Side 50 af 56 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 831

Emner: Hvad gamer du lige for tiden part II...

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Factorio

    Det handler kort og godt om at automatisere en produktion der fra råmaterialer, olie, jern, kobber, uran etc. etc. skal ende ud i fremstillingen og opsendelse af en rumraket. Det er utrolig hyggeligt og afslappende. Man kan altid finde noget at optimere på og skalere op så resten af fabrikken har alle de genstande og elektricitet den skal bruge for at holde produktionen ved lige. Jo mere din fabrik forurener, jo mere aggresive bliver planetens naturlige indbyggere, så man slipper heller ikke for at skulle forsvare sin fabrik når man kommer lidt længere ind i spillet.

    Tip: Lad være med at google hvordan andre spillere har sat deres produktion op. Det sjove er selv at finde ud af hvad der virker.



    30 $ på GOG, 25 € på Steam. Køb den på GOG, da deres rabatordning er langt bedre end Steams.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg efterlader bare det her tweet. Jeg spillede Mortal Combat back in the days, men det her er godt nok Crazy https://twitter.com/BrysonRan/status...127009795?s=19
    Death by football!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

  5. #738
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har fundet en god gammel kending frem, som jeg spillede på min Amiga 500 for snart 25 år siden, det er så bare 2'eren jeg gamer nu:



    Det er selvfølgelig ikke det samme som dengang, men det er sku meget sjovt at få lidt minder frem igen.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #739
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Det regner og Steam kører Summer Sale frem til 9. juli! Yay!

    Har browset hele formiddagen og shoppet lidt, bla Sid Meyers Civilisation Beyond Earth til 10 EUR fra min wishlist som jeg sikkert aldrig får spillet. Spottede en bundle deal til 15 EUR hvor Civ V, IV og III var inkluderet.
    Der er også 75% på Civ VI men har ikke hørt meget positivt om det, og er skeptisk. Kan være det ryger i kurven alligevel.

    Ellers har jeg spottet 50% på PUBG, 65% på Ghost Recon Wildlands som jeg faktisk spiller igen for tiden da der er tilføjet en masse gratis stuff siden jeg gennemførte det, loggede in for Predator missionen og fandt en mængde nye missioner og et kvart hjerteanfald mens jeg jagtede førnævnte Predator i mørke og regnvejr og ikke overraskende pludselig selv var jaget.
    Rainbow Six Las Vegas til 3,39 EUR røg også i kurven selvom jeg har gennemført det engang for længe siden. Og The Division (75%) under Tom Clancy franchise røg samme vej, de har lavet fixes og gratis expansions siden launch og frem til 2eren udkom.
    78% på Borderlands 2 Game of the Year edition er også en god deal hvis man skal ind og gøre sig klar til 3eren.

    75% på Sins of Solar Empire Rebellion men det nærmest en fast deal året rundt efterhånden.

    Jeg er trigger happy og mit steam library forlanger flere frags...hvad har jeg misset?
    Sidst redigeret af kalif : 09.07.19 kl. 10:25

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #740
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg gamer aldrig, men der kommer tilsyneladende et Diablo 4. Det glæder jeg mig til at prøve, stroll down memory lane!


    http://uk.youtube.com/v/7RdDpqCmjb4
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #741
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Jeg gamer aldrig, men der kommer tilsyneladende et Diablo 4. Det glæder jeg mig til at prøve, stroll down memory lane!


    http://uk.youtube.com/v/7RdDpqCmjb4
    FFS hvor er trap og java

  12. #742
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Metro Exodus måtte jeg simpelthen spille fordi 1) de to tidligere Metro spil er rigtigt gode og 2) det skulle være det grafisk mest krævende spil på markedet (mener stadig ikke det er overgået). Nu er jeg en meget forvænt/jaded gamer, men historien og personerne fangede mig virkelig og så er spillet bare vanvittigt flot. Klart et af årets bedste spil.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  13. #743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Om lidt gamer jeg Hideo Kojimas nye Death Stranding. Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente. Og det er charmen. First impressions følger.

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af Hubert Se meddelelser
    Om lidt gamer jeg Hideo Kojimas nye Death Stranding. Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente. Og det er charmen. First impressions følger.
    Forvent at det er voldsomt kedeligt ;-)

    https://youtu.be/ujcC1_Ur9RY

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    PostNord simulator 2019, featuring Kojima som tror han er en fantastisk dyb kunstner, imens han faktisk bare bruger sin til på at gnide albuer med hollywood skuespillere han ser op til.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    World of tanks

    Efter ca 3-4000 kampe og skift væk fra tyske kampvogne, fandt jeg melodien ��
    D ku vær Værre!!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #747
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Dette spil er endelig kommet til PC. Jeg forventer det bliver en tidsrøver...


  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #748
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Har spillet det meste af det på PS4, men nu hvor man lige har upgraded ens pc, så må man jo til det igen... Desværre er det ret buggy lige nu, Rockstar launcheren crashede indtil jeg opdaterede min bios...
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. #749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Har spillet det meste af det på PS4, men nu hvor man lige har upgraded ens pc, så må man jo til det igen... Desværre er det ret buggy lige nu, Rockstar launcheren crashede indtil jeg opdaterede min bios...
    Jeg måtte opdatere Nvidia drivere og lave exceptions i firewall og anti-virus. Lidt sløj start, men efter 3 timer in-game er det glemt.

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Hvad gamer du lige for tiden part II...

    Jeg synes det er cool, at Red dead er efterfølgerne til arkademaskinen 'Gunsmoke' tilbage fra 80'erne :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Gun.Smoke
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store: Hvad gamer du lige for tiden?
    By -Altid FC København- in forum Spil
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 17.02.08, 01:39
  2. Hvad hører du lige nu (for tiden?) #63
    By Pipetown in forum Kultur
    Svar: 299
    Sidste Meddelelse: 26.09.07, 13:22
  3. Hvad drikker du lige nu (Part 2)
    By Exadios in forum Mad
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.11.05, 17:32
  4. Hvad drikker du lige nu? (part 1)
    By zebos in forum Mad
    Svar: 312
    Sidste Meddelelse: 22.08.05, 19:13
  5. Hvad hører du IKKE lige nu part 1
    By PeterMT in forum Kultur
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 20.04.04, 11:57

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •