Side 49 af 56 FørsteFørste ... 3946474849505152 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #721
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Med blizzards relancering af Starcraft her https://starcraft.com/en-us/articles/20674424
    Er jeg begyndt at spille det her gamle sjove spil igen :)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...


    Jeg er for nyeligt blevet færdig med Horizon Zero Dawn.

    Jeg fik det stukket i hånden af brormand med ordne "det er meget ala Far Cry". Oveni havde jeg set troldspejlets anmeldelse, og det gjorde at jeg var særligt opmærksom og skeptisk fra starten. Jeg er nu kommet igennem, og har været fint tilfreds med spillet omend jeg synes det var en kende nemt - især efter man har fået fat i "RUSTNINGEN!".
    Historien er ganske fin, og har et par mindre tweaks undervejs. Jeg følte dog hele tiden at jeg var en del foran tidslinjen, og jeg opdagede forholdsvis hurtigt hvor vi skulle ende.

    Mht. Selve gameplayet er det ret sjovt, man kæmper som en meget lille kvinde mod nogle MEGET store robotter. Ofte er kampene korte og simple, men det kan gå galt hvis man er alt for nonchalant. Det er meget overskueligt, og man behøver ikke at dedikere flere timer på at læse op på spillets struktur, kampe eller "where to find ....."
    Character progression er forholdsvis kedeligt, der er 5 fysiske ting, et spyd som ikke kan opgraderes (før.... spoiler), 3-4 forskellige afstandsvåben som kan købes undervejs (de er forholdsvis billige, og meget tilgængelige i og med de sælges af de handlende man støder på). Derudover er der rustninger, som kun består af en del, og den virker tæt på ligegyldig indtil du får fat i "udødelighedsrustningen.". ..


    Hvis man har lyst til en oplevelse ala "Shadow og Mordor" møder "Far Cry" så er det et fantastisk spil. Hvis man forventer en hård udfordringer med en fantastisk og medrivende historie så mangler spillet lidt.

    Overall oplevelse lyder på 4/6.
    Niveau: svær (næst sværeste).
    Sidst redigeret af Wonderboy : 22.04.17 kl. 22:30

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...



    Det første Battle Royale-spil jeg har prøvet. Det skulle angiveligt være en fantastisk hybrid mellem de hidtil store titler.
    Jeg er virkelig hooked, og hvert eneste spil er super intenst!

    Det skal dog bemærkes at det fortsat er en early release, hvorfor der kan forventes en række bugs og glitches. Udviklingsteamet har dog allerede udgivet flere større patches, hvilket har hjulpet meget. Til ca. 25 EUR er det virkelig et must-have.

  6. #724
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Battlegrounds?

  7. #725
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har hygget til LAN i weekenden med Ghost Recon - Wildlands.



    Det er virkelig et flot co-op spil. Og stort. En mængde regioner med hver deres underboss skulle gerne lede til at ens gruppe på sigt får ram på the main bad guy som styrer flere karteller og som er en fjæs-tatoveret type som sikkert holder med BIF. Imens får man ødelagt div narkokarteller, og lavet rav i den mens man hjælper de lokale rebeller med at tage deres land tilbage. Og det virker nødvendigt med alle de narkogangstere og deres mange mange strongholds. Bolivia har vist truet Ubisoft med sagsanlæg for det lidt uheldige image landet får her faktisk :) Der er naturligvis variation i missionerne, men alligevel bliver det ensformigt. Flyv, kør, sejl eller løb hen til et stronghold, smid en drone op og tjek hvor og hvor mange bad guys der er, og eliminer dem og slip væk udgør vel 80% af missionerne indtil videre. Imens samler man skill points, og får nyt grej og stiger levels. Hver region har 6 storyline missioner og et hav af sidequests. Afstandene kan være store men der er heldigvis mange helikoptere og giver den der ikke er pilot mulighed for at rode med sit set-up af gear og få fordelt sine skillpoints, upgraded sin drone osv osv.

    Spiller man alene hvilket jeg endnu har til gode, giver det som Rainbow Six nogle taktiske muligheder for at styre sine AI guys. Man kan også bare logge på en random gruppe og håbe de gider revive dig når du er nede

    Vi var ikke altid lige heldige i vores taktiske approach, f.eks skulle vi på en mission stjæle en helicopter med medic supplies fra udkanten af en fjendtlig base og sneg os frem til en klippeformation tæt på landingspladsen. Desværre faldt min kammerat faldt ud over klippen og landede på hovedet af en fjende som alarmerede resten, og jeg panikfumlede med en granat som fik sprunget helikopteren i luften. Sidequest failed :) Jeg præsterede også at blive kørt over af et godstog og lærte således at togskinner er en dårlig sniper position. Kommer til at bruge mange timer på det, kampene er heldigvis så velfungerende at det ikke gør så meget at missionerne bliver lidt ensformige. Og jeg altså kun igennem 3 regioner indtil videre, så måske der låses op for mere kompliceret stuff.

    [Edit] Har nu spillet det en del alene med nice AI guys, og må sige at det faktisk er nemmere uden mine idio...taktisk udfordrede pilskæve venner. :) Sync Shot er desuden en ret blæret feature, hvor dine 3 compadres får et target hver og trykker på aftrækkeren når du skyder den 4. Opererer nu i de områder med hårdest sværhedsgrad, men må desværre sige at missionerne stadig ikke varierer nok. Og selvom jeg har hævet sværhedsgraden, så kan man stadig klare de missioner som ikke fejles ved detection relativt nemt, med den altid gangbare guns blazing taktik selvom banditterne har mere body armor nu. Det er stadig et glimrende spil, havde savnet et storybased FPS spil hvor man kan logge ind og spille en times tid når man føler behovet for et par headshots. Og ja, det er ikke helt FPS før man holder højre museknap nede, men close enough. Der kommer jævnligt nye updates på steam, og jeg er kun ved at være igennem mellem-bosserne før tiden kommer til mr. king pin ↓ Er stadig helt benovet over grafikken, den måde græsset og palmerne bøjer når man letter i helikopter osv, og det selvom mit forældede 970er kort kun kan køre det på medium. Det er måske også tid til at opgradere. Lur på et steam tilbud, selvom de 60 eur (ca. 10 fadøl) jeg gav bestemt er fin værdi for så mange timers underholdning, ellers er det faktisk billigere til konsol *fnys* [/edit]

    http://store.steampowered.com/app/46...con_Wildlands/

    Sidst redigeret af kalif : 13.07.17 kl. 13:37

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #726
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Battlefield V

    Jeg har forlængst opgraderet til 1070ti og først nu jeg rigtig får udnyttet det, når jeg spæner rundt med min Bren Gun og spreder død+ødelæggelse. Eller dvs. jeg er stadig en noob der er glad bare jeg får en positiv "målscore".

    Tilbage til rødderne med WW2, som en logisk efterfølger til WW1 udgaven som stadig har en aktiv spillerbase også. Lidt forsinket og der nerfes stadig lidt. De (8 tror jeg) maps der er lanceret indtil nu varierer fra deciderede bybaner i sønderbombede byer såsom Rotterdam til ørken- og alpelandskaber med både sand- og snestorme undervejs. Alt er destructible more or less, og at skyde hele kirketårnet i smadder med en tank (eller fly eller AT gun) for at få bugt med de usle snipers deroppe er svært tilfredsstillende.

    32 vs 32 baner i klassisk BF stil findes og startes på 2 sekunder, og det er jo vidnesbyrd om at verden på nogle punkter måske alligevel har forbedret sig markant, og at gaming er et fint alternativ til et egentlig liv efterhånden. Herlig kaos og med et lydspor der giver baghjul til alle andre FPS spil. Man bliver automatisk inddelt i squads på 4 med mulighed for respawn fra basen eller din squad. Det giver nogle fordele på de store baner og man slipper for at spæne flere kilometer for at modtage et headshot, ligesom man kan respawne inde i den tank din squad allerede styrer (du må dog affinde dig med et maskingevær til siden hvis du er for sløv). Foretrækker som altid Conquest, men skal have prøvet det nye format Grand Operations som fungerer som en slags raids som jeg forstår det, baseret på historisk WW2 slag.

    Single Player er kapitler snarere end en lang historie hvilket trækker lidt ned, da de normalt (især Bad Company) er velfortalte og veludførte. Har kun været igennem første "kapitel". BF er først og fremmest bygget til massive multiplayer kampe, med udgangspunkt i de 4 classes Assault, Medic, Support og Sniper (Recon). I princippet har du altså 8 characters som skal bygges op fra level lort med lortevåben til hærdede veteraner med customized våben. Samtidig stiger du overall op til level 50. Support og Assault er nemmest fra start mens medic sutter røv våbenmæssigt, men til gengæld nemmere at skaffe sig XP og venner med, da hver revival forhindrer at dit hold mister et point (spawn tickets tæller ned ved hvert kill udover ticket bleed ved conquest hvis du holder flere punkter end modstanderen). Det er et pragtfuldt spil, hvor der kræset for detaljerne på banerne og det matematiske der er styrer løjerne gør en helt benovet.

    Som noget nyt (tror jeg) er der lavet en dedikeret træningsbane, så måske man en dag skulle lære at flyve sådan 1 spitfire uden at styrte ned inden for de første 30 sekunder. Den blev lagt til for en uges tid siden og der er annonceret vældig mange updates, udvidelser mv. som alle bliver gratis, hvilket er ret godt efter BF4 fadæsen hvor ingen havde samme version efter nogle måneder ude nærmest.

    kalif
    #teamnolife

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #727
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg er ved at blive en gammel sur nar, der ikke rigtig kan hive mig selv op til at spille computerspil længere. Ikke fordi jeg synes det hverken er tidspilde eller fordi jeg ser ned på spillene eller spillerne, men fordi jeg sjældent bliver grebet nok af spillene til at prioritere at spille fremfor... ja, fremfor at sidde og kigge på de samme 3-4 hjemmesider :-/
    Men engang imellem, hvert halve eller hele år, sker det så alligevel: Et spil lander, hvor jeg ender med at hive både halve og hele nætter ud fordi jeg bare liiiiiige skal spille en mission til. I de seneste 2-3 år har jeg således blevet helt betaget af Fallout 4, i lidt mindre grad forelsket mig i Far Cry 5 og helt gået kold på God of War (som jeg spillede med stor begejstring i 2-3 timer og så glemte alt om). Og nu skete det så igen! Jeg blev ramt af lynet og lidt til, nemlig da Red Dead Redemption 2 ramte min PS4 Pro. Ahhhhh... RDR2! Årets nok mest ventede spil, og et spil som indfriet alle mine forventninger og mere til.
    Det har sine fejl og mangler (det er meget langsomt og historien er nærmest ikke-eksisterende) men det bliver så rigeligt opvejet af alle de steder hvor det rammer rigtigt. Og i hvor bjergtagende flot og imponerende det bare er (særligt på en af de nyere konsoller og et godt fjernsyn). Jeg har brugt 3 uger på at spille mig igennem hovedhistorien og sidemissionerne og er stadig helt høj på den verden. Klart en anbefaling til alle!
    Sidst redigeret af Dingo : 18.12.18 kl. 20:19
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #728
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Jeg er ved at blive en gammel sur nar, der ikke rigtig kan hive mig selv op til at spille computerspil længere....men engang imellem, hvert halve eller hele år, sker det så alligevel: Et spil lander, hvor jeg ender med at hive både halve og hele nætter ud
    Dertil kommer at hverken PC eller konsoller er noget, jeg gider rode med i min fremskredne alder. Jeg har luret på cloud eller streaming gaming, især Nvidias cloudløsning- som så er i evig beta.

    Så faldt jeg over Shadow, der har datacentre i Tyskland. Deres koncept er simpelt, for 30 euro pr. måned (uden binding) får man sin egen PC i skyen med et GTX1080-kort som man tilgår med en let klient på din PC/Mac/iPad. Det ligger så lige for at installere Steam på PCen og tage den derfra, når sådan et spil lander...eller næste jul, når de kører et tilbud. Efter et par måneder smutter man igen...til de næste abstinenser melder sig.

    Formentlig er deres skræp om 4K urealistisk, man anmeldelserne er rimelige (for alt andet end online multiplayer), så jeg giver det et skud over julen.
    Mvh,
    Bopa

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #729
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Hvis i mangler noget til julen, så kan i få en gratis kopi af Sins of a Solar Empire på Steam hvis i downloader det indenfor de næste 24 timer. Det er uden den nyeste DLC men grundspillet er mere end glimrende for sig selv.



    Som sagt gratis hvis man henter det inden for det næste døgn.

    https://store.steampowered.com/app/2...ire_Rebellion/

    Det er 6 år gammelt efterhånden så det kræver ikke at man har et GTX 1080 for at spille det.

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #730
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Sins of a Solar Empire - Rebellion er fantastisk, og kan ikke anbefales nok. Jeg har vist clocket 1500 timer i det siden det udkom, og det er det eneste RTS jeg stadig spiller i ny og næ, for der er ikke udkommet et bedre siden.

    Det lever bare op til alle mine krav til RTS. Capital ships og Titans får XP, stiger i level og får flere skills løbende og kan (bør) styres med micromanagement. En dreadnaught der smider missile barrage (lev 6 skill) på det rigtige tidspunkt er effektivt, men skyder den ladningen af for tidligt udebliver effekten (hehe) Research/upgrade mulighederne er meget omfattende, de forskellige racer fint balanceret og ikke mindst så er AI´en fantastisk. Eneste jeg savner en kill count pr ship, som i det ligeledes awesome men endnu ældre "Supreme Commander". Man prøvede med "Ashes of the Singularity" men det var for simpelt og manglede dybde...det er konsolificeringens skyld det hele! *skriger noget om PC master race*

    Det er stort universet, så spiller man en medium random genereret bane (4-6 spillere), så tager det 5-6 timer typisk. Det er lidt som Civ. V hvis man spiller mod flere uden at nogen har teams på en måde, men er real time i slow mo så dere tid til at reagere. Hvilket er godt når det tager 5-10 minutter er flytte tropperne til den anden ende af solsystemet. Det fungerer virkelig fint i co-op som kan gemmes og forsættes en anden dag hvis de man spiller med har et af de der opreklamerede liv.

    Vil anbefale at tilkøbe DLC "Forbidden Worlds" som vist koster 2 eur. Der er desuden lavet seje Mods som ændrer alt inkl. units/ship til alt som Star Trek, Star Wars, BSG, The Expanse mv.
    Jeg ser så lige at der er kommet ny DLC 17-12-2018, det er fantastisk de stadig arbejder med og udvikler spillet. For et års tiden opgraderede de spillets engine så grafik og detaljer blev løftet marginalt. Gratis. All hail Ironclad/Stardock

    Med Steam kan godt regne med reviews, fungerer lidt som imdb. Få spil har som her scoren "Very Positive".

    https://www.rockpapershotgun.com/201...ire-rebellion/
    Sidst redigeret af kalif : 28.12.18 kl. 10:54

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #731
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Dertil kommer at hverken PC eller konsoller er noget, jeg gider rode med i min fremskredne alder. Jeg har luret på cloud eller streaming gaming, især Nvidias cloudløsning- som så er i evig beta.

    Så faldt jeg over Shadow, der har datacentre i Tyskland. Deres koncept er simpelt, for 30 euro pr. måned (uden binding) får man sin egen PC i skyen med et GTX1080-kort som man tilgår med en let klient på din PC/Mac/iPad. Det ligger så lige for at installere Steam på PCen og tage den derfra, når sådan et spil lander...eller næste jul, når de kører et tilbud. Efter et par måneder smutter man igen...til de næste abstinenser melder sig.

    Formentlig er deres skræp om 4K urealistisk, man anmeldelserne er rimelige (for alt andet end online multiplayer), så jeg giver det et skud over julen.
    Det ser ud til, at de ikke formelt understøtter Danmark endnu, men jeg har skrevet mig op som UK kunde. I øvrigt har jeg brugt denne kode YANL9B8R som høvler 15 pund af prisen for første måned. Det er værd at tage med.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #732
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    "Activation can take up to 15 days" Giver du en melding når du er aktiveret? Blot for at få en fornemmelse af hvor hurtigt det går.

    Også gerne et par ord om din oplevelse af platformen :)
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Spiller mest af alt en masse cs. Lige nu er det ren freelo at spille mod mig, feels bad man. Men der er nu ikke noget som et godt CS play

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  24. #734
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    I kunne også gøre som Rasmus Falk!

    4. Hvordan slapper du bedst af? Fritidsinteresser?

    Den sjoveste fritidsinteresse jeg har er nok et gammelt computerspil, der hedder Heroes 3.
    Udover det følger jeg rigtig meget med i NBA. Kampene ligger bare først, når jeg sover, så det er som regel først næste dag, eller når der om søndagen er tidlige kampe, jeg ser det.


    Fås DRM-frit på GOG for kun 25,- kroner. Det er gammelt som bjergene men det er helt perfekt at gå til og fra henover julen.

    https://www.gog.com/game/heroes_of_m...mplete_edition
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  25. #735
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    "Activation can take up to 15 days" Giver du en melding når du er aktiveret? Blot for at få en fornemmelse af hvor hurtigt det går.

    Også gerne et par ord om din oplevelse af platformen :)
    Jeg fik min Shadow i går, så jeg har ikke nået at rode særlig meget med den, men førstehåndsindtrykket er ikke godt. Der er en lille smule input lag, hvilket jeg godt kan overleve, men hvad lyden angår, så ryger den ud cirka hvert tredje sekund, og det er intet mindre end utåleligt. Jeg kæmpede mig gennem introen til Far Cry 5, og så kunne jeg ikke holde det ud længere. Jeg forbinder via en 100/100 forbindelse, så der burde ikke være nogle problemer der. Det skulle angiveligt hjælpe at ændre bandwidth, men det gjorde desværre intet for mig. Jeg har åbnet en ticket hos deres supportafdeling og afventer svar.

    Midlertidig konklusion: Skuffende. Hvis ikke jeg får løst lydproblemerne går jeg all in på en Henrik Kildentoft.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •