orker og andet godt fra AD&D Monstrous Compendium, og er lidt loren på spillets lore/mangel på lore)

  2. #782
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af kalif Se meddelelser
    Jeg fik gennemført FarCry 3 på 25 timer, gik kold på 25 minutter i det mere utroværdige FarCry 5 og gamer egentlig mest BF V for tiden, for at blive klar til BF 2042.

    Men nogen må da spille New World, og kan sige om det er værd at kaste noget tid efter?
    (Jeg er lidt skeptisk mht den udtalte mangel på orker og andet godt fra AD&D Monstrous Compendium, og er lidt loren på spillets lore/mangel på lore)
    Du begik også en stor fejl ved at droppe FC4 for at hoppe direkte til FC5. Det skulle have været omvendt ;-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #783
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Nu var der ingen der gad at spille New World for mig, og så blev jeg selv nødt til det :( Damn you!
    Jeg er nu en level 12...ja ikke rigtigt noget, vælger våben ud fra DPS og har ikke lagt mig fast på en rolle. Det er vist heller ikke meningen. Men nogen stor archer bliver jeg næppe, med mindre mobs gider at stå stille.
    (respec er ret nemt at gå til)

    Nice at der ikke er månedligt fee (jeg betaler vist stadig til LOTRO, hvor jeg er online i ny og næ til morgenkaffen og en hygge-quest en sjælden gang imellem)
    Nice at der er så meget liv på serverne, første gang jeg er med nogenlunde fra start.
    Knapt så nice at der så meget kamp om nogle crafting ressourcer, og at jeg må vente på server transfer for at finde mine rl buddies.
    Nice at det er lidt et nyt take på det, med arcade style fighting som i The Elder Scrolls.
    Knapt så nice at jeg er lort til det, og foretrækker mere roll the dice style ala Dragonage og traditionelle mmorpg. Bliver et mareridt for mig i PvP delen. Stå nu stille og dø ffs!

    Jeg var ved at give op pga mangel på bagrundshistorie og lore, og den udtalte mangel på variation af fjender. Det er ulve, vildsvin og de mange zombies/undead sailors. Thats it.
    Indtil videre i hvert fald, håber på at developers i mindste har bladret AD&D Monstrous Compendium igennem, og fundet lidt inspiration, til de højere levels.

    I det hele taget er det vist ikke skabt med quests for øje, og der løbes en god del for at nå frem til de område hvor du skal enten dræbe x antal 1landet, eller samle x antal 1landetandet.
    Det er blevet omtalt som værende nærmest et meta-parodi på MMORPG genren, så den del er ikke så nytænkende. Det bliver PvP delen der rykker.
    Til gengæld har det siden level 10 været lidt mere udfordrende, hvor det var meget hack´n´slash ved bare at amok-spamme venstre museknap i starten.

    Det er var lang sej vej gennem de første 10 levels som vel kan betragtes som tutorial...kræver lidt stamina og mangel på andet at lave.
    Men så fik jeg en ny flot rare "captains hat" med gode stats fra et random kill, og blev helt glad. Og har nu joinet Syndicate faction.

    Hmmm...jeg grinder videre og opdaterer. I hvert fald indtil BF2042 udkommer.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har spillet New World siden release dagen. Jeg sad klar kl. 8, da serverne skulle åbne. Men opstarts problemer gjorde at jeg først fik en plads hen på eftermiddagen. Heldigvis har de ret hurtigt fået løst kø-problemerne, som var massive fra start af. Men så snart man er inde i spillet, har det bare spillet 100%. Ingen problemer overhoved for mit vedkommende.

    Mit sidste MMO ligger 15 år tilbage eller noget i den stil og jeg var ikke med på WoW vognen. Det er stort og omfangsrigt som det vel også skal være. Jeg synes dog, at loot systemet og crafting delen fungerer meget lidt godt. Eneste positive er, at man ikke skal grinde alt for meget i crafting delen ved at crafte 1 item af gangen, men at man kan crafte så mange på én gang, som man har resourcer til. Så man stiger hurtigere i levels. Det kan ikke betale sig at gemme noget loot, som man ikke selv kan bruge, for du kan ikke sælge det til en NPC for gold og der er ingen, der gider købe det af dig i Trading station. Man må bare salvage det for at få repair parts til at reparere sine egne items.

    Som Kalif siger er der riiiigtig meget løben rundt. Og man skal grinde rigtig meget, da man skal have en masse forskellige skills kørt op i forhold til at samle resourcer.

    Jeg har ikke gjort mig i PvP endnu, men de større PvE raids er det, som stadig holder mig i spillet her efter, jeg har kørt en lvl 40 Healer op og en lvl 28 Bruiser indtil videre. Man kan kun have 2 characters pr region (EU, US, SA osv).

    Jeg kan egentlig godt li' det med, at man ikke som sådan vælger en rolle ud fra en class, men at man blot skiller den våben type op, som man vil bruge og dem kan man så kombinere 2 af. Så man kan være en Healer, der løber rundt med en kæmpe Great Axe som secondary weapon og faktisk kan voldsmadre en hel del samtidig med, at man holder sig healthy.

    Min største anke ved spillet er nok, at det på ingen måde kan betale sig at nakke mobs, som ikke er en del af en quest eller story. Det giver så forsvindende lidt XP i forhold til at høste noget hamp eller blåbær - som endda er langt hurtigere. Så selvom det er fristende lige at slagte den Grave Yard Digger, så kan det slet ikke betale sig tidsmæssigt.

    Spillet er for mig ved at blive en smule trivielt. Det er bare quests, quests, quests sammen med en masse resource grinding, som hurtigt gør, at man får overfyldt sit stash, hvor der ikke er plads til ret meget i forhold til hvor mange forskellige typer af drops man kan få og især skal bruge i crafting. Det er helt råddent så mange forskellige ingredienser der er inden for mad f.eks. som man skal bruge til at lave madretter.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    45

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har overgivet mig, og spiller Diablo2 Resurrected.
    Det er overraskende godt, og selvom man i spillet kan skifte mellem legacy-grafik og den nye og forbedrede, så føles det som at sidde med den meget gamle pc og slagte monstre i de glade 0'ere.

    Edit: Min Paladin hedder naturligvis CaptainZeca
    Sidst redigeret af Chiron : 27.10.21 kl. 13:46

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #786
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Chiron Se meddelelser
    Jeg har overgivet mig, og spiller Diablo2 Resurrected.
    Det er overraskende godt, og selvom man i spillet kan skifte mellem legacy-grafik og den nye og forbedrede, så føles det som at sidde med den meget gamle pc og slagte monstre i de glade 0'ere.
    Samme her, dog kun på hardcore mode.
    Kan godt lide man kan starte direkte på HC, i stedet for at man skal igennem hele normal mode for at spille HC som i gamle dage.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #787
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    det nye fm 22

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    det nye fm 22
    Spillede du FM 21? Er der kommet nogle gode tilføjelser i forhold til sidste års udgivelse?

  14. #789
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg kommer til at holde øje med det her projekt.

    Heroes of Might & Magic 3, som brætspil

    https://homm3boardgame.com/
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #790
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Battlefield 2042 udkommer med en måned forsinkelse i dag. Har mod sædvane pre-purchased og pre-downloaded, og skal bare have fri før jeg kaster mig over det.
    Har arbejdet hårdt med min k/d ratio i BF V de sidste par uger, og det med våben der ikke skyder hverken lige eller særlig langt. Med 2042 våben forventes jeg derfor at være en art krigsgud.



    64 vs 64 bliver voldsomt. Og Portal idéen lyder voldsom god, og bør please nostalgifanatikere. Håber at hardcore mode også er tilbage. Jeg bliver sikkert skuffet men glæder mig nu alligevel, og har besluttet at de negative vibes udelukkende kommer fra skingre Call of Duty konsol-typer, og folk der tuder over den manglende single player campaign(det er nu også en skam). Går behårdt efter at have mit legendary Michael K Williams skin inden weekenden er ovre. Omar comin´ yo.

    /kalif

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg har også spillet det lidt, og droppet det hurtigt igen. Negative vibes var der godt nok af en grund må man sige, Battlefield føles mere end nogensinde som et spil i identitetskrise. Det jagter trends fra alle andre spil, uden at gøre noget af det særlig godt, og som normalt er hit detection osv elendigt ved launch. Hell let loose er bare langt bedre for mig, når det kommer til den klassiske battlefield oplevelse som jeg husker den fra gamle dage. Hvor teamwork og strategi er vigtigere, end at sprinte rundt som i CoD.

    Samtidlig er Halo kommet ud som F2P og er fantastisk. Der skal ændringer til, og det er trods alt en beta, men modsat Battlefield føles det osm om de har det core gameplay fast. Og så er der CSGO som stadig hiver i mig også. Så er det godt nok svært at få sig selv til at betale for Battlefield. Tror ikke DICE overlever mange spil endnu under EA.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. #792
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg er enig i at All out War er for kaotisk, og med for meget løberi, for lidt squadplay og ingen venter jo på revival, hvilket er max irriterende.
    Har nærmest kun set min squad når vi spawner i samme vehicle. Og jeg er endt med at snipe for at få en følelse af ramme noget. Tanks fungerer naturligvis også fint.

    Meget arcade agtigt i AOW mode, dog syntes jeg gadgets fungerer godt, og vehicle airdrop er også en fin tilføjelse. Jeg tror til gengæld virkelig at de gik efter kaos ud fra en tro om at det er hvad folket vil have for "that battlefield feeling". Men hvorfor droppe classes? Og scoreboard? Uforståeligt. Til gengæld er Portal delen et genialt værktøj, men det bør vel ikke være meningen at man hopper derover efter en weekend, på hvad er vel er tænkt som the main event. For så at spille Battlefield 3 baner, eller BF1942. Men det er så cool at man kan. Dog mangler BF2142 så vidt jeg kan se, som jeg ellers var meget glad for dengang.

    Og så har jeg slet ikke kastet mig over Hazard Zone heller, som skulle være langt mere team-based, nådesløst og strategisk uden at gå full Tarkov.

    Jeg er ikke bekymret for value for money, er fint underholdt på All out War Conquest alene. Skal helt sikkert også prøve Breakthrough og alt det andet. Skal siges at jeg var svært begejstret for BF V som det endte med at være, det var også et train wreck ved launch. Så håber da at DICE får tweaket og nerfet det til perfektion. Har læst om egentlige bugs men ikke oplevet det, så det tilskriver jeg naturligvis også konsol-bønders hysteri. Der var f.eks en der whinede over at han oplevede forward rubberbanding, når han gik fra sprint til crouch..whaddanoob. :)

    [edit]Kastede mig relativt hurtigt over BF V igen istedet, som er perfekt hvis man er til WW2 settings...det spil er en juvel og virkelig flot grafisk nu jeg kan skrue op på Ultra. Har fået flere servers kørende (PC) nu flere har forladt det poppede BF 2042. Jeg er endda kommet i klan nu, som dog kun kører Metro banen igennem igen og igen og igen hvilket bliver lidt træl. Arras banen og Marita er yndlings for både at have urban, marker mv hvor Devastation og Rotterdam udelukkende er urban[/edit]

    /kalif
    Sidst redigeret af kalif : 25.02.22 kl. 15:30

  20. #793
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Wasteland 3



    Lige startet og det virker lovende. X-com-lignende kamp i en Fallout-lignende verden.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #794
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Wasteland 3 er et af mine absolut favorit spil fra sidste år! Havde en del tekniske problemer ved launch, men det meste er vist blevet opdateret nu.


    Jeg er selv gået i gang med et replay af Disco Elysium, denne gang med voice overs efter opdateringen. Det er så godt. Man spiller en fordrukket detektiv som vågner op, uden at have arbejdet på en mord sag i flere dage... ja, faktisk hænger liget stadig det træ man fandt det i. Ens sanser taler til en som var de karakterer i spillet, ja selv til tider ens slips.






    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #795
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Et lille hold englændere har forsøgt sig på at lave en "zombie survival" oplevelse, der skal være så "realistisk" som muligt. Og nej, de 2 ting passer ikke nødvendigvis særlig godt sammen..

    Anyways! Project Zomboid som spillet hedder, er nu netop kommet i en version der gør at man bør give det et skud. 8 år efter sin første lancering.



    Forstil dig sims 1 på steroider, med zombier.

    This is how you died, er den første sætning du bliver mødt af.

    Din person starter i "sit" hus, skal ha' skaffet forsyninger, se om der skulle være en bil med en nøgle et sted, finde den, blot for at opdage at den mangler benzin.

    Du må trave den lille by Muldraugh, (liggende i kentucky, rigtig sted) igennem og finde dig en benzinstation. Er du heldig ligger der en benzin dunk på stationen. Denne skal fyldes ved pumpen, som heldigvis fungere så længe strømmen endnu ikke er gået, og du kan nu bevæge dig tilbage til bilen du fandt før. Desværre har du glemt at tjekke om batteriet virker, så den stegepande, som du desperat greb fat i da du forlod dit hus, bliver nu brugt til at baldre alle 4 ruder, inden du frustreret, træt, sulten, i mørke må finde dig et sted at få noget søvn, og helst uden at blive overfaldet af et par hundrede zombier.

    Det er et "klart man kan" spil. Som i, mangler du vand, så stiller du dine kopper og gryder udendørs når det regner.

    Har du fået en infection af at gå på glasskår uden sko på, så hjælper det hvis du først putter noget af det hvidløg du har fundet i skoven, ind i den hjemmelavede bandage du har frembragt af et par gamle sokker.


    Er man til Survival genren, og er man fra en tid hvor alt ikke gik op i grafisk formåen, så er den relativ lige til. Find de 100kr spillet koster, og hyg dig med at dræbe zombier med en stegepande.


    https://projectzomboid.com/blog/news...d-41-released/

    https://store.steampowered.com/app/1...oject_Zomboid/

    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •